Potisni ležaj

Franz

Well-known member
Podzrav,

Općenito me zanima može li se potisni ležaj zamijeniti, a da pri tome ne moram mijenjati ostatak kuplunga (npr. zamašnjak, itd.)? :thinking:

Je li netko već radio nešto takvo?
 

Franz

Well-known member
Neki su me uvjeravali da se ne može, nego da fol obavezno MORA ;) ić cijeli komplet. Imam rabljeni ispravni potisni za jako male novce, pa ne bih sad ulazio u značajnije investicije osim ako nije baš krajnja nužda.

Prvo su počeli simptom s potisnim:
1. Dok u leru stisnem i otpušam kuplung, oscilirao je s obrtajima, od cca 800-1100
2. Zadnja dva mj. dok stisnem u leru kuplung, čujem ga i osjećam da vibrira

Ne znam koliko se još tako mogu voziti s njim tj. koliko mi se sigurno "igrati". Svaki dan imam intezivnu kreni-stani turu na vrlo zahtjevnom usponu. :hm:
 

Zmix

New member
Franz, savetujem ti da OBAVEZNO zameniš komplet set kvačila (korpa, lamela, potisni ležaj) i zamajac, ako je potrebno.
NIPOŠTO nemoj stavljati polovne delove jer je to mačka u džaku! Bojim se da ćeš jeftinu stvar skupo platiti.
Samo novi i originalni delovi uz dobrog majstora i pravilnu ugradnju garantuju bezbrižnu vožnju. :)
 

Franz

Well-known member
savetujem ti da OBAVEZNO zameniš komplet set kvačila (korpa, lamela, potisni ležaj) i zamajac, ako je potrebno.
Naravno, no financije su velika prepreka. Auto ima 250+ tkm, a rabljeni potisni je s auta od 50 tkm i to za jako male novce tako da graniči s "mukte". :)
Zapravo ne znam kolike su investicije uopće isplative u njega, jer mi se već iza prvog zavoja može pola auta raspasti od starosti. ;) Kraikiram, naravno, ali poanta je jasna.
 
Na vrh