Izolacija će svakako biti bolja.
Ako stavljaš bitumen kod dobrog majstora, onda OK, ali ako se bitumen stavlja "doma" onda postoji velika šansa da ostane zatočene vlage, masnoća ili nečega, pa da lim krene trunuti pod bitumenom, bilo radi vlage ili radi pucanja. E onda imaš problem, pogotovo ako je taj bitumen ispod armacomforta, budeš saznao da trune tek kad se rupa napravi.
Ja nikada ne bih stavljao zaštitu na limariju dok je zdrava. Redovno provjeravati, kada se vidi da negdje izbija hrđa, to se obrusi(a ako tek izbija, šteta je praktički nikakva) i onda zašiti.
Zaštitom zdrave limarije se riskira uzrokovanje oštećenja. Naravno, da se zna da bi uspješnost bila 100%, svakako bitumenizirati jer, ako je dobro napravljeno, to je neuništivo. Inače, ne bih riskirao.
Najstariji auto koji sam imao/koristio je bio star 42 godine. Stara Škoda, normalno korištena. Od hrđe je imala trule početke pragova i fleku od 10 centimetara na sred poda. Ne sjećam se koliko je procjena popravka bila, između 500 i 1000 kuna, a auto nikada nije štićen, samo je redovno prat.
Sada sam skrenuo s teme, ali za dobru limariju samo treba pratiti stanje.