Picasso 1.6 e-hdi 2013

EvokeNZ

New member
Pozdrav,

Zanimaju me iskustva sa ovim motorom i robotiziranim mjenjacem u C4 Picasso, bacio sam oko na jedan 2013 god pa da provjerim ovdje ako je netko imao ili ima taj auto sa tim motorom.

Vise bih volio naci 2.0 ali nema ih pa ih nema, barem ne sa ispod 200 000km.

Hvala unaprijed.
 

Spallato

Active member
Ja imam istog, ali iz 2011. godine.

U globalu sam zadovoljan, udobnošću i potrošnjom. Taj robotizirani mjenjač nije idealan, ali mi je draži nego da sam mijenjam brzine.

Taj komod me koštao jako puno (pogledaj pod temom kvačilo).

Također sam imao problema sa DPF-om i injektorima (i još ih imam, ako se pita dijagnostiku).

Osim navedenog nemam primjedbi😁😁
 

EvokeNZ

New member
Pregledao sam temu upravo, hvala ti na odgovoru :)

Sto se tice samog motora, da li je dovoljan za taj auto ili mu fali malo snage kad zatreba?
Koliko km je imao tvoj kad ti se pojavio taj problem sa kvacilom i mjenjacem? Ovaj sto gledam trenutno ima 138tkm.
 

Spallato

Active member
Bilo bi bolje da je 2.0 i tu nema priče, ali i 1.6 je dovoljan jer to ipak nije auto za trke. Ima on snage, ne brini se. 😁

Imao sam C5 sa motorom 2.0 i razlika je osjetna.

Ja sam ga uzeo sa 158000 km. Uvezen je iz Lyona, i pretpostavljam da je vožen na otvorenoj cesti. Moja svakodnevna relacija je više gradska, nego otvorena, a to je problem za dpf, a vjerujem i za mjenjač (više se šalta).

To sa mjenjačem se pojavilo na 220000 km, ali mislim da tu nema pravila,sve ovisi o stilu vožnje i šaltanju (auto mod ili manualni), i o tome jel se vozi po autoputu ili po gradu.
 

HAL9000

New member
Svojevremeno sam imao priliku voziti Picasso s tim robotiziranim mjenjačom i kada sam se vratio s probne vožnje nisam mogao vjerovati da su takav poluproizvod ugradili u auto.
Možda je ok ako imaš više otvorene ceste a manje grada.
 

EvokeNZ

New member
Hvala na misljenjima i odgovoru na pitanje Spallato.
Odustao sam od tog sa robot. mjenjacem i gledam ove sa rucnim 6 brzina. Danas idem pogledati jedan 1.6hdi za 200tkm autokuca prodaje za 6800, 2010 god. Ako ne onda idemo dalje.
 

Spallato

Active member
2010.godina,sa prijeđenih 200tkm za 6800€?

Ja ne vjerujem da bi za svoga dobio toliko, 10.mjesec 2011, registriran do 6/2020, 220tkm, promijenjen zamašnjak, lamela, potisni ležaj, cijeli blok (izvršni član), sve plaćeno 15000 kn, novi akumulator stop/start, znači sve ono najskuplje je promijenjeno.

Od opreme sve šta treba, aut. dvozonska klima, navigacija, senzori, retrovizori na struju, led...

Ne znam, meni se to čini puno
 
Na vrh