Paljenjem skoči pokazivač temperature, i odzračivanje kočnica

hacti

made in france
naime radi se o "zimskom" kvaru nakon 20-ak dana mirovanja xantie danas kad sam dao kontakt pokazivac temperature antifriza zakucao je u maximum a nakon sto sam upalio vratio se na minimum nakon 15-ak minuta rada pocela se pomalo povecavat temp. ka d sam ugasio auto i popnovo dao kontakt opet je bila u maximumu! molim pomoc!!!
 

Marko

New member
To s kazaljkama ti i ovi moderni auti isto imaju kad daš kontakt pa kazaljke plešu i svjetle, onaj kao vau efekt - kazaljka ide do kraja i natrag... Ne brini videl sam to da kazaljka skače i na pežo-u jedino kaj ti nebrem reći da li su kasnije kakvi problemi s tim bili ili se stanje normaliziralo. Eto da te malo utješim, da ne brineš toliko!
 

Lakii

Well-known member
Neznam, meni se to ne dogada! :D

Pa, svakako ocisti kontakt sonde temperature, nalazi ti se sa zadnje strane glave, iza kucista termostata. tu zna sve biti masno od ulja i tko zna cega jos!

Imas 2 komada, sondu za pokazivac i "Bitron"-sondu. Tebe zanima ova prva, ima plavi konektor. Ali ocisti obadve kad si vec vrijedan!
Mislim da ces s donje strane lakse doci do konektora. Kad ih budes vracao, pazi da stoje lijepo i da nisu nategnuti. zice su dosta kratke!

Ugl. ako se ne popravi situacija, znaci da je sonda krepala i ne gine ti nova sonda, izbit ce ti velikih 50-ak kuna!
 

hacti

made in france
Neznam, meni se to ne dogada! :D

Pa, svakako ocisti kontakt sonde temperature, nalazi ti se sa zadnje strane glave, iza kucista termostata. tu zna sve biti masno od ulja i tko zna cega jos!

Imas 2 komada, sondu za pokazivac i "Bitron"-sondu. Tebe zanima ova prva, ima plavi konektor. Ali ocisti obadve kad si vec vrijedan!
Mislim da ces s donje strane lakse doci do konektora. Kad ih budes vracao, pazi da stoje lijepo i da nisu nategnuti. zice su dosta kratke!

Ugl. ako se ne popravi situacija, znaci da je sonda krepala i ne gine ti nova sonda, izbit ce ti velikih 50-ak kuna!
nedam ni lipe sto se tice indikatora!!!! hvala bogu imam ih i od xsare i od puga!!! to sam radio proforme na xsari tako da znam gdije je i sta je.. ali naravno hvala jos jednom !!!!
 

hacti

made in france
tzv. "test mode", ali Xantia, koliko znam, to nema.
ma kod mene stalno stoji u max !!! dok neupali a kad upali nakon desetak minuta pocinje polako rasti!!

nedam ni lipe sto se tice indikatora!!!! hvala bogu imam ih i od xsare i od puga!!! to sam radio proforme na xsari tako da znam gdije je i sta je.. ali naravno hvala jos jednom !!!!
evo danas pokusao rijesiti problem ali bas i neide!! ovako odpojio sam dek po dek sa indikatora ali malo mi je cudno sto kad sam odpajao nije se nista dogodilo( cijelo vrijeme je bio upaljen kontakt ) tj.kazaljka je stalno ali bas stalno bila u max! imam osjecaj da je opet u pitanju neka glupa masa!!! zar nebi trebala kazaljka trebala biti u "nuli" kad se dek odpoji od indikatora?????:hmmm:
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Kad otpojiš senzor kazaljka kuca u max
:cool:.Kako raste otpor senzora tako sa kazaljka diže,to ti je običan ptc otpornik,promjenom temperature mijenja otpor.
 

Lakii

Well-known member
Kad otpojiš senzor kazaljka kuca u max
:cool:.Kako raste otpor senzora tako sa kazaljka diže,to ti je običan ptc otpornik,promjenom temperature mijenja otpor.
Mora na nulu kad iskopcas!
Senzor temp. je NTC termistor!

Hacti, ako nije sonda, onda ti negdje masa probija, ili u zici, ili na instrument tabli.
 

hacti

made in france
Mora na nulu kad iskopcas!
Senzor temp. je NTC termistor!

Hacti, ako nije sonda, onda ti negdje masa probija, ili u zici, ili na instrument tabli.
koliko se sjecam na xsari kad sam odkopcao dek sa senzora kazaljka je bila u nuli !!!! sutra cu vidjet da nije negdje cvaknuta instalacija instrument ploca mislim da je ok!! ( malo sam je samarao!!)
 

hacti

made in france
hacti, jesi si se provozao koji put?! ili su to "ler posla"
vozio sam se ja s njom svaki dan po 200-njak km dok nije istekla rega!!! a unazad mjesec i pol detaljno sarafim po njoj!!!

imam jos jedno pitanje jel neko odzracivao zadnje kocnice?? nesto sam nacuo da se mora stavit u max polozaj pa tek onda odzraciti! ima li istine u tome? dali moram i prednje odzracivat? iako jos nisam dirao prednje celjusti! svaka pomoc je dobrodosla! hvala unaprijed!!

nedam ni lipe sto se tice indikatora!!!! hvala bogu imam ih i od xsare i od puga!!! to sam radio proforme na xsari tako da znam gdije je i sta je.. ali naravno hvala jos jednom !!!!
kod mene ima tri indikatora dva plava i jedan zeleni danas kad sam ju ostavio da radi nekih pola sata nije mi pokazivala vise od nekih 60c a ventilator je nekoliko puta odradio svoj dio posla zicer je masa samo dok ju pronadem(ko zna gdije se sakrila!!!) hehheeh:twisted:
 

Dalibor

Dado Tornado
da čovjek leži u krevetu mjesec dana skako bi ko ta kazaljka.
stavi kazaljku po strani i popravljaj ako će biti pokvaren i nakon što odvezeš par normalnih vožnji.
 

Lakii

Well-known member
imam jos jedno pitanje jel neko odzracivao zadnje kocnice?? nesto sam nacuo da se mora stavit u max polozaj pa tek onda odzraciti! ima li istine u tome? dali moram i prednje odzracivat? iako jos nisam dirao prednje celjusti! svaka pomoc je dobrodosla! hvala unaprijed!!
Da, dobro si nacuo!

Kad odzracujes prednje, auto neka ti je u najnizem polozaju i kocnica stalno jako stisnuta.
kad odzracujes zadnje, auto u max polozaj, kocnica opet stisnuta.
A zasto odzracujes?
Inace, kad odzracujes jedne, odzracuj i druge. Trebalo bi se raditi nakon svake izmjene LHM a pogotovo nakon rada na kocionom sustavu.
 

hacti

made in france
Da, dobro si nacuo!

Kad odzracujes prednje, auto neka ti je u najnizem polozaju i kocnica stalno jako stisnuta.
kad odzracujes zadnje, auto u max polozaj, kocnica opet stisnuta.
A zasto odzracujes?
Inace, kad odzracujes jedne, odzracuj i druge. Trebalo bi se raditi nakon svake izmjene LHM a pogotovo nakon rada na kocionom sustavu.
odzracivao sam jer sam skidao i cistio zadnje celjusti i kad sam odzracio zadnje ( u max polozaju) imam osjecaj da mi je pedala ostala puno nize nego inace(ako se nevaram!!) inace oprao sam i posudu i filtere lhm-a i promjenio lhm po drugi put!!
 

Lakii

Well-known member
Sta, je bila nize kad si stisnuo ili kad si pustio?
Samo ti se cini...

i, je izasko crno ulje i zrak?
Ako da, onda mozes ponoviti i na prednjim.

Hm, po drugi put? koliko je to cesto?
 

hacti

made in france
Sta, je bila nize kad si stisnuo ili kad si pustio?
Samo ti se cini...

i, je izasko crno ulje i zrak?
Ako da, onda mozes ponoviti i na prednjim.

Hm, po drugi put? koliko je to cesto?
cini mi se kad sam pustio pedalu da je ostala nize nego inace. da izlazilo je prljavo ulje i zrak... da ponovit cu i na prednjoj osovini da jednom sam mjenjao(tj sipao preko 3 litre kad mi je puklo crijevo-cijev od volana!!)

mislim da je rijesen problem sa kazaljkom temp.vode! ocisceni kontakti na indikatorima i dekovima i zasada je sve ok! jedino mi se stvarno cini da pedala kocnice nekako nisko:hm:
 
Na vrh