Ovlašteni tvrdi da je moj kuplung krivac za čudan zvuk

sir.Oliver

Well-known member
a zašto se ne može vizualno utvrditi oštećenje ( greška ) ? kada se skine menjač , demontira cijeli set , iskusan majstor mora vidjeti u čemu je feller .... govorim iz ličnog iskustva .
 

Franzg

New member
a zašto se ne može vizualno utvrditi oštećenje ( greška ) ? kada se skine menjač , demontira cijeli set , iskusan majstor mora vidjeti u čemu je feller .... govorim iz ličnog iskustva .
dakle zvuk se čuo već na prvom kilometru kad sam izlazio iz servisa (pvo sam mislio da je auspuh jer zvuči slično, ali onda sam zamjenio auspuh i skuzio da nije do auspuha, i jos sam onda skuzio da zvuk nestaje čim se lagano takne kuplung, tako da sam onda shvatio da je do kuplunga što je sad i potvrđeno). E sad budući da je sada (oko 2 tjedna nakon same zamjene) zvuk i dalje isti, a oni vizualno nisu ništa loše vidjeli kada su ga prije dva tjedna stavljali, vjerojatno neće vidjeti ni opet. Dakle nije da se on u početku nije čuo pa da se sad počeo čut nego je stanje isto kao i nakon prvog kilometra s njim. GLAVNI PROBLEM je taj što oni za to skidanje i provjeru dali je do njih ili je kuplung s greškom traže još 1100 KN(!) za rad tj skidanje i preporučaju postavljanje svojeg kuplunga od 2 soma kuna, već dok pišem ovo nemrem vjerovat da tak neš mogu izjavit
 

sir.Oliver

Well-known member
ne razumijem , ako je reklamacija , oni bi to morali odraditi bez obzira na sve . tek kada se utvrdi gdje je problem , može se razgovarati o cijeni . ne kužim logiku ovih današnjih servisa . još nije ni počeo raditi , ne zna ni što i kolikoće raditi , ali zna točnu sumu . reklamacija se mora odraditi , a ne ucjenjivati .... eh , gdje li su vremena kada su majstori nešto morali znati , imati neke specijalizacije , kurseve ... za svaki model auta / motora ... direktno kod proizvodjača .... imam iskustva sa ovlašćenim .... da nisu znali aktivirati tempomat preko dijagnostike . zamijenili su djelove za cca 500€ , ali čovjeku nisu aktivirali tempomat . serviser nije znao da se tempomat kontroliše na lijevoj poluzi ( prekidaču brisača ). uporno je to pokušao sa desnom polugicom ( prekidač brisača )
toliko o sposobnostima i znanju današnjih " ovlaštenih " servisera ......
 

markan1000

Well-known member
a zašto ne bi dali garanciju na dijelove koje si donesao ako su ti dijelovi OE Kvalitete i posjeduju Ber certifikat.Ali svi znamo zašto ne daju garanciju jer gube novce na tim istim dijelovim.
Evo sam si odgovorio u drugoj rečenici. Pa ne bi ni ja davao garanciju na nešto od čega apsolutno nemam koristi. Garancija na rad svaka čast i treba je dati, ali garanciju na dijelove od kojih nema ni lipe...
 

Franzg

New member
@sir Oliver
Slazem se, uzas...

@markan
Meni je jasno da nemogu dat garanciju na dio, ali ne mogu tvrdit da je sigurno dio kriv a ne oni, a kad im kazem da to ocu napismeno sa žigom onda negoduju i tvrde da moram prvo platit 1100kn da oni to skinu i potvrde, cisto ucjenjivanje, jer ako nudis garanciju na svoj rad onda mi ili to napisi , ili o svom trosku skini i potvrdi

Evo jedan Update: u servisu su sada ipak pristali napisat na papir u cemu je problem i lupiti žig na reklamacijski list kojeg sam dobio u auto kreši. Oni su uvjereni da je tvornicka greska seta kuplunga, kazu da se pri stavljanju kuplunga nemre nis s:cenzura::cenzura::cenzura:at, da ili sjedne ili ne sjedne, da nemre stvar funkcnionirat (u smislu saltanja i sl.) ako nije dobro postavljen...vidjet cemo...
Odlučio sam kuplung skinut kod svog majstora i on ce mi stavit novi (ovaj put cu uzet valeo kojeg sam i dosad imao), a u Auto kreši ce reklamaciju poslati u Luk pa cemo vidit dalje...
 

markan1000

Well-known member
@markan
Meni je jasno da nemogu dat garanciju na dio, ali ne mogu tvrdit da je sigurno dio kriv a ne oni, a kad im kazem da to ocu napismeno sa žigom onda negoduju i tvrde da moram prvo platit 1100kn da oni to skinu i potvrde, cisto ucjenjivanje, jer ako nudis garanciju na svoj rad onda mi ili to napisi , ili o svom trosku skini i potvrdi
to se apsolutno slažem. Ja se samo referiram na davanje garancije ovlaštenog servisa na dijelove koje ljudi sami donose,što mi nema smisla.
 

Kele

PSA Fan
Meni se desilo na C4 I, 1.4i , nakon zamene kvacila(druk lezaj stradao pa je menjan ceo set) da nakon par kilometara nakon popravke nisam mogao da saltam brzine ako samo jednom pritisnem pedalu kvacila.Morao sam nekoliko puta(2-3 puta) da pumpam pedalu kvacila da bih prebacio u brzinu.Desilo se i to da su novi druk lezaj koji je dosao u setu prilikom montaze unistili pa sam morao cekati jos jedan dan duze dok stigne novi.Mozete zamisliti kako su onda montirali menjac(koji se na benzincu mnogo lako montira) kada su lezaj uspeli da uniste.Mislio sam prvo da nisu dobro izluftirali kvacilo,pa zato se to desava.Sto je najgore,to mi se u Nemackoj desilo i platio sam zamenu kvacila 550 eura(to mi se desilo pre nego sto sam se zaposlio u auto-servisu gde sada radim).Odrali me,za set kvacila koji kosta 80-ak eura.Isao sam da im reklamiram ali oni me ubedjivali da je sve u redu i hteli jos oba cilindra kvacila da mi ugrade,naravno i to debelo da naplate..Odvezao sam auto u Srbiju, i zamenio oba hidraulicna cilindra kvacila,lepo masinom izluftirao ali opet isto.Srecom nakon par dana pocelo nesto da zvecka u menjacu.Kolega mi skine menjac i kaze da je pukla vodjica druk lezaja, i da zbog toga nije dovoljan jedan pritisak papucice kvacila nego jos dva-tri puta i tek onda se sekundarni cilindar dovoljno ispruzi i pritisne preko lezaja korpu kvacila.Do zamene kvacila nisam imao tih problema,samo se druk lezaj cuo.Eto cisto da iznesem svoj slucaj,jer menjaci i kvacila su isti na c4 i c3 sa 1.4 motorom.U mom slucaju krivci su ovi u servisu.Nisam se dalje sa njima preganjao jer bi me samo kostalo i zivaca i novaca.Dobro pazite kome poveravate auto na popravku.
 

Franzg

New member
UPDATE: moj majstor skinuo kuplung, kaže da je izvitoperen i da je vjerojatno tvornička greška...sad slijedi slikanje seta kuplunga u Auto Kreši i slanje u LUK pa će se oni dalje javit...
 
Na vrh