Općenita iskustva sa Xsarom I (do 2000. god.)

viktorpetr

New member
Apsolutno se ne slazem, kod mene je na satu 320 000 i jos uvjek pali i ide kao i sa 132 000.... Tvrdim da ti motori idu uz normalno odrzavanje do 500 000 bez problema....
 

viktorpetr

New member
Ne znam prijatelju za tu informaciju, susreo sam se da dosta ljudi sa ovim motorom u pezou 306, 406 ili 405, citroen jumpy i niko se nije zalio a svi su pregazili...

Slazem se da je 2.0 HDI puno bolji motor i namjera mi je uzeti novije auto sa tim motorom ali i ovaj motor ide i sluzi sasvim dobro onog ko vodi racuna o njemu...
 

shicy

New member
da i ja napišem nešto o svojem iskustvu sa Xsarom. dakle, 1.4i, kupljena prije 10 godina sa 27 000 km, izvanredno očuvana...i od onda je "očešana" na 100 mjesta, čak mi je netko, pretpostavljam sa kombijem, prošao poviše prednjeg fara i ulupio taj dio..
što se vožnje tiče, auto mi je skoro idealan. za sad je toči-vozi, auto ima 16-17 godina, udoban, divota :)
jedino na što imam zamjerku je preglednost. u početku sam mislio da je do mene, ali po gradu praktički nema Xsare koja negdje nije taknuta..
summa summarum, Xsara je odlično auto i preporučio bi je svakome
 

shicy

New member
"svakome" je definitivno prejaka riječ i definitivno je nisam izrekao na osnovu 100-godišnjeg iskustva ili na osnovu znanstvene analize.
zanima me zbog čega je vi ne biste nikome preporučili?
ovo ne pitam zbog toga što se sad pravim nešto mudar nego me zanima vaše mišljenje.
 

deda

New member
Zato što su sve već barem prošle sto somova i stare najmanje 8 godina i nisu se pokazale ko neki dobri proizvod.Sve su već počele trulit,svima su mjenjači,zadnji mostovi, brtve glave motora,auspuhi,senzori,klima,servo,općenito elektrika u debeloj komi.Sve te to čeka ako kupiš rabljenu,a da bi sve to sredio košta tri puta više od vrijednosti samog auta.Xsara je najnekvaliteniji i najlošiji Citroen koji je ikada rađen do sada.C 4 prve generacije nije ništa bolji,a ovaj sada će vrijeme pokazati.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Pogledaj im pragove i gepek odozdo,a da ne govorimo kak se ljušti lak nakon nekoliko godina.
deda nemoj tako moj čača ima xaru garažiranu i ima 60tkm. i nigdje nije trula. Imao je problema sa gumama na vratima i mjenjao far. ostalo su sve dječije bolesti.
E da i starija je od 8 god. 10-11g. = 60tkm i garažiran od prvog dana.:D
 

quadrolg

Member
kaj se tiče pragova nisam vidil ni ja jednoj da su hrđavi, a gepek to je malo da zahrđa ali nije to niš tak strašno, puno manje nego predhodni golf 3 od mog starog,tom su čak i lajtungi od serva zahrđali
 

deda

New member
Ne možeš gledati pojedinaćne slučajeve,nego večinu koja je u uvjetima eksploatacije,a ne neke koje se paze i maze i ne voze.Imam doma 35 god starog GA koji su već iz tvornice izašli hrđavi i rjetko koji da je napravio više od 100 somova a da nije počelo sranje,a ovaj moj je ko novi.Isto tak sam imao Visu 29 godina staru nigdje niš,prvi lak,nikad farbana,a večina je nakon pet godina nestala,raspale se sve.
Svaka tvornica ima uspješne i neuspješne modele,nitko nije izuzetak,pa ni Mercedes.To ovdje nije bitno,kakav je Golf,Astra....mi pričamo o citreonovim modelima.
Auti na kojima za kratko vrijeme i nakom malo km,a to je sve ispod 300 000km ne smiju se raspadat sklopovi koji se gotovo u pravilu raspadaju kod Xsara.Zašto se to ne događa kod Peugeota 306 koji je 90% isti auto,a zašto se kod njih raspadaju 206 i 307? Dakle sve je stvar kvalitete izrade,jer konstrukcijska rješenja su ista.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Zašto se to ne događa kod Peugeota 306 koji je 90% isti auto,a zašto se kod njih raspadaju 206 i 307? Dakle sve je stvar kvalitete izrade,jer konstrukcijska rješenja su ista.
Je deda ima tu istine, a to ti je ona stara koliko para toliko muzike!
 

shicy

New member
Zato što su sve već barem prošle sto somova i stare najmanje 8 godina i nisu se pokazale ko neki dobri proizvod.Sve su već počele trulit,svima su mjenjači,zadnji mostovi, brtve glave motora,auspuhi,senzori,klima,servo,općenito elektrika u debeloj komi.Sve te to čeka ako kupiš rabljenu,a da bi sve to sredio košta tri puta više od vrijednosti samog auta.Xsara je najnekvaliteniji i najlošiji Citroen koji je ikada rađen do sada.C 4 prve generacije nije ništa bolji,a ovaj sada će vrijeme pokazati.
zahvaljujem na informacijama.
moj primjerak je zasad u redu, prolazi tehnički, a ja prilično zadovoljan ;)
 

shicy

New member
danas digao haubu i vidim da slini ulje iz motora. odmah se ograđujem i izjavljujem da nisam stručnjak pa da vam se ne digne kosa na glavi od rečeničnih konstrukcija :D
također, otac je primijetio neku šporkicu u kileru (valjda je to). otac kaže da je to početni stadij i da je sad to lako rješivo, a posli zna bit za:cenzura::cenzura::cenzura:. sutra je vodim kod mehaničara pa ćemo vidit šta čovik kaže.
 
Na vrh