Općenita iskustva sa C5 II

La Marche

Iskreni optimist
Nemam. No, zadržim li ga još osam godina, tada ću već biti pred penzijom i kupiti neki manji, jeftiniji za održavanje auto da mogu s njim izaći na kraj u starosti, a za to auto poput C5 nije prikladan.
 

Brruno

Well-known member
Nadodao bih da je rabljena hidro punpa 250 eura. Nova original je 1000 - 1200 eura u ovlastenom.
Original amortizeri/teleskopi su 1800kn svaki. To je jos jedna mana na c5 do 2015. Procure na 100000km. Naravno ne svima.
Inace, za mene je to najbolji auto u tom cjenovnom rangu.
 

La Marche

Iskreni optimist
Kako sam napisao, ako kupim za 230.000 kn auto u kojem se vozim kao u onima od 400.000, neću smatrati pretjeranim problemom što ću povremeno trebati uložiti i neke novce da bih ga održao u dobrom stanju. Ni 300.000, a kamoli do 400.000 kn na taj nečin sigurno neću stići potrošiti.

Dodatno, uobičajeni amrotizeri ne procure dugo pa ih se ne mijenja, ali kad ih zamijeniš nakon 150-200.000 km po voznim osobninama shvatiš da su zapravo već davno bili za zamjenu.
 

Brruno

Well-known member
Meni isto ne predstavlja problem ulagati u auto u kojem se dobro osjecam. Samo treba napomenuti troskove,da ljudi ne ulaze ako nisu spremni. Opcenito govorim o svim autima, jer imamo dosta korisnika koji kupe iznad mogucnosti pa kad nesto kosta 2000,3000,5000 kn pocnu psovati. C5 hydro zahtjeva vrhunsko odrzavanje za vrhunski osjecaj. Najbolje ulje, filteri, vrhunski akumulatori, senzori, pumpice,top gume (iz iskustva znam da c5 zahtjeva top gume radi buke,osjecaja itd), lds ulje,nosaci,aditiv itd. Sve je to na kraju jeftino osim guma,ali treba napomenuti sta se treba odrzavati. Cak su i neke stvari jeftinije nego na drugim autima,npr mene je original desna poluosovina kostala cca 220 eura, inace je 300. Za recimo golfa 7 manualni mjenjac isto godiste kosta 580. To je veliki plus koji se isto treba napomenuti. Original pumpica tekucine za pranje stakla original kosta 225kn. U 2 godine crkle 2. Sto se mene tice,bagatela.

Što se amortizera tice,slazem se,100000km nije premalo za zamjenu istih. Ali treba napomenuti ljudima da kostaju 1800 kn svaki,pa se moze desiti da kupis auto s 90000km pa ti procure na 100000km.
 

Profiler07

Well-known member
BH proizvodnja filtera i proizvode za sva auta!do sad sam na sve citroene koristio uniqa filtere i nisam imao problema,a cijena je dosta povoljna
 

Profiler07

Well-known member
Zvao prosle sedmice ovlasteni servis i pitao cijenu malog servisa...kaeee 350km...evo i dalje ne mogu da skontam sta je to 350???ako je ulje 15km/1l to je 90km,filteri svi da su i po 50km(a nema sanse da su)to je 200km,usluga 60km????ma daaaaj pa ne vozim Bentaygu
 

Brruno

Well-known member
Ja sam radio servis svih filtera i ulja pred malo vremena. 700kn sve original filteri plus 6l ( isklristeno 5.5) ineo ecs. Lageros
Ali ne mislim da je 60km puno za ruke, to je 250kn.
 

Milosh

Test
Zvao prosle sedmice ovlasteni servis i pitao cijenu malog servisa...kaeee 350km...evo i dalje ne mogu da skontam sta je to 350???ako je ulje 15km/1l to je 90km,filteri svi da su i po 50km(a nema sanse da su)to je 200km,usluga 60km????ma daaaaj pa ne vozim Bentaygu
Koji je to ovlašteni?

Meni je mali servis u ovlaštenom oko 180 KM (ulje, filter ulja, filter klime, ruke).
 

gambler072

C5 enthusiast
Drustvo, imam jedno pitanje za vlasnike C5ica (ne znam je li tako i na drugim modelima): Kada upalim defrost (odmagljivanje stakala) automatski se pali klima, kao sto i treba, ali isto tako mi i automatski brzinu ventilatora tj. puhanja dize na maximum, i cim pokusam da smanjim barem za pola stepena odmah mi gasi i opciju defrost. U pitanju je automatska dvozonska klima, kakvih je 95% na forumu. Mozete li mi potvrditi da je i kod vas tako jer na drugim autima nisam nailazio na to, ako je samo kod mene zna li neko sta bi mogao biti uzrok?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Svima je tako... defrost program ide po pretpostavki da moraš hitno očistiti staklo, pa udari maximum :D
 
Na vrh