Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ledolomac

New member
Danas provozao testni c4 od 120 ks.Auto je citroenski udoban,ovjes mi se čini malo tvrđi u odnosu na xsaru posebice zadnji kraj.Mjenjač je dosta precizan i ne zapinje ali kako je auto prešao samo pedeset km osjeti se da je sve nerazrađeno.Inače mislim da se pretjeruje u kritiziranju citroenovih mjenjača.Nije idealan ali niti toliko loš koliko se potencira.Bar iz moga iskustva a vozio sam nekolicinu citroena svih klasa.Auto sam vozio na brzoj cesti uz uspon do 120 km -kako je auto nerazrađen nisam htio pretjerivati- i potrošnja je prema kompiću bila od 14-19 litara.Ponavljam auto je nov pa to ništa ne znači.Ugođaj vožnje i ambijent automobila je na visokoj razini pa mi je prdstavljala pravo zadovoljstvo ali je brzo završila iako sam napravio tridesetak km., tako da mnoge stvari nisam uspio isprobati i uočiti.Kako me interesira prvenstveno dizel motor mi nije bio presudan pa se i nisam puno obazira na performanse ali sam s obzirom na 120 ks očekiva više snage i veća ubrzanja, tako što se tiče motora više mi je zadovoljstvo pružila vožnja sa starim c4 ,dizelašom od 92 ks koji ubrzava bez zadrške i sa lakoćom.

Neznam šta se događa.Imam problema sa slanjem postova.Èetiri puta kod slanja posta jednostavno me isključi s foruma i traži se ponovo lozinka a sve što je napisano nestane.
 

Olaf

New member
Pod opterecenjem vise trosi. Jesi gledao trenutnu ili prosjecnu potrosnju na putnom kompu? Dizeli imaju momenta sto ih izvlaci.
 

ledolomac

New member
Re: Novi C4

Trenutnu potrošnju. Zbog malog broja km računalo i nije moglo izračunati prosječnu.Provjeravali pritiskom na desnu ručicu.

Auto je prošlo samo 56 km kad sam ga išao testirat
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Novi C4

Danas provozao testni c4 od 120 ks
Drž se ti dobrog starog hdi-a 90 ks(ak te je zadovoljaval prije,i sad bu),ak već nemre onaj od 110 :D Jedina ****da je ta ,što su sad i u njega ugurali onaj FAP filter,pa sad čovjek mora i na to pazit..i za mjenjač se slažem: nije najbolji al ni tako loš kak ljudi pričaju..
 

deda

New member
Re: Novi C4

Najbolji benzinac je onaj koji ima platine i dizel kojem ne treba struja ,osim za anlaser,sve drugo su bezvezarije i kerefeke,da se može bolje prodat.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Novi C4

Neznam šta se događa.Imam problema sa slanjem postova.Èetiri puta kod slanja posta jednostavno me isključi s foruma i traži se ponovo lozinka a sve što je napisano nestane.
Ovo se i meni događalo..naročito pri pisanju dužih postova..jednostavno te izbaci i traži ponovo logiranje :confused: a sve napisano nestane :wtf:
Kad ti se to dogodi,i izbaci ti da se moraš prijavit,upiši lozinku al u onaj veliki okvir..ne gore desno..tak ti sačuva post šta si napisao i pošalje-bar je meni tak uspijevalo:hm:
 

ledolomac

New member
Re: Novi C4

Upravo tako. Sva četiri posta su bila preduga.
Inače ja sam naručio dizel od 112 ks, s metalik bojom, al. felgama, paket autom.klima i paket siti pa me iz tih razloga motor benzinca i nije zanimao previše.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Novi C4

Upravo tako. Sva četiri posta su bila preduga.
Inače ja sam naručio dizel od 112 ks, s metalik bojom, al. felgama, paket autom.klima i paket siti pa me iz tih razloga motor benzinca i nije zanimao previše.
Dobar odabir :D
I kolko moraš čekat ? i kolko te na kraju izašlo sve skupa ?
 

Olaf

New member
Dizele s FAP filterom nemojte gusit i vozit na 1500 okretaja nego ih povremeno izgazite da sagori sve sto FAP nakupi u sebi da nemoram ja to radit ;)
 

1587 VTS

New member
Re: Novi C4

tako što se tiče motora više mi je zadovoljstvo pružila vožnja sa starim c4 ,dizelašom od 92 ks koji ubrzava bez zadrške i sa lakoćom
Benzin je brzi, samo sta 80% ljudi atmosfersku benzinjaru ne vozi/ne zna vozit kako treba. Voze ga do 3000 i kaze "ne ide". Jasno da ne ide kad mu je vrsni moment tek na 4000. Dieselu je najcesce ispod 2000 pa normalno da na niskim okretajima bolje vuce, sta je ugodnije za lezernu i opustenu voznju. Zato je on mrtav do max 4000, a atmosferac tek tad uhvati zrak ;)
Ja svog isto cesto vozim 1800 - 2500 kad je lezerna voznjica na otvorenom i tad ne trosi nista (prosjek split-makarska mi bude 4.7 - 5.0). Cim je nesto ozbiljnije, idu dvije nize, kazaljka na 4500 i onda nastaje lom do 7200 :wub: Imao sam dosta iskustva s "dizelasima" uvjerenim u moc svog momenta od 300 i vise Nm pa sam ih ogulio ko beba zvecku bas na njihovom podrucju - međuubrzanju :surprised:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Novi C4

Cim je nesto ozbiljnije, idu dvije nize, kazaljka na 4500 i onda nastaje lom do 7200
I onda potrošnja ide na kolko ? gledaš kako kazaljka od gorivo na očigled pada :D:D
šalim se..slažem se da atmosferca treba tjerat u visoke okretaje da bi izvukao ono šta može pružit..
 

1587 VTS

New member
Re: Novi C4

I onda potrošnja ide na kolko ? gledaš kako kazaljka od gorivo na očigled pada :D:D
šalim se..slažem se da atmosferca treba tjerat u visoke okretaje da bi izvukao ono šta može pružit..
Srecom je digitalni pokazivac LOL Haha, istina, al i takvi "izleti" su uracunati u ono 5.0 na otvorenom jer to u sekund odradis i vracas se u eco mod. A, uostalom, gusti se placaju ;)

Da uzimam novi C4 isto bi tako izabrao 1.6 HDi zbog ekonomicnosti i lezernosti jer to nije auto za trkacu stazu :whistling: Samo zelim izbit zablude o usisnim benzincima kao tromim masinama :cool:
 

ledolomac

New member
Re: Novi C4

Kod benzinca kad stisneš gas trebaš čekati da isti poveća obrtaje dok dizel odmah ubrzava. auti najviše i vozimo po gradu na oko 2000-2500 obrtaja, pa je dizela lakše i lagodnije voziti i pruža više zadovoljstva.

mirda! auto će koštati 137.800.00 kuna.uplatio sam 10.000,00 kuna akontacije a rok isporuke je tri mjeseca iako mi prodavači govore da će to vjerojatno biti i ranije.Jedan dio ću platiti i kreditom a koji mi je odobren od PSA financiranja.Ugovor ću javnobilježnički ovjeriti kad se dozna broj karoserije a što ovisi o tvornici.

Šteta što nisu imali opremu exskluziv iako je nude sve evropske zemlje pa čak i BiH.Mogao sam za ovu lovu ili malu nadoplatu dobiti tu opremu. Plašio me je kako izgleda u zbilji srednji greben ali kad sjedneš u auto izgleda bolje nego na slikama, iako je kod exskluziv otmjeniji.Uglavnom nisam nezadovoljan, bolje od očekivanog. Znači nedostaju mi djelomično kožna sjedala, masaža, prednji senzori,el.parkirna i još neke nebitne stvari.Senzori su odlična stvar, i tko misli kupiti auto, obezna narudžba.Daje zvučni i grafički signal na kompu i ne moraš se misliti hoćeš li udariti u kakvu prepreku.Stvarno super stvar,treba probati.Središnji greben je estetika koju i ne primjećuješ za par mjeseci ali funkcionalna oprema je ono što trebaš i cijeniš.I normalno potrošnja goriva.
 

1587 VTS

New member
Re: Novi C4

Kod benzinca kad stisneš gas trebaš čekati da isti poveća obrtaje
Da kad stisnes gas na 2000 okretaja. Stisni ga npr. na 5000 pa ces uletit u blokadu prije nego ti bude jasno sta se dogodilo ;)

Mozda stvar navike, al meni su pretjecanja slepera na staroj cesti opustenija s benzincem, nego s dieselom.
Postupak s dieselom: mora bit na 2000 jer je ispod grob i onda je u pola slepera dosao do 3500 nakon cega je opet grob pa ga moram saltat u visu i onda postupak ispocetka, tu gubis dosta vremena, a samim time i opustenosti. Preuzak raspon okretaja i jos ako je mjenjac sa 6 brzina, vise se moras igrat s njim nego kod benzinca.
Postupak s benzincem: Dignem ga malo iznad 4000 i do 7000 prođem citav sleper bez ikakvog saltanja s tendencijom sve jaceg ubrzanja.
A ako pricamo o faktoru zadovoljstva, tu ubrajam i zvuk, tako da mi je racunica jasna :cool:
Prednost diesela vidim u nizoj potrosnji (u gradu) u ritmu kreni - stani, tu bude razlika i do 5 litara i na autocesti gdje je slican odnos. Na otvorenoj cesti ja vozim s 5 litara, a ti ces s 4, tu sam s obzirom na sve navedeno osobno za benzin ;)
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh