Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Rok

New member
Re: Novi C4

U Hrvatskoj je jedina kombinacija za exclusive opremu sa 1.6 ova:

Citroen C4 1.6 e-HDi Exclusive sa 6 stupanjskim ručno upravljanim mjenjačem.

ne postoji isti sa ručnim...
 

Rok

New member
Re: Novi C4

Kao što sam rekao u temi gdje sam se predstavio, jako me zanima novi c4.

Iz splita sam,jučer sam bio u salonu da vidim novi c4 i auto je stvarno super.
I probna vožnja je obavljena sa Exclusive 120 VTi ,iako kratka.

Imam par pitanja:

Vidio sam u konfiguratoru da su u Attr. i Sed. slova na radiju i instrument ploca narancaste boje,dok je to isto u Exclusivu bijele boje...postoji li ikoji paket dodatne opreme a da nije navigacija s kojim slova radija i instrument ploča budu takva-bijela?

I kakvima su se pokazali VTi motori, posebno 1.6 VTi...



inače,ako se bude kupovalo,bit će trojba:
1) Exclusive 1.6 VTi s felgama phoenix
2) Seduction 1.6 VTi + paket city+paket autom.klima
3)Seduction 1.6 HDi + paket city+ paket autom.klima


godišnje se prelazi 15-17000 km.... izračunao sam da bi se potrošnjom goriva HDi nad VTi-jem isplatio za 37 mjeseci ako bi se prelazilo 15000km godišnje..
 

Olaf

New member
Kao što sam rekao u temi gdje sam se predstavio, jako me zanima novi c4.

Iz splita sam,jučer sam bio u salonu da vidim novi c4 i auto je stvarno super.
I probna vožnja je obavljena sa Exclusive 120 VTi ,iako kratka.

Imam par pitanja:

Vidio sam u konfiguratoru da su u Attr. i Sed. slova na radiju i instrument ploca narancaste boje,dok je to isto u Exclusivu bijele boje...postoji li ikoji paket dodatne opreme a da nije navigacija s kojim slova radija i instrument ploča budu takva-bijela?

I kakvima su se pokazali VTi motori, posebno 1.6 VTi...



inače,ako se bude kupovalo,bit će trojba:
1) Exclusive 1.6 VTi s felgama phoenix
2) Seduction 1.6 VTi + paket city+paket autom.klima
3)Seduction 1.6 HDi + paket city+ paket autom.klima


godišnje se prelazi 15-17000 km.... izračunao sam da bi se potrošnjom goriva HDi nad VTi-jem isplatio za 37 mjeseci ako bi se prelazilo 15000km godišnje..
Vti je sad poboljsan i ok su motori samo kaj imas osjecaj kao da vuce slabije nego kaj bi trebao. Exclusive moze mijenjati boju instrument ploce. U pakete se nekuzim jer samo instrument ploca postoji u 4 verzije tako da se izgubis u opremi. A vezano za potrosnju ti je isplativiji hdi po meni ako ti je potrosnja bitna jer svaki benzinac voli popit.
mirda. C4 u exskluziv paketu nema sa ručnim mjenjačem ,nego samo s, robotiziranim i sustavom stop-start
Razlog zasto ga ja necu kupit jer zelim rucni mjenjac
 

Rok

New member
Re: Novi C4

Vti je sad poboljsan i ok su motori samo kaj imas osjecaj kao da vuce slabije nego kaj bi trebao. Exclusive moze mijenjati boju instrument ploce. U pakete se nekuzim jer samo instrument ploca postoji u 4 verzije tako da se izgubis u opremi. A vezano za potrosnju ti je isplativiji hdi po meni ako ti je potrosnja bitna jer svaki benzinac voli popit.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nece meni ic lose...nakon ovećeg monovolumena s 98ks ,kompakt sa 120 bezinskih ili 90 dizelskih ce ic u najmanju ruku isto :)


@ledolomac: u motori u exclusivu:
e-HDi 110 -ručno upravljani 6 stupanjski mjenjač
THP 155- ručno upravljani 6 stupanjski mjenjač
HDi 150-ručni 6 stupanjski mjenjač
VTi 120-ručni 5 stupanjski mjenjač


..tako piše u konfiguratoru..
 

ledolomac

New member
Re: Novi C4

Vidio sam u konfiguratoru da su u Attr. i Sed. slova na radiju i instrument ploca narancaste boje,dok je to isto u Exclusivu bijele boje...postoji li ikoji paket dodatne opreme a da nije navigacija s kojim slova radija i instrument ploča budu takva-bijela?

U Exskluziv opremi imaš mogućnost mjenjati 4 boje na instrument ploči, dok to ne možeš u drugim paketima.ustvari nemaš plavu boju.Probao sam kako to funkcionra na oba načina. U sed paketu imaš dugme na kojemu možeš mjenjati osvjetljenje do bijele boje i to do broja 16, znači toliko nijansi, tako da možeš izabrati osvjetljenje koje ti odgovara.Osobno mi se plava boja ne sviđa, vozi sam auto s tako namještenimosvijetljenjem
 

Par Excellence

New member
Re: Novi C4

Prvo pozdrav svima :)

Nakon par mjeseci praćenja ovog foruma, odlučio sam se registrirati jer sam i ja u petak naručio svog citraća. Kako sam iz nekog razloga bio ograničen na 110k kn odlučio sam se na C4 1.4 Seduction + automatska klima + metalik shark. Dugo sam vagao da li uzet 1.4 sa ovim paketom ili ići na 1.6 bez auto klime i metalika. Na kraju je ipak prevagnula prva varijanta između ostalog i radi dodatnih stvari u paketu automatska klima. Nadam se da nisam pogriješio i ako netko ima neka iskustva sa ovim motorom, volio bi ih čuti. Al' samo ona dobra :D
 

Rok

New member
Re: Novi C4

U Exskluziv opremi imaš mogućnost mjenjati 4 boje na instrument ploči, dok to ne možeš u drugim paketima.ustvari nemaš plavu boju.Probao sam kako to funkcionra na oba načina. U sed paketu imaš dugme na kojemu možeš mjenjati osvjetljenje do bijele boje i to do broja 16, znači toliko nijansi, tako da možeš izabrati osvjetljenje koje ti odgovara.Osobno mi se plava boja ne sviđa, vozi sam auto s tako namještenimosvijetljenjem
znaci u Sed. opremi se moze podesiti instrument ploca ovako :
http://www.netcarshow.com/citroen/2011-c4/800x600/wallpaper_4f.htm
 

1587 VTS

New member
Re: Novi C4

Slabašan za što? Vozio sam do prije dvije godine Astru 1.6 sa 75 konja koja je zadovoljavala sve moje potrebe i trošila 7 - 7.5 litara sa klimom max 8 litara. Zašto bi ovaj bio preslab?
Ako nemas trkacih ambicija, sigurno ce ti bit dovoljan. Taj ti je motor iz serije koje su skupa radili PSA i BMW, ne bi trebao biti los.
Vozio sam i ja saxa sa 50 ks pa se nikada nisam vukao po cesti :D
Za normalne potrebe skroz ok izbor po meni. ;)
 

Par Excellence

New member
Re: Novi C4

Ako nemas trkacih ambicija, sigurno ce ti bit dovoljan. Taj ti je motor iz serije koje su skupa radili PSA i BMW, ne bi trebao biti los.
Vozio sam i ja saxa sa 50 ks pa se nikada nisam vukao po cesti :D
Za normalne potrebe skroz ok izbor po meni. ;)
Nikakvih trkačkih ambicija, ja, žena i dvoje klinaca. Sve skupa opterečenje 150 kg :D
Rađe sam uzeo paket klima i boju po želji nauštrb jačeg motora. Jebiga, da je bilo mogućnosti, protegnuo bi se još tih 5k kn, al' i ovo je bilo dosta nategnuto i sa nekim dodatnim popustom.
 

Rok

New member
Re: Novi C4

Nikakvih trkačkih ambicija, ja, žena i dvoje klinaca. Sve skupa opterečenje 150 kg :D
Rađe sam uzeo paket klima i boju po želji nauštrb jačeg motora. Jebiga, da je bilo mogućnosti, protegnuo bi se još tih 5k kn, al' i ovo je bilo dosta nategnuto i sa nekim dodatnim popustom.

taj dodatni popust...jeli to bilo 15000kn redovnog+ 10000kn dodatnog+ jos taj popust ili je bilo 15000kn redovnog popusta+ jos taj popust koji si dobio?
 

1587 VTS

New member
Re: Novi C4

Nikakvih trkačkih ambicija, ja, žena i dvoje klinaca. Sve skupa opterečenje 150 kg :D
Rađe sam uzeo paket klima i boju po želji nauštrb jačeg motora. Jebiga, da je bilo mogućnosti, protegnuo bi se još tih 5k kn, al' i ovo je bilo dosta nategnuto i sa nekim dodatnim popustom.
Pametan izbor, cestitam :cool:
 

Par Excellence

New member
Re: Novi C4

taj dodatni popust...jeli to bilo 15000kn redovnog+ 10000kn dodatnog+ jos taj popust ili je bilo 15000kn redovnog popusta+ jos taj popust koji si dobio?
15000 + dodatni popust. Za ova vozila kaj imaju na lageru (1.6 Sed + Klima + USB + alu + metalik srebrni je tih dodatnih 10000 popusta, za narudžbu je samo 15000.
Btw. jučer mi je ponuđen 1.6 Sed + metalik shark za 103000, navodno samo par komada dolazi samo u CIB za 10-ak dana :cry:
 

Rok

New member
Re: Novi C4

Aha,dobro...

Taj od 103000kn je stvarno super ponuda,ali se meni cini da nazalost nece bit nista od kupovine :(:( ...do sutra cu jos sve znati..
 

ledolomac

New member
Re: Novi C4

Èini mi se da može.Otiđi u salon pa probaj.Meni to nije bilo važno pa nisam toliko to studirao.Znam samo da se mogu pronaći super osvjetljenja sa raznim nijansama,znači do broja 16. Nema minusa pa moraš uvijek provrtiti sve brojeve.npr, sviditi se osvjetljenje na broju 6 a ti vidiš da ti broj šest ne odgovara ne možeš vratiti na broj pet nego moraš prevrtiti do šesnaest pa ispočetka do broja pet.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh