Neudoban tvrd c4

robert098

Member
Dečki prije tri mjeseca kupio sam kao drugi auto u kući Citroen C4 1.6 HDI coupe iz 2009 godine sa 199 000 km. Već sam luda izmjenjano na njemu od turban, servisa, diskova itd i konačno se auto lijepo vozi ali muči me njegova neudobnost. Užas!!! Prvo je znalo strašno nešto kupiti iza kad sam uletio u rupu, radilo se o zadnjim amortizerima ali auto je i dalje neudoban i tvrd. Što da mjenjam još na njemu da napravim udoban francuski auto? Prednje amortizere, opruge, Selene ilicijeli auto. Imam osjećaj da vozim golfa keca.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Što da mjenjam još na njemu da napravim udoban francuski auto? Prednje amortizere, opruge, Selene ilicijeli auto. Imam osjećaj da vozim golfa keca.
Bojim se da ništa... Ta generacija je otpočela trend tvrdine u francuskim autima. Ali zato fino leži.
Ako nešto lupa to je druga stvar. U kakvom su stanju seleni zadnjeg mosta?
 

robert098

Member
Bojim se da ništa... Ta generacija je otpočela trend tvrdine u francuskim autima. Ali zato fino leži.
Ako nešto lupa to je druga stvar. U kakvom su stanju seleni zadnjeg mosta?
Ma ne znam. Rekao sam majstor da sve pregleda. On promjenio amortizere i rekao da je to to, da je sve ostalo ok.
 

markan1000

Well-known member
Što da mjenjam još na njemu da napravim udoban francuski auto?
Nabavi hidrauličara. Ako ne to, probaj se pozabaviti izolacijom buke kotača.
Ta fama o super ugodnim francuskim autima je samo plod mašte "stručnih" novinara koji su zadnji put valjda ozbiljnije sjeli u XM-a. Neke stvari u Citroenu jesu napravljene za udobnost (npr. sjedala ili nešto mekši ovjes na nekim modelima), ali tišina prelazaka preko rupa sasvim sigurno nije detalj na kojem su poradili.
 

robert098

Member
Nabavi hidrauličara. Ako ne to, probaj se pozabaviti izolacijom buke kotača.
Ta fama o super ugodnim francuskim autima je samo plod mašte "stručnih" novinara koji su zadnji put valjda ozbiljnije sjeli u XM-a. Neke stvari u Citroenu jesu napravljene za udobnost (npr. sjedala ili nešto mekši ovjes na nekim modelima), ali tišina prelazaka preko rupa sasvim sigurno nije detalj na kojem su poradili.
Ma ne očekujem čuda. Imao sam c5 hidraulični ovjes i razumijem da je bio super. Imam c crosser a i to razumijem da je druga klasa auta i da je neusporediv sa C4 ali kad se vozim u Fiat pandi iz 2006 i udobniji je od mog C4 iz 2009 onda sam lud.
Ma ne očekujem čuda. Imao sam c5 hidraulični ovjes i razumijem da je bio super. Imam c crosser a i to razumijem da je druga klasa auta i da je neusporediv sa C4 ali kad se vozim u Fiat pandi iz 2006 i udobniji je od mog C4 iz 2009 onda sam lud.
Odvesti ču ga još kod majstora, kupiti Selene zadnjeg mosta, zadnje opruge ( zbog kuke) i primjeniti ču prednje amortizere i možda aksione ležaje i ako onda ne bude valjalo zapalim ga.🤔
 

mirko007

Member
također bio tvrd prilikom kupnje, ali sam promijenio sve četiri gume na 195 65 15 i dobija tu mekoću i udobnost , sasvim drugo auto, vjeruj ogromna razlika
C4 II 1.6 HDI
 

szahtila

Well-known member
također bio tvrd prilikom kupnje, ali sam promijenio sve četiri gume na 195 65 15 i dobija tu mekoću i udobnost , sasvim drugo auto, vjeruj ogromna razlika
Ja sam prije 10-tak godina kupio gotovo novog Suzukia Ignisa jer se stari vlasnik nije mogao priviknuti na tvrdoću.Nakon što sam i ja vrlo brzo počeo razmišljati o prodaji iz istog razloga,slučajno sam išao provjeriti tlak u gumama I imao sam šta vidjeti 4.0 bara na sve četri.S obzirom da je stari vlasnik bio ujedno kolega iz bivše firme rekao sam mu o čemu se radilo.Po njemu ,gume su bile tako napumpane pri isporuci auta i on je to smatrao da tako mora biti
 

robert098

Member
Ja sam prije 10-tak godina kupio gotovo novog Suzukia Ignisa jer se stari vlasnik nije mogao priviknuti na tvrdoću.Nakon što sam i ja vrlo brzo počeo razmišljati o prodaji iz istog razloga,slučajno sam išao provjeriti tlak u gumama I imao sam šta vidjeti 4.0 bara na sve četri.S obzirom da je stari vlasnik bio ujedno kolega iz bivše firme rekao sam mu o čemu se radilo.Po njemu ,gume su bile tako napumpane pri isporuci auta i on je to smatrao da tako mora biti
Da. Ima i takvih slučajeva ali zato sam napisao na početku foruma da su gume na 2 bara. Ma lud sam. Uložio sam dosta novaca u njega i auto ide lijepo, dobra oprema i mrak potrošnja od 4-5 litara ali totalni sepet. Ne znam kaj ču s njim, prodati ga ili zalijepiti još 1-3 t. kuna na njega. Bez veze
 

szahtila

Well-known member
Da. Ima i takvih slučajeva ali zato sam napisao na početku foruma da su gume na 2 bara. Ma lud sam. Uložio sam dosta novaca u njega i auto ide lijepo, dobra oprema i mrak potrošnja od 4-5 litara ali totalni sepet. Ne znam kaj ču s njim, prodati ga ili zalijepiti još 1-3 t. kuna na njega. Bez veze
Predložio bi ti da na STP ispitaš amortizere, trebali bi imati ure&aj za to. Možda su opruge pukle, ne znam je li to netko spominjao?
Predložio bi ti da na STP ispitaš amortizere, trebali bi imati ure&aj za to. Možda su opruge pukle, ne znam je li to netko spominjao?
Ili je netko prije tebe ugradio neke tvrđe opruge, možda se to može nekako razaznati ili usporediti sa novima?
 

gudelj

Member
Ja sam promijenio amortizere (Bilstein) na C4 iz 2006 i selene zadnjeg mosta. Da usporedim sa burazovim golf 7 koji je tvrd za popiz***. Prije zamjene sličan osjećaj, nakon zamjene puno udobniji.
 

robert098

Member
Predložio bi ti da na STP ispitaš amortizere, trebali bi imati ure&aj za to. Možda su opruge pukle, ne znam je li to netko spominjao?

Ili je netko prije tebe ugradio neke tvrđe opruge, možda se to može nekako razaznati ili usporediti sa novima?
Već razmišljao o tome. Zadnje amortizere sam promjenio, jedan nije bio u funkciji... Uglavnom do i da više ne kupi onako u karoseriju kada prema preko rizola ali odem negdje na provjeru ovjesa. Rodom sam iz Našica i znam da tamo na tehničkom provjeravaju i amortizere a ovdje kod mene u Zaprešiću mislim da ne ali raspitam se.
Ja sam promijenio amortizere (Bilstein) na C4 iz 2006 i selene zadnjeg mosta. Da usporedim sa burazovim golf 7 koji je tvrd za popiz***. Prije zamjene sličan osjećaj, nakon zamjene puno udobniji.
Budem probao. Ma užas. Da ti nemaš majstora da te savjetuje i auto pregleda kad je na licu mjesta.
 
Na vrh