Nasljednik Kaktusa?

track

Active member
Vidim da Kaktus ide u mirovinu, ode jedan od rijetkih modernih auta koji se isticao u sivilu modernih generickih kutija i uveo revoluciju u mainstream vanjskog dizajna auta na mala vrata. Po meni genijalno i skoro pa potpuno neshvaceno auto. Samo radi usporedbe, jedan VW za 1000 godina nece bit u stanju lansirat takvo auto na trziste al to sad nije tema.

Jel se zna ista o nasljedniku i hoce li biti opet nesto sto ce biti posebno u odnosu na ostatak auto industrije ili ocekujemo jos jednu "kutiju" sa prednjim i straznjim svitlima?
 

Dalibor

Dado Tornado
Samo radi usporedbe, jedan VW za 1000 godina nece bit u stanju lansirat takvo auto na trziste al to sad nije tema.
jedna od rijetkih neospornih istina :palac-gore:
samo umjesto "VW" može pisati većina drugih marki...
jedan od vizualno najzanimljivijih novih auti, kojem i bijela dobro stoji

 

Phantom

Drajver
pa sudeći po pričama vjerovatno nešto na struju...



update: samo i dalje je cacus u tome razredu nemoguće udoban auto...ako bi poredio mekanost cactusa sa mojim c4 mk2, onda je razlika kao kada sjednem iz vw mk7 u c4mk2 :)
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Mislim da će ić na sigurno, bar se nadam, za promjenu. Imaju dovoljno otkačenih i neozbiljnih modela koji liče jedan na drugog :)
 

track

Active member
Mislim da će ić na sigurno, bar se nadam, za promjenu. Imaju dovoljno otkačenih i neozbiljnih modela koji liče jedan na drugog
Ni cut. :D
Nasljednika C5 jos nema i u ponudi je po meni ta praznina dosta velika. Ja se nadam necemu u toj domeni.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
U tu prazninu buljim s nevjericom! Neznam zbilja šta misle potom pitanju, a kaktusa će zamjenit, kako reče tripletwo Ivan "normalni" c4
 

track

Active member
U tu prazninu buljim s nevjericom! Neznam zbilja šta misle potom pitanju, a kaktusa će zamjenit, kako reče tripletwo Ivan "normalni" c4
Ja san isto u cudu gledao kad je ta praznina nastala. Sto se nasljednika kaktusa tice... bit ce C4 a sad cemo vidit koliko ce "normalan" bit. Mislim ipak za publiku Citroena ako naprave previse "normalno" auto da pucaju u nogu. Ne mora sad bit space shuttle al ako su isti ka i svi ostali onda nije to to vise po meni.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Prema trenutnim izjavama neće imati direktnog nasljednika. Ionako je imao čudan životni put.
Nastao je kao neki čudan međumodel, a završio, nakon operativnog zahvata, kao nasljednik klasičnog C4 hatcha.
Navodno se vraća taj klasični C4 (prepakirani 308) i gasi Cactus.

No svakako je ostavio traga, posebna je pojava na cesti.
 

Milosh

Test
Samo radi usporedbe, jedan VW za 1000 godina nece bit u stanju lansirat takvo auto na trziste al to sad nije tema.
Slažem se da nije tema ali samo da nešto dodam.. Nije da VW ne bi mogao, mogu oni unajmiti ili natjerati svoje dizajnere da naprave nešto nesvakidašnje, ali neće to napraviti jer igraju na sigurno. Dizajni im se razlikuju 2% od modela do modela a njihova publika to očigledno i očekuje. Meni se to ne sviđa ali nas niko ne pita. S druge strane, Citroen pravi revolucije u dizajnu sa nekim modelima i normalno je da tu onda pada. Dosta od mene, neću dalje o OT-u. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Je, VW kad se i potrudi napraviti zanimljiv auto, naprave prednji kraj Arteona. Taj auto baš izgleda kao da se zaslini dok zaveže tenisice.
 

track

Active member
Slažem se da nije tema ali samo da nešto dodam.. Nije da VW ne bi mogao, mogu oni unajmiti ili natjerati svoje dizajnere da naprave nešto nesvakidašnje, ali neće to napraviti jer igraju na sigurno. Dizajni im se razlikuju 2% od modela do modela a njihova publika to očigledno i očekuje. Meni se to ne sviđa ali nas niko ne pita. S druge strane, Citroen pravi revolucije u dizajnu sa nekim modelima i normalno je da tu onda pada. Dosta od mene, neću dalje o OT-u.
Mislim cak i da se ne znam kako potrude, nesto kao kaktus nikad na cestu nece izac.

Je, VW kad se i potrudi napraviti zanimljiv auto, naprave prednji kraj Arteona. Taj auto baš izgleda kao da se zaslini dok zaveže tenisice.
Nikad ja od VW nisan vidio auto koje bi pozelio imati, meni su svi isti al to je stvar mog ukusa valjda. Mislim da je konkretno VW po pitanju "kvalitete izrade" ispred Citroena sigurno (cijenom je isto puno visi od Citroena) al i dalje nikad nisam osjetio ni najmanju zelju da vozim bilo koji VW auto.
 

Cutac

Prèkaroš
po pitanju "kvalitete izrade" ispred Citroena sigurno
Pa ne bih se složio. Citro ima bolju limariju, dijelove rade isti proizvođači, samo što VW koristi manje tvrde plastike u interijeru i obraća pažnju na detalje.

nisam osjetio ni najmanju zelju da vozim bilo koji VW auto.
[ame]https://youtu.be/pafhle1I390?t=306[/ame] :D
 

track

Active member
Pa ne bih se složio. Citro ima bolju limariju, dijelove rade isti proizvođači, samo što VW koristi manje tvrde plastike u interijeru i obraća pažnju na detalje.
Osobno, HDI mi je zakon, imao sam taj motor na par auta "kuci" i iako nisam strucnjak imam povjerenje u taj motor iskljucivo zbog iskustva.

Limariju isto ne mogu rec jer svarno pojma neman, ono sta iman pojma je da Citroen daje 10 godina garancije na hrdu. Ja kad sam kupovao Citroena, straznja lijeva vrata su pocela hrdati u dnu (to im je mana) i na racun toga sam spustio cijenu prilicno (oko 20%!). Nakon misec dana isao u ovlasteni servis za nesto drugo, spomenuo hrdu, oni mi napravili termin kad da dodem zamijenit vrata u garacniji.

Unutrasnjost djeluje opcenito jeftinije u Citroena al po meni ne pretjerano (konkretno unutrasnjost kaktusa koristi neobicno "premium" materijal po ciloj prednjo unutarnjoj maski).


Koliko god ti cudno zvucalo, R32 me niti malo ne privlaci i nije sarkazam. Nisam tip za utrke. :)

Epa ako mi ima mrže auto odve petice ��
Meni je ogavna, ko one majice kad dodu u modu bezvezne pa ih svak nosi. :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Može li mi netko objasniti što se točno zbiva, kakvo gašenje kaktusa i to?
Bliži mu se kraj čudnog životnog vijeka. Krenuo je kao zaseban model, predstavnik novog dizajna, onda su ga stavili da spašava što se može odlaskom starog C4 modela.
No uskoro dolazi u promjene u dizajnu, a stiže i novi C4. Pa Cactus gubi svoju poziciju.
 

markan1000

Well-known member
U gamim je trenutno nešto višak, ili C3 Aircross, ili Cactus. Mislim da je ispravna odluka daje Cactus višak, a da ga zamijeni neki klasičniji kompakt - nasljednik C4.
 
Na vrh