Nakon montaže ljetnih vuče ulijevo

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Kak to pa? :)
Jučer sam ih stavil gore, al sam se prepeljal skoro iza vugla do doma pri malim brzinama i niš nisam primjetil. Danas na 60, pustim volan, volan stoji ravno, auto beži levo. To dosta, baš ga treba vračati natrag.
To nemre bit do balansa? Da balans guma ne valja, treslo bi? Jel tak?

More bit samo da su gume potrošene ili da su zayebali kaj su bile iz da su ih denuli napred?

Optiku sam preventivno napravil u ZG prošle godine iste sekunde nakon montaže zimskih, jer je moja gospođa imala "situaciju" s rizolom u dvorištu. :D Nisu tad niš ni dirali, jer je pokazal 0,0 Tak da su mirne duše zimske odradile sezonu i auto je držal liniju perfektno.

Kaj sad da delam? Ne vidim golim okom da je guma potrošena nepravilno.

Da, ne morate ni pitati, čelične imamo :) za bezbrižnost po rizolima cijele godine. :D
Još razmišljam, da je felga iskrivljena, ne bi ni na zimskim držal liniju kaj vlak? Jel tak?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nači rabljene gume si montirao?
Provjeri jesu li montirane ispravno, tj. u pravom smijeru i još jedan detalj. Izmjeri dubinu profila lijevo desno naprijed (možeš i nazad).

Moguće da su krive pozicije zauzele gume... ako nije do toga pregled ovjesa + optike.

Do balansa nije.
 

2mario2

Well-known member
Nakon svake promjene na ovjesu (kugle, krajnici, felge, gume itd) se preporučuje napraviti optiku jer ćim se mijenja se promjena odrazi na optiku i više nije kao kod zadnje optike (barem mi je tako rekao mehaničar). Isto tako veli da svaki jači udarac u rupu isto utječe na ovjes i pritom se polako, a sigurno pošemeri optika
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Nači rabljene gume si montirao?
da, s tim gumama je preuzet iz salona prošle godine u ovo doba negde. Okrenule su oko 2000 km
Izmjeri dubinu profila lijevo desno naprijed (možeš i nazad).
Hvala na hintu. Budem.

Nakon svake promjene na ovjesu (kugle, krajnici, felge, gume itd) se preporučuje napraviti optiku jer ćim se mijenja se promjena odrazi na optiku i više nije kao kod zadnje optike (barem mi je tako rekao mehaničar).
Nije niš dirano na ovjesu.

Isto tako veli da svaki jači udarac u rupu isto utječe na ovjes i pritom se polako, a sigurno pošemeri optika
Do jučer zimske, sve super.
Danas ljetne, problem. Osim tih par km od jučer nakon promjene do danas ga nitko nije ni vozil. Tak da ni udarac nije. Pouzdano.

Budem ujutro po danu danu detaljnije pregledal gume, kaj Ivan veli. Ak su se gume raspale u 2000 km, platil budem im sliku prek cele strane u novinama. :D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Znači DS3 je ipak u garaži? :) Lijepo, lijepo. Doplatili ste za klimu :D osnovnog modela ili se uzeo jači "trim level"? :)
Te Mišelinke bih ja odmah na njušilo stavio, pa nek im se drugi raduje. :D
 

2mario2

Well-known member
Nije ni isto po optiku kad imaš zimske npr. 195/65/15 i onda dođu ljetne 215/45/17 (primjer navodim). I to ima utjecaj na optiku. Da nebude ispalo da pametujem, al samo prenosim ono što mi je rečeno. Ak me kužiš kaj ti pričam (dimenzija guma, dimenzija felgi). Ne vjerujem da su gume se tak potrošile (moje su isto ljetne stajale i sve 5 sad nakon promjene). Provjeri ipak da je sve na mjestu, da nema lufta il nešto i onda probaj ako je ovo sve ok na optiku (ode 100+kn, al ukoliko je sve ostalo ok mora biti optika krivac po mojem)
 

ZlatkoC4

Well-known member
More bit samo da su gume potrošene ili da su zayebali kaj su bile iz da su ih denuli napred?
Rekao bi ti vulkanizer da ti je guma potrošena da je. Nema veze kad se stave zadnje gume naprijed i obrnuto. Proizvođači guma čak savjetuju da se svakih par tisuća 5-7 tisuća km zamjeni prednja i zadnja.

Ja bih još jednom provjerio balans guma kod drugog vulkanizera, i naravno tlak.
a kad se sumnja da auto vuće na jednu stranu treba na jednoj dionici ceste gdje nema prometa odvoziti auto istom dionicom u oba smjera da bih ustvrdio da nije do ceste. ako vuće u oba smjera uvjek na istu stranu onda je balans guma, felna, optika.
 
Na vrh