Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

Cutac

Prèkaroš
giuliu
:wub::wub:

Ja mislim da vrijedi oko 12 tisuća, ali nekome tko želi taj auto.
Malo kome niska kilometraža puno vrijedi, a za tu lovu se dobije D segment sa 100-140 tisuća km, sličnog godišta.
Ono, ako netko traži baš takav C4, onda da, inače ne znam baš da će otići.

Iskreno, ja ne bih. Platiti premiju malih kilometara za relativno zastarjeli C segment.
Recimo https://www.index.hr/oglasi/nova-cijena-peugeot-508-2-0-tdi/oid/1181906
https://www.index.hr/oglasi/opel-insignia-karavan-sporttourer-2-0-cdti/oid/1411367

Još da se malo njuška i kampira po oglasnicima(što rade kupci) bi se našlo dobrih primjeraka.
Da ne bi bilo, želim ti svu sreću u prodaji, ali mislim da ćeš 12000 dobiti samo od nekoga tko traži točno taj auto(a malo tko ganja stari c4, budimo realni).
To da ima 50 tisuća kilometara, a da je star godinu, dvije pa ga netko uzme kao "svoj" auto, onda da, ali stare aute se uzima da ih se voza 2-3 godine i proda.
A na kraju krajeva, D segment je D segment, budimo realni.
 

dinko1981

Well-known member
Ja kad sam kupovao auto kriteriji su mi bili kilometri, max cijena i da je benzinac. Godine su bile nebitne al opet da nije oldtimer. I u toj kombinaciji se nasao c4 2011 sa 54000km ali za 6000e a za 12000e je izbor maltene neogranicen
 

OwerLord

New member
Pozdrav,

Planiram da kupim C4 1.6 2015. godiste (restilizovan/modernizovan), medjutim ne razumem se najbolje u automobile, pa shodno tome, imam nekoliko pitanja:

1. Zagrejao sam se za automatik (standardni), pa me zanima kako se on pokazao u praksi? Dosta ljudi mi kaze sta ce ti automatik, to je iznudjeno resenje, i slicno. Ja licno verujem da vecina ljudi koji mi to preporucuju da nikad nisu ni vozili automatik, i da dosta ljudi imaju samo predrasude o njema, odnosno da ne govore na osnovu licnog iskustva.

2.Koliko automatik prosecno vise trosi u odnos na manuelni kod ovog modela? Ja sam nasao podatak da automatici generalno prosecno trose oko 10% vise, ali nigde nisam uspeo da nadjem podatak konkretno za ovaj model?

3. Izgleda da kod modela sa godistem 2011-2014 ima jedan automatik (valjda onaj robotizovani, ili kako se vec zove), a kod modela od 2015. drugi automatik (standardni), pa me zanima da li je slican izbor u pitanju, ili trebam da ciljam na jedan od ta dva?

4. Primetio sam da postoje odredjene razlike od 2015., kao da su ga malo redizajnirali, modernizovali, i slicno. Sta je tu tacno promenjeno, i vredi li ici na kupovinu od 2015. godista, odnosno dati vise para?

5. Postoji li negde spisak sta svaki C4 ima standardno od opreme, pa nakon toga spisak svih mogucih dodatnih paketa, i sta svaki od tih paketa sadrzi?

6. https://prnt.sc/n6yios ja sam mislio da svi imaju dodatak za menjanje boje, medjutim ocigledno neki nemaju, cak ni oni od 2015., sto me je bas iznenadilo! Kako neki iz 2011. od 7.000e moze imati, dok neki iz 2015. od 9.000e nema tu opciju?

Hvala unapred na pomoci.
 

Cutac

Prèkaroš
automatik (standardni)
Aisin, kvalitetan.

ili trebam da ciljam na jedan od ta dva?
Traži onaj koji na ima D i P modove vožnje/položaja ručice. Onaj koji nema P je robotizirani.

Sta je tu tacno promenjeno
Farovi su crni i imaju LED dnevna i žmigavce, zadnja svjetla su drugačija, touchscreen je standardan, promijenjen je broj tipki na kokpitu/radiju, izbacili analogni brzinomjer i mislim da je to to.

Kako neki iz 2011. od 7.000e moze imati
neki iz 2015. od 9.000e
4 godine razlike, godište je više na cijeni nego oprema, pogotovo takve sitnice.
 

OwerLord

New member
Aisin, kvalitetan.
Da li znas mozda za neki dobar clanak ili komentare o njemu, kako bi se malo bolje upoznao.

Traži onaj koji na ima D i P modove vožnje/položaja ručice. Onaj koji nema P je robotizirani.
Da, pretpostavljam da je razlika i u tome sto klasican automatik nema one rucice za menjanje brzina iza volana? I jel mi mozes malo detaljnije objasniti konkretne razlike izmedju polu-automatika i automatika, odnosno koje su to glavne prednosti automatika (i mane, ako ih ima)?

4 godine razlike, godište je više na cijeni nego oprema, pogotovo takve sitnice.
Znam da je sitnica, medjutim ja kada sam prvi put poceo da se interesujem za C4, taj detalj mi je bio dosta zanimljiv i mislio sam da on postoji uvek nezavisno od opreme, medjtim izgleda da od 2015. postoji samo kod onih modela gde ne treba kljuc.

pročitaj ovaj PDF. Na 25. stranici imaš usporedbu potrošnje manualnog i automatskog mjenjača, ali preporučam da pročitaš cijeli - ima puno toga što će te interesirati. Nema baš za tvoj motor, ali sve je to tu negdje. Puno više utječe stil vožnje i održavanjehttps://www.citroenforum.hr/171371-post26.html
Malo sam prelistao, i ako sam dobro razumeo, prosecno gledajuci veca je potrosanja za oko 10%, odnosno 0.5L, mozes li mi to potvrditi? Ako je to tako, onda je to i vise nego ok, nemam problema sa tim povecanjem potrosnje.

Kazes da puno vise utice na stil voznje i odrzavanje, mozes li mi reci malo detaljnije o tome, koliko je skuplje odrzavanje i kako konkretno utice na stil voznje?

-------------------------

U medjuvremenu, palo mi je na pamet jos par pitanja:

1. Sta mislite za start/stop sistem, da li njega treba ukljuciti, koliko on zaista stedi na gorivu? I da li on na bilo koji nacin utice negativno na auto, na primer jel utice negativno na motor zbog cestog gasenja/paljenja?

2. Postoji li neka razlika izmedju ova 2 automatska menjaca, oba se mogu naci kod C4 od 2015.: https://prnt.sc/n7bn8d i https://prnt.sc/n7bngh
 

Cutac

Prèkaroš
Nemam ništa za Aisin, ali vjerojatno postoji negdje nesto.

Poluautomatik, tj. robotizirani mjenjac, je rucni mjenjac sa elektricnim ili elektrohidraulicnim aktuatorima kojima upravlja ECU, a rade ono sto bi u klasicnom rucnom radio mjenjac - koriste kvacilo i biraju brzine.
Odrzavanje je kao kod ručnog, jedino bi kvacilo trebalo duze trajati.
Dobar je za to da ne moras saltati, ali nije ni dobar kao klasicni automatik.

Klasicni automatik nema kvacilo nego pretvarac momenta i samim time je manje efikasan, ali je puno uglađeniji i ljepsi za voziti. Odrzavanje je duzih intervala nego kod rucnog i potrebna je posebna oprema za izmjenu ulja.

Klasicni automatik je bolji.


Start stop sistem je glupost za laboratorij.

Mjenjac na slici koji ima koznu navlaku ti trazis.
 

dekiiii

Active member
Evo, Cutac skoro sve odgovorio.;) Ako nije problem veća potrošnja i skuplji (sofisticiraniji) servisi definitivno automatski. Ako su problem servisi i gleda se na potrošnju onda robotizirani (njega skoro pa svaka šupa zna popraviti-barem mehanički dio). A stil vožnje, ono: jača ubrzanja, rad motora u višim brojevima okretaja, gas do poda pa na kočnicu između dva semafora, itd.itd...:whistling: To ne troši samo gorivo, već i motor, prijenos, ovjes, sustav kočnica,... S&S izbjegavaj u širokom luku - troši sve (motor, anlaser, akumulator i to poseban skuplji) a nikakva korist osim treniranja živaca. :D
 

OwerLord

New member
Samo jos jedan osvrt na mane automatika:
- veca potrosnja: da li je to oko 10%, odnosno 0.5L u odnosu na manuelni i poluautomatik?
- skuplji servis: da li je servis automatika vezan samo za veliki servis, i koliko se vise mora izdvojiti u odnosnu na auto sa menjacem koji nije automatik?

Klasicni automatik nema kvacilo nego pretvarac momenta i samim time je manje efikasan
Nisam ovo najbolje razumeo, na koji nacin je manje efikasan?

Mjenjac na slici koji ima koznu navlaku ti trazis.
2 primerka su mi usla u uzi izbor, i oba su bez kozne navlake, mozes li mi detaljnije objasniti sta ja konkretno gubim u tom slucaju?

A stil vožnje, ono: jača ubrzanja, rad motora u višim brojevima okretaja, gas do poda pa na kočnicu između dva semafora, itd.itd...
Sa klasicnim automatikom je bolji osecaj u voznji, ali se to 'naplacuje' kroz vecu potrosnju goriva, da li sam te dobro razumeo?

------------------

Dodao bih jos jedno pitanje: par ortaka su mi usput rekli da za je za automatik najbolje da auto ima minimum 2.0, i kazu da je odnos u mom slucaju (1.6 nasuprot 120hp) previse blizu, odnosno za duzi vek motora je bitno da ta 2 parametra budu sto vise udaljena?
 

Cutac

Prèkaroš
Servis mozes raditi svakih 60 tisuca kilometara.
Efikasnost...
Zamisli motocikl koji nema lanac nego glatki remen za prijenos. I umjesto da ima kruti lanac koji prenosi silu tocno onoliku kolika je, taj remen lagano klize i prenosi 95 posto sile, 5 posto ode u klizanje.
To je tako, nije nikakav kvar ili sto god i ja osobno to preferiram jer to sto se moze modulirati omjer ulaznog i izlaznog momenta omogucuje bestrzajni rad i ugladjenost.

Ovo za kozu...
Taj s kozom je sa redizajna. Jel nudi nesto vise, ne znam, mozda. Ali znam da puno ljepse izgleda.
 

Logitech

Active member
Ja imam 1.6 120KS, pravi automatik EAT6, u vožnji je savršen, mijenja glatko, skoro neprimjetno, potrošnja je normalno viša, največa razlika nastaje na uzbrdicama, npr. po rijeci , gradska vožnja, puno uzbrdica potrošnja cca 7 litara ( sa gumama 225/45/17) odnosno 6-6,5 lit ( sa gumama 195/65/15 - zimske). Po otvorenoj cesti i konstantnim brzinama potrošnja je skoro ista kao i kod ručnog , cca 4,5 litara. Sada je na 45.000 km, nikakvih problema nije bilo.
 

ExOduS442xb

Racing
Koliko košta veliki servis na c4 2.0? Brat mi gleda uzet c4 pa istražujemo sve opcije, kolegin iz Rijeke je stvarno odličan, i jedini kojeg bi uzeo da ga ne pogledam ali mu je malo skup, i pored svega (servis i gume). Pitam jer je taj plavi 2.0 i dalje na oglasu. Možda bi ga se dalo pogledati?
 

OwerLord

New member
Ja imam 1.6 120KS, pravi automatik EAT6, u vožnji je savršen, mijenja glatko, skoro neprimjetno, potrošnja je normalno viša, največa razlika nastaje na uzbrdicama, npr. po rijeci , gradska vožnja, puno uzbrdica potrošnja cca 7 litara ( sa gumama 225/45/17) odnosno 6-6,5 lit ( sa gumama 195/65/15 - zimske). Po otvorenoj cesti i konstantnim brzinama potrošnja je skoro ista kao i kod ručnog , cca 4,5 litara. Sada je na 45.000 km, nikakvih problema nije bilo.
Da li kod modela od 2015. svi automatici imaju EAT6? Pitam ovo jer sam primetio razlike u izgledu, pa ne znam jel to samo estetika, ili je i nesto drugo u pitanju: https://prnt.sc/n7bn8d i https://prnt.sc/n7bngh
 

Cutac

Prèkaroš
Ako c4 II ima normalnu, veliku, rucicu mjenjaca, torque converter je. Ako ima onu mini uz lijevi rub konzole, sa tipkama iza volana, robot je.
 

boškobuha

New member
Pozdrav, evo molio bi pomoć oko procjene C4 II, 1.6 hdi 92 ks, prva registracija 11. mjesec 2011. 140 tisuća km.

Za par dana se vraćamo s mora i onda ide na prodaju jer ćemo kupovati monovolumen, najvjerojatnije picasso jer imamo 1 dijete i čekamo blizance.

Drugi vlasnici smo, s time da je prvi vlasnik bivši kolega pa znam sve o autu. On je bio vlasnik do 2016. i 92 tkm. Mi od tada pa dok se ne proda, jel.

Auto je bio seduction paket opreme uz dodatak dvozonske automatske klime.

Znači od opreme ima tempomat, limitator, hill assist, senzore brisača, farova, unutarnjeg retrovizora itd, znate sve.

Dodatno je ugrađen parrot handsfree, i9300 čini mi se da je naziv modela. Bluetooth, usb, aux, sd kartica itd. Novi je bio 2000 kn cca plus ugradnja kod ovlaštenog parrot zastupnika.

Što se servisa tiče, svake godine servis pred tehnički, svi filteri, ulje itd. Nikad nije probijen preporučeni interval.

11. mjesec 2017. stavlje komplet prednje i zadnje nove kočnice (prva ugradnja), sad u 5. mjesecu na 135tkm veliki servis (kompletan) i sad kad se vratimo s mora ide novi set kvačila gore, jer se izgleda potisni počeo čuti. Ali eto, to bude sve izmjenjano i auto bude sigurno bez nekih ulaganja što se ovih skupljih potrošnih dijelova tiče. Prošli mjesec je i klima friško napunjena.

Jedino što nemam servisnu, auto je održavao kolega u ovlaštenom dok je bio pod garancijom, a onda je prešao kod trećeg kolege (mehaničara), sva trojica smo radili skupa u bivšoj firmi. Taj treći kolega i dalje održava taj auto (i sve ostale koje smo imali). Tako da račune nemam, ali imam stare dijelove sačuvane (od velikog servisa i sad ću sačuvati od izmjene kvačila) bar kao neki dokaz.

Kako se kreću cijene po oglasima za to godište i km i paket opreme (bez handsfreea, a i upitno u kojoj fazi što se održavanja tiče, jer km su taman ispod intervala za veliki servis, ja sam ga radio jer je propišala vodena pumpa pa smo odmah sve radili), ja sam planirao tražiti 55.000 kn iliti cca 7500 €.

Kažem, to je bazirano na cijenama kako ljudi sada traže u sličnim oglasima, a mislim i da je cijena čisto ok s obzirom da je na autu sve bitno odrađeno plus što ima dodatno automatsku dvozonsku klimu i handsfree.

Nije mi u cilju da stoji mjesecima u oglasima ako je cijena visoka, ali isto tako ga ne mislim davati ispod cijene. Da ne čekamo 2. i 3. dijete, imali bi ga sigurno još 5-6 godina. Pa onda molim mišljenja i preporuke. Hvala.
 
Na vrh