C5 Količina LDS ulja

Profiler07

Well-known member
pozz
Nisam jos nikad nista radio oko ulja (jedan puta mi je na servisu dosipano ulje)ali znam koji ide postupak :
1.dignuti auto na najvisi stepene (ugasiti motor)
2.otvoriti poklopac i dosuti po potrebi
probelm je sada sto ja ne znam koliko se sipa jer nema nigdje mjeraca pa bih molio za pomoc evo slike koliko ulja ima u posudi





molim pomoc
 

Konrad

New member
JAOOOOOOOOOOOOO....

kad mislis manevrirat s hidraulikom....prvo digni haubu, zapalis pljugu, skines plasticni poklopac, skines cep sa posude za LDS ulje, upalis auto, malo ga provozas gore-dolje na mjestu, spustis ga skroz dolje, ugasis ga i onda se kontrolira nivo ulja...

ulje mora biti LDS (zlatno/narancasta boja) a ne LHM ili sranja koja prodaju luftbremzeri po ducanima uz spiku: sve je to isto samo je jeftinije itd...

ulje ako je svijetla posuda se sipa do oznake s vanjske strane, u slucaju tamne posude ja sam sipao dok se nije pocelo prelijevati u posudi gdje se nalazi to plasticno sito ajmo ga tako nazvati...

iako je najtocnija provjera nivoa ulja da ga dijagnostikom spustis preko aplikacije ODTLACIVANJE jer onda se spusti skroz dolje tako da se onda vidi koliko ulja ima buduci da ga ti rucno nemozes skroz spustiti kao preko dijagnostike

spusti auto skroz dolje, ako ti ulje dode do ovih proreza imas ga dovoljno i nediraj ga
 

Konrad

New member
sad zovi HAK LOL

nije preporucljivo mijesati ta 2 ulja jer koliko se sjecam LHM je za Xantiu itd koji imaju povezani sustav HIDRAULIKA i KOÈNICE

LDS je za C5-ice koje imaju povezani sustav HIDRAULIKA i VOLAN

tj LHM je agresivniji pa moze naskoditi hidraulici na C5...ja bi to pobaco van, isprao cijeli sustav i natocio LDS unutra...sad kako to napraviti je vec mali problem...
 

fullcool

New member
Zapravo niko još ne zna šta će se dogoditi ako voziš sa LHM-om, ali servisne upute posebno naglašavaju da se ulja ne miješaju.
Možda se neće ništa dogoditi, ali ako brtvila upotrebljena na tvom autu ne podnose LHM, onda će početi puštati na svim mjestima gdje su ta brtvila.
Druga stvar je gustoća ulja, ako pumpa radi sa gušćim uljem onda joj je puno teže, a na C5 pumpu pogoni elektromotor, pa može brzo stradati, pogotovo što več ima puno km iza sebe.
I treća stvar je zaštita elemenata hidraulike od vlage koja dospije u ulje, LHM se češće mijenjao upravo iz tih razloga, dok je vijek LDS-a 5 godina ili 200.000km.
Znači po tvojoj kilometraži bi sad trebao mijenjati kompletan LDS, a po godinama je to trebalo biti već napravljeno, eto ti još jedan razlog da staviš novi LDS.
 

Lakii

Well-known member
Sada ti preostaje samo u servisu da isprazne i isperu cijeli sustav hidraulike, naliju LDS.
A tebi preostaje da se nadas da nista nece propustiti...
 

Profiler07

Well-known member
pa kazem ti ima i godina dana kako ja to tako vozim i nisam ja sad sipao mnogo nekih 4dl i nikad nisam nikakav problem (hvala Bogu) i neka to i ostane a mijenjat cu cim prije ionako mi je kolega od gore rekao da je interval zamjene 200 000km
 
Na vrh