Koji motori odgovaraju na AX 1.1 1991.

RI-222

Member
Mislim da cu stavit nesto jace u ax-a pa me zanima ako netko zna koji mi motori pasu,stavio bi i hdi ako pase?
trebam sredit svoj motor ili stavit nesto jace,ja bi rade ovo drugo samo moram nac nesto:)
 

Dalibor

Dado Tornado
probaj pronači K2D ili K2B (to su 1.4 sa fergazerom).
mislim da su išli u pež 205, možda 309, i u citrić ZX (91., 92.), AX...
i staviš sportsku granu + središ frgu.
K2B je nešto jači od K2D, ali bitnije je pronač neki dobar.
njih samo prebaciš u svoj. samo nisam siguran za getribu. ko zna možda bi hodala koju imaš.
 

deda

New member
U Pugove 205 i 309 smo bez problema metali 1,9 turbake sa intercoolerom,samo ga metneš.U AX neznam kaj bi se sve trebalo menjati,ali GTI je imal drugaćiji most,ovjes žlajfe,a sad kad bi ostavil istu getribu ubrzaval bi ko Ferrari.Moglo bi se svašta uvaljat,samo bi trebal i jednog i drugog i premeštaš sve,pa ono kaj se treba preuredit na karoseriji vidiš kak je na ovom drugom.
 

RI-222

Member
bilo bi najbolje da pustim ovaj mjenjac sa svog:D,dali mi pasu motori sa svih saxa i 106 ica?
nasao sam koji mi benzinci pasu,samo me jos zanima koji diesel motor jaci mogu stavit?
 
Posljednje uređivanje:

gox

New member
Najviše ti pašu ja mislim od saxa, idu svi...bar englezi to slazu 1.6 16v :)

Ja sam isto razmišljao o hdi-u. 1.6 110ks, 6 brzina getriba, ispuh, usis, remap, 130ks bar, a potrosnja ono vau !
 

RI-222

Member
od benzinca cu uzet 1.6 8v ili 16 v
a od diesela bi uzeo hdi ali sam i za to saznao da ne pase sad,a bilo bi ljepo imat hdi u ax-u.
 

deda

New member
Sve preko 1,1 nemrete metat samo tak,treba cijeli ovjes i mjenjač promjenit i pripasat,pa ima tu još bezbroj sitnica,auspuh,kočioni cilindar,servo,struja,kotači ,to se ne isplati ako nemaš neki saxo koji si skoro zabadava dobio pa iz njega sve premještaš i vremena da se to sve složi. Lakše je ovima vani to slagat,kad imaju auta za hitit koji su dobri, ko šodera.
 

Marko

Well-known member
Stavite ove stvari koje je deda nabrojil lepo na papir i pored napišite iznose... Nije da sam protiv toga imate podršku ali prvo napravite procjenu radova. Svašta se more napraviti, na netu sam videl sam engleski 106 gti projekt sa v6 mašinom...
 

deda

New member
Ja sam uvjek bio i bit ću da ljudi rade takve preinake,jer se time stiće veliko znanje i tehnička kultura,pogotovu mlađi ljudi koji imaju afiniteta prema tome.Od nadograđivanja takvih znanja i iskustava ima koristi cijela zajednica i iz toga dolaze kasnije velike napredne ideje i usavršavanja koja čak ne moraju biti vezanana samo za aute.Samo kaj je to kod nas još uvjek prilićno nedostupno.
 

RI-222

Member
hvala na odgovorma,jos cu se malo raspitat i sve to ali vjerovatno cu stavit jaci motor,moc cu uzet sve dijelove izvana koji mi trebaju.
 

Marko

Well-known member
Samo naprijed, Italija ti je blizu - i s nabavkom dijelova ne bi trebal imati problema, ako već slažeš složi kaj bu pic-pic... Pogon, ovjes, kočioni sustav - da budeš siguran u to kaj voziš.

Samo još se raspitaj za detalje oko eventualnog atesta, sigurnost na prvom mjestu... :)
 

deda

New member
Iz Italije možeš dovuć sve živo iz odpada,imaju Saxiča ko pljeve i to najviše VTSa,jedino ne možeš uvesti karoseriju sa brojem,odnosno to ne možeš ispeljati van iz otpada.Kupiš tamo cjeli auto i odma poskidaš sve što možeš i potrpaš u kombi i doneseš.Ja sam tako nekoliko puta napravio sa nekim autima i sve je prošlo na našoj granici bez problema i plaćanja,samo mora biti u autu,nema šanse da nešto voziš na pakettregeru ili tako nešto,neće te ni pustit da oćeš platait neznam kaj i kakvu carinu.
 

RI-222

Member
Samo naprijed, Italija ti je blizu - i s nabavkom dijelova ne bi trebal imati problema, ako već slažeš složi kaj bu pic-pic... Pogon, ovjes, kočioni sustav - da budeš siguran u to kaj voziš.

Samo još se raspitaj za detalje oko eventualnog atesta, sigurnost na prvom mjestu... :)
zasad necu kompletno sve mijenjat,znaci pustit cu granu,poluosovine,mjenjac i neke stvari s kojima s da vozit,jer nemam sad tolko para pa cu morat ic polako.
necu ic na atest,u autu ce bit kao 1.1 hehe:)

Iz Italije možeš dovuć sve živo iz odpada,imaju Saxiča ko pljeve i to najviše VTSa,jedino ne možeš uvesti karoseriju sa brojem,odnosno to ne možeš ispeljati van iz otpada.Kupiš tamo cjeli auto i odma poskidaš sve što možeš i potrpaš u kombi i doneseš.Ja sam tako nekoliko puta napravio sa nekim autima i sve je prošlo na našoj granici bez problema i plaćanja,samo mora biti u autu,nema šanse da nešto voziš na pakettregeru ili tako nešto,neće te ni pustit da oćeš platait neznam kaj i kakvu carinu.
znaci da npr.sknem broj sa sasije mogu proc:D
ali ako poskidam dijelove s njega i stavim u kombi opet moram platit carinu sta ne?
 

sax

New member
Ja sam uvjek bio i bit ću da ljudi rade takve preinake,jer se time stiće veliko znanje i tehnička kultura,pogotovu mlađi ljudi koji imaju afiniteta prema tome.Od nadograđivanja takvih znanja i iskustava ima koristi cijela zajednica i iz toga dolaze kasnije velike napredne ideje i usavršavanja koja čak ne moraju biti vezanana samo za aute.Samo kaj je to kod nas još uvjek prilićno nedostupno.
ovo sve 5 ako imas viška love
 

igor

New member
Za početak stavi 1.4 od ax gt-a sa duplim solexom i vidjet češ abnormalnu razliku jer taj motor ima 85 konja i sve ti paše na tvoj ovjes getribu i nosače i isto tako nemoraš dirati ništa od struje. Ja sam tako napravio na svom prvom 1.1 ax-u i preporodio se što se tiče ubrzanja i snage.
 

deda

New member
Nemreš skinut broj sa karoserije,jer karoseriju ne smiješ izvaditi van iz otpada.Možeš sve skinut i uzet do zadnjeg dijela i šarafa,ali karoserija sa brojem mora ostati.
 

gox

New member
Naravno da bi slagao sve kad bi slago 1.6 8v ili 16v , a kamoli hdi, to su kemije. Ali nije to tak jeftino kak se cini i treba to sve poslozit ili jos skuplje dat nekome da ti slozi. Zato me to ceka na kraju. Da imam neku dobru štelu za uvest sve od 16v ili 8v iz italije i nekog ko bi mi to slozio samo tako to bi vjerovatno vec napravio, ali ovako to ide malo teze...

ri222, nemoj stavlajt 1.6 na ovo sve od 1.1 jer je bar duplo "slabije"...rađe pričekaj pa sve poslozi kak treba i to je to..barem bi ja tako...
 

RI-222

Member
Za početak stavi 1.4 od ax gt-a sa duplim solexom i vidjet češ abnormalnu razliku jer taj motor ima 85 konja i sve ti paše na tvoj ovjes getribu i nosače i isto tako nemoraš dirati ništa od struje. Ja sam tako napravio na svom prvom 1.1 ax-u i preporodio se što se tiče ubrzanja i snage.
i to bi bilo dosta,ali nekako mislim da je tesko nac u doobrom stanju jer je to stariji motor i przen stalno.

Nemreš skinut broj sa karoserije,jer karoseriju ne smiješ izvaditi van iz otpada.Možeš sve skinut i uzet do zadnjeg dijela i šarafa,ali karoserija sa brojem mora ostati.
znaci poskidam sve sto mi treba i u kombi,ali moram platit carinu sta ne?

Naravno da bi slagao sve kad bi slago 1.6 8v ili 16v , a kamoli hdi, to su kemije. Ali nije to tak jeftino kak se cini i treba to sve poslozit ili jos skuplje dat nekome da ti slozi. Zato me to ceka na kraju. Da imam neku dobru štelu za uvest sve od 16v ili 8v iz italije i nekog ko bi mi to slozio samo tako to bi vjerovatno vec napravio, ali ovako to ide malo teze...

ri222, nemoj stavlajt 1.6 na ovo sve od 1.1 jer je bar duplo "slabije"...rađe pričekaj pa sve poslozi kak treba i to je to..barem bi ja tako...
mjenjac bi pustio od 1.1 i da imam para jer ce imat bolje ubrzanje,ali ako normalno vozim nece se nista desit samo treba normalno vozit:D
 
Na vrh