Kakve su nam to ceste?! 🚧 🚦

deda

New member
Jedna je stvar proći kroz Rijeku dalje,sve po obilaznici i nemreš niš fulat,ali ako trebaš po gradu,umreš od smotanih jednosmjernih ulica.Isto je i u ZG.Onome tko živi i sve zna njemu je teško objasnit da netko tko nema pojma ima problema.Uostalom Rijeka je treči grad po veličini u državi,a nema ni autobusni kolodvor,pa svaka selendra ga ima.Eto toliko od mene o utiscima Rijeke,a o bezobrazluku prometne policije neću ni govorit.Takvu nekulturu nigdje u svijetu i svim gradovima kroz koje sam prošao,nisam vidio ni doživio.
 

Silentshoot

Active member
A čuj ja takve utiske imam za ZG i ST pa što ćeš sada...istina kolodvor nam je zaista loš,nije da ga nemamo ali je loš,a to je sada već neka druga tema,mislim da je ulazak u grad jako olakšan s tom novom cestom koja te praktički dovede u centar,i odmah tamo imaš veliki parking...a centar prođeš pješke...
 

Automatic

Well-known member
Ma ne stvar je samo kaj recimo u vrijeme sezone je velika gužva pa pla stranaca uđe u kontra smjer i zbune ostale sudionike koji nisu iz grada pa vviše nisu sigurni koji je pravi smjer.To je samo stvar navike ,osobno vjerujem da za par dana vožnje po rijeci bi ju dobro poznal.S druge strane kad gledamo i samom položaju grada moraš prilagođavati ceste jer nekad nije bilo ni toliko auta a glavno sredstvo je bil magarac ko kod nas konji .Mislim da je prebrzi razvoj svega i da se gradovi ne mogu mjenjati tako brzo i prilagođavati kak se brzo gomilaju novi šoferi i tvornice prave aute.Inače meni je svaki grad ljepši od zagreba ali to je tak jer sam onda na godišnjem ili na nekom izletu pa mi je sve lijepo.
 

deda

New member
Svi gradovi su zagušeni sa autima,sve više auto postaje beskorisna skupa stvar i najbolja krava muzara za državu,još jedino ljudima u malim mjestima i selima auto ima neku svrhu.Zagreb postaje noćna mora kaj se tiče prometa i korištenja auta.
 

Dalibor

Dado Tornado
u zagrebu puno ovisi gdje se živi... da sam u blizini tramvaja možda nebi ni imao auto... ali ja sam u buzinu, i kada idem ZET-om do ivanje reke treba mi sat i pol, ako idem do španskog ili dubca sat i 15... autom do zaprešića ili sesveta imam 15-20min, ZET-om preko sat i pol... dobro ajde vlakom do zaprešića manje, ali trebaš pogoditi da odmah dođe vlak dugo selo - brdovec
 

Silentshoot

Active member
Neznam da li su i u drugim dijelovima HR šahte te koje su po meni najgore i najlošije napravljene na cestama? Kod nas su malo sredili ceste po gradu,ali opet su šahte na srediti ceste,tj., baš tamo kud moraš s kotačem proći,i još je onako propala pa svaku rupu nažalost pogodiš jer nemaš puno mjesta za manevar...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Počelo je prikupljanje potpisa protiv monetizacije AC.
Požurimo potpisati. Nek nam MMF čim prije stigne. :D
 

deda

New member
Nije nitko protiv države,nego protiv krimosa na vlasti.Niti jedan pravi domoljub nebi ni pomislio na ovakve transakcije,čime se rasprodaje državna imovina.Javna dobra i strateške firme i komunikacije i resursi, su vlasništvo svih nas koje su stvarali naši očevi,majke,bake i djedovi da služi svima,a izborima se daje nekome povjerenje da time upravlja i brine se na napreduje,održava i da svima bude bolje,prodaja bilo kome je veleizdaja.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
vlasništvo svih nas koje su stvarali naši očevi
Ceste su rađene iz kredita. Na dug. Nisu naše. Nisu ih stvarali naši očevi nego sumanuta politika.
Zato treba razmisliti: Žele li potpisivači za referendum sutra i manju penziju, nove poreze i namete na plaću dok se osam mlrd. eura duga za kredit prenese u javni dug u paketu s "našim autocestama"?
 

markan1000

Well-known member
gradila ih je sumanuta politika, i ista ih ta sumanuta politika sad želi monetizirati. ceste jesu građene na dug, ali su se dosad isplaćivale iz poreza koje mi svi uplaćujemo. tako da u jednu ruku jesu naše. ovako nešto je opet čisti manjak političke odgovornosti. umjesto da se racionalizira poslovanje i ceste ostanu "naše", mi ćemo elegantno prepustiti nekom drugom da to riješi. za koje novce, 3 mlrd EUR? što opet u najboljem slučaju krpa dvogodišnji proračunski deficit RH. i kad bi to teoretski otišlo u nešto pametno (poticanje investicija, razvoj školstva...), još bi se moglo reći da nije to loše. ali kad svi znamo da će to otići opet za krpanje manjaka za mirovine, plaće u javnom sustavu, druge gubitaše... onda možemo reći da je to sumanut politički potez.
 

Damaj

Active member
Ceste su rađene iz kredita. Na dug. Nisu naše. Nisu ih stvarali naši očevi nego sumanuta politika.
Zato treba razmisliti: Žele li potpisivači za referendum sutra i manju penziju, nove poreze i namete na plaću dok se osam mlrd. eura duga za kredit prenese u javni dug u paketu s "našim autocestama"?
Sumanuto ili ne, one su tu i građene na našoj grudi. Ovo tvoje plašenje sa mirovinama me podsjetilo na tvoj komentar o ulasku RH u EU - nešto poput toga da smo propali ukoliko ne bismo ušli u EU. Kada ono danas u potpunosti isto stanje kao da i nismo, a možda nam je i gore jer nas ovi iz EU rastaču zbog prekomjernog deficita (samo luđaci mogu zahtjevati takvo što u jeku dugotrajne krize).
A što se tiće same prodaje autocesta mislim da se vlast želi domoći novca za još jednu (izbornu) godinu kako bi prije silaska sa vlasti mogli zadovoljiti svoje megalomanske apetite.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Damaj, Sam HAC objavljuje financijske podatke na svojim stranicama. Njihova dobit, ne prihod, nije dovoljna niti za urednu otplatu kamata, a kamoli glavnice. Tu priča o privatizaciji počinje i završava.
Ako će ovi kako najavljuju, prikupiti 800.000 potpisa, predlažem da se svim potpisnicima tada razdijeli ukupni dug, kojeg će za "svoje autoceste" građenim na "rodnoj grudi" sami vratit. To bi bilo cca 6000 EUR po potpisniku.
Sitnica, zar ne?

nešto poput toga da smo propali ukoliko ne bismo ušli u EU
Ja o EU ne mislim ništa pozitivno. Ali i dalje mislim da bi sve otišlo u veliki krasni da nisu stisnuli vladajuće lopuže i one i ove na reforme. Od onog summita 2001. naovamo.
Jučer je to bila EU, sutra će, kako je krenulo uz izostanak pravih reformi biti MMF.
 

Damaj

Active member
Bijeli Vuče zar ti ne kužiš spiku vlade RH, evo Lalovac jučer izjavi da će se mirovine braniti, a druge tko šiša. Zašto vlada ne uvede vinjete ili ENC naplatu, prestane krasti gotovinu iz HAC-a, pa da vidimo da li bi se autoceste same isplaćivale. Uostalom autoceste su građene kao strateško ulaganje u povezivanje zemlje zbog gospodarskih investicija i turizma, a ne zbog zarade na njima. Isto će nam se dogoditi kao i sa INA-om, kada skužimo kako više ne kontroliramo prometnu povezanost Lijepe Naše, početi ćemo tražiti krivce i početi sudovati od nemila do nedraga. I onda ćemo na kraju koncesionara autocesta okriviti za pad BDP-a, smanjenje investicija, propast turizma itd.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Dam Aju, da bi napravio reda u HAC-u trebao bi otkazati ugovor o radu za 70 posto radnika koji su tamo prema svim procjenama višak. To nije mogće. Štiti ih neuništivi kolektivni ugovor. Npr. u Njemačkoj na održavanju radi jedan radnik na svaka četiri kilometra autoceste, kod nas su četiri radnika na jednom kilometru autoceste.

Ali, radnici i nisu problem. Koliko uhlj.ebljenička administracija koja je valjda u omjeru 1:1 s radnicima.

Sindikati tu imaju partikularni interes. Očuvanje radnih mjesta. Na račun svih nas.
Osim toga, neće nitko ceste uzeti sa sobom. One ostaju tu. Samo će ih plaćati oni koji ih koriste.

kada skužimo kako više ne kontroliramo prometnu povezanost Lijepe Naše, početi ćemo tražiti krivce i početi sudovati od nemila do nedraga.
Tko je sada kontrolira? Stručnjaci ili gomila podobnih stranačkih SDPHDZHNS uhlj.ebljenika?
 

Damaj

Active member
Aha, pored neuništivog kolektivnog ugovora izlaz je u tome da sve te radnike predamo u privatni sektor sa zajamčenim pravima od 2-3 godine, poslije itako otkaz kao što bi i sama vlada učinila. Dobra strategija poništenja kolektivnog ugovora.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Razguzili smo omraženi socijalizam i Yugu. Ne vidim u čemu je problem da se okrenemo tržištu i tržišnim pravilima igre.
 

Damaj

Active member
Tko je sada kontrolira? Stručnjaci ili gomila podobnih stranačkih SDPHDZHNS uhlj.ebljenika?

Možda i podobnici, ali zbog budućnosti još uvijek smo kod autocesta svoj na svome.

Tržišna pravila da, ali neoliberalna tržišna pravila NE.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Možda i podobnici, ali zbog budućnosti još uvijek smo kod autocesta svoj na svome.
Svoj na svome sam u svojoj kući.
Ona je moja.
Smijem je neograničeno i bez plaćanja naknade koristiti.
Smijem je prodati.
Smijem je pokloniti.
Smijem je iznajmiti i stvarati dodanu vrijednost, a smijem je i srušiti.

Smiješ li ti išta od nabrojenog s autocestom? :)

Tržišna pravila da, ali neoliberalna tržišna pravila NE.
:confused: Objasni, molim te.
 
Na vrh