Ok, nisam znao da je straga zracni ovjes. Je li popravak takvog kompresora skup?Ne zračni kompresor ovjesa otraga, nisu opruge nego jastuci! Al samo top model ih je imao, a ja bih samo takav i uzeo u kombinaciji s kožom
Hahaha nema sanse VW u mene u kucu.Onda uzmi VW turana, ružan je i skup, al kažu da se ne kvari nikako
Pricamo o modelu koji se proizvodio do 2013 godine?Šalu na stranu C4GP je vrlo dobar auto, ne bih bježao od njega, top model, 2.0hdi automatik, redizajnirani s kraja proizvodnje! Prostran, udoban, pregledan, praktičan, lijep, cjenovno pristupačan,.. stavi ga na papir pored konkurencije i sve će ti bit jasno!
To je to.Da govorim o ovom do 2013g, za ovaj noviji pogledaj pokrinu temu
Prijatelji imaju Touran 2.0 tdi, i toliko su love utukli na popravke da ja to ne bi nikad kupio. Njime je riknulo sve najskuplje: dizne, turbina, zamajac, plus još neke skupe "sitnice". Osim toga, ružan je i jeftin, plastičan unutra.Hahaha nema sanse VW u mene u kucu.
Ljudi uglavnom misle da je to onaj VW od prije 30 godina pa se sve moze popravljat iza kuce a dijelovi na svakom koraku. Ta su kola davno prosla.Prijatelji imaju Touran 2.0 tdi, i toliko su love utukli na popravke da ja to ne bi nikad kupio. Njime je riknulo sve najskuplje: dizne, turbina, zamajac, plus još neke skupe "sitnice". Osim toga, ružan je i jeftin, plastičan unutra.
Kod mene je 1,6 ali je exclusive oprema. Ima zračni ovjes i kožu, 2009.godina. Ljudi koji su prerađivali jastuke na opruge, kažu da je to totalno drugo auto.Verzije 2.0 po deafultu imaju jastuke ili ima i verzija sa oprugama?