Jumper 2.2hdi 120

Daniels

New member
Ekipa od vikenda krečem u neku potragu za Jumperom, i ovih dana čitam svašta naspram dvojke 2.8Hdi 96kw ovo ispada da ima hrpu problema, ovog 2.8 sam ubijal na relaciji ZG-Sarajevo i u 2g i 160kkm ništa samo servisi.

Sad bi eto opet uzeo Jumpera neka mi se svidja više, da se vratim na cestu ubi me ured više.

Dakle koliko je tu istine oko dizna, getribe, itd?
Ako se stavljaju nove dizne jel tu riješen problem da propišaju u kratkom vremenu?
Navodno problem u softveru u modelu 06-09g, jel itko mapiral sa recimo sedoxovom mapom I bilo bolje?
Ajd pucajte sa informacijama da baš na ububam poslje xy para da bi to radilo kak treba.
Jel ima tu neki I mehaničar koji radi to u fušu ili privatni servis koji zna svoj posao.
Hvala na informacijama
 

ZlatkoC4

Well-known member
one koje ja znam sa tim motorom nisu imali nikakvih problema samo redovan servis. a ovo sa diznama na njemu prvi put čujem. Ali opet ovisi koliko je redovan servis ili se ide u krajnost uz max opterečenje ili preopterečenje e onda tu može biti svašta.

ali u prosjeku su to zahvalni motori. i svode se na toči vozi. uz redovan servis ako ga se češče preopterečiva onda treba skratiti ili čak prepoloviti interval redovnog održavanja i sve če biti ok.
 

Daniels

New member
E sad baš evo čital da ti motori 2.2Hdi 88kw 120ks model 06-09 da su imali problema, I ispod 100 hiljada sa diznama, EGR-om, getribama, mijenjani motori itd.

Sad jel to posljedica neadekvatnog održavanja, tjeranja u krajnost ili je to jednostavno bilo kao nedostatak kvalitete :confused:
 

quadrolg

Member
Ja vozim takav kao službeni , 2.2 hdi 2006god, sad ima 330.000tkm, jedino kaj nije mijenjano je motor(najbolji dio kombija stvarno izdržljiv trpi sve živo) i turbina a ostalo je u biti sve mijenjano, egr, lamela,dizne,reparacija getribe i svakojake sitnice, PS kombi svaki dan radi u teškim uvjetima
 

Daniels

New member
Znači ajd recimo uzet uredan kombi koji nije izubijan i cca 200kkm, ima ih jako očuvanih u cifri koju mislim dat. Ili uzet jednog kojem je to sve nedavno izmjenjano.
Pa valjda nisam baksuz da se nekaj raspadne u startu.
 

quadrolg

Member
ako uzmeš nekog sačuvanog sa manje kilometara i ako je normalno vožen i održavan nebi trebal imat nekih problema ,samo gledaj da nema preko 200tisuća, i da zaboravil sam reć da je ovaj moj stvarno nikak održavan.
 

ZlatkoC4

Well-known member
tad imal,250-300 tisuća tu negdje
to je odlično s obzirom da je gažen a nije baš adekvatno održavan

Znači ajd recimo uzet uredan kombi koji nije izubijan i cca 200kkm,
svakako prije kupnje sa njim u servis dijagonstika pregled motora, ovjesa, limarije nosive konstrukcije da nije lupan i tako. kilometre vidiš u stanici za teh.
 

Daniels

New member
Ma normalno, na servis da ga pregledaju, na policiju da nebi bilo nismo znali,

A održavanje tu sam pacijent, ja mijenjam i preventivno, najgore krenut na neki put I onda razmišljat oče ili neče izdržat, mislim uzmeš novo pa se pokvari ali ovak sam bar mirnji.
 

ZlatkoC4

Well-known member
A održavanje tu sam pacijent, ja mijenjam i preventivno
to je ok bolje sprječit nego lječit :palac-gore: :grin:
i sam sam pacijent što se tiće osnovnog održavanja 12-15k km i servis a po servisnoj je 25k km:D

i provjeriti na policiji da nema kazni tereta u fini jer se ne može regati inače.
 

Daniels

New member
Fina je 0bodova najpouzdanje na policiji, sad če valjda I na tehničkom moč sve vidjet.

Nego di je konektor za dijagnostiku?
I jel itko mapiral tog jumfera?
Vidim da Sedox daje ljepu brojku 150Ks to bi se onda fino vozilo :angel:
 
Na vrh