Iskustva sa servisima: OPĆENITO

Spallato

Active member
Ne znam na šta misliš, al dobro 😀

Šalu na stranu, al baš mi je Picasso lega, u svakom pogledu, i onda se dogodi sve to.

Èak mi je draži od bivšeg C5, ma koliko nekome to čudno bilo.
 

vborovic

C5 modifikator

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Da je ovo "prava država", dobro bi ga financijski oderalo, zatvorilo bi mu servis na neko vrijeme, pa mu onda više ne bi palo na pamet ništa slično.
I tko bi imao koristi od toga da država nekog "odere" i zatvori mu radnju? Baš nitko osim lopova na vlasti. U vladavini prava bi ti lijepo tužio servis i dobio adekvatnu odštetu. Ti. Ne država. Ovaj bi bio kažnjen isplatom odštete tebi, a ti primljenom odštetom namiren.

Sve u svemu, Spallato, ja te razumijem, ali se na tvom mjestu ne bih tužio. To je gubitak vremena i živaca. To osjećaš i sam. Ista ti je stvar i s nekom "negativnom reklamom" na forumima i facebooku. Potrošački kod neću ni spominjati. To ti pod a) nitko (normalan) ne gleda, b) ljude koji se žale u PK uglavnom s neupućeni/naivni i tako preveslani ili c) love u mutnom, a ti mi se, baš naprotiv, činiš potpuno OK i normalan. Zašto bi se onda petljao s tom kokošarskom emisijom.

Što ti nakraju preostaje? Puno toga. Ovisi samo koliko si zayeban. :D
 

Hrvoje Marin

Active member
nedavno sam iskusio da država radi, naime reklamirao sam cipele s očitom greškom i ništa.
potom tržišna i sve 5, čak na kraju i prekršajni za direktora prodavaonice cipele. kao da nismo u Hrvatskoj. Pravni sustav jest labav, ali radi.
 

Spallato

Active member
Gledaj, najlakše je odustati zbog ovog ili onog, ali ja odustati neću. Nije mi do parničenja i sudova ali, ako to bude u konačnici jedina opcija da mi se sredi auto, onda sam spreman i na to.

Negativne reklame...hm hm, kako god okreneš siguran sam da vlasniku servisa ništa dobro ne bi donijele. Mediji su zaista jako i moćno oružje a jednom kad se nađeš na netu, kad se recimo, ime tvog servisa spomene u negativnom kontekstu onda više nema nazad.

To koliko ssm zayeban, ne znam na šta si konkretno mislia 😀

Ako je u pitanju sud i parničenje, samo da spomenem da sam u dva navrata tužio RH i dobio sporove.

Nekoliko puta sam se izborio za svoja potrošačka prava i uvijek sam dobio ono šta sam po zakonu i nekim pravima trebao.

Kad sve zbrojiš i oduzmeš, mislim da su se na krivog namjerili. 😝

I na kraju, da se ne bavim poslom kojim se bavim, bia bi još zayebaniji!

Hrvoje, radi država ali treba bit uporan i nema straha.
Imam ja puno priča iz svog iskustva i iznenadili bi se kako se u trenutku stvari promijene. Ne bi vjerovali kako neki bahati trgovci na kraju budu kao bubice, samo šta vam ne li¿u ... 😝
 

Brruno

Well-known member
Slažem se sa svime što si napisao. I to kao dugogodišnji (s mog gledista :)) posten trgovac. Sto se vise kaznjavaju neposteni trgovci i malo ocisti sistem od takvih,vise cemo profitirati i mi kao trgovci i vi kao kupci,a i mi trgivci kao kupci,a i mozda jednog dana vi kao trgovci.
 

Kanader

Active member
Državu na Sudu najčešće zastupa balavi odvjetnik, a i sama država lako riješi kesu.
Ne ide iz njenog džepa. Tako da dobiti spor protiv države nije nimalo teško.
 

Spallato

Active member
Kanader, nije baš uvijek tako kako pišeš

Mnogi su tako mislili pa su na kraju dobili ogromne sudske troškove.

Najsvježiji primjer su ti oni policajci koji sad moraju vratit lovu, od 300000 kn do 500000 kn po glavi.

Ja u spor idem samo ako su argumenti i sve ostalo na mojoj strani, ne igram na sreću ili nesto tako.
 

Pavel

Lepi™
Upadam kao padobranac iako sam pročitao zadnjih par stranica, nisam shvatio jel to ovlašteni servis ili ne, no meni se prepucavanje isplatilo. Nije primjer iz Auto-moto svijeta ali vrijedi spomenuti.

Godinu i pol dana ugovora (HT) sam imao Max3 paket. MaxTV je imao preko polovice ekrana teletekst koji se nije mogao maknuti i programe nisam mogao gledati.

Godinu i pol dana natezanja, prvo je kriv ruter, pa je STB, pa su kablovi, itd. 8 tehničara u godinu dana, računi dolaze, zaključak, dobio sam virus u TV preko antene riblje kosti. Službeno obrazloženje HT-a.

Nazvao Odašiljače i Veze i prijetio tužbom (iako znam da je nemoguće dobiti virus preko riblje kosti no ajde..). U OiV su bili u šoku te su službeno prijetili HT-u tužbom ukoliko ne povuku obrazloženje. Obrazloženje ekspresno povučeno i odgovor je da imam smeće od TV-a (Toshiba). Isti taj TV je već jedan ugovor odradio i radio normalno. Prepucavanje se nastavlja, ja pristajem na produljenje ugovora (Telefon + Internet) ali samo neka iskopčaju TV jer nema smisla plaćati. Uostalom popravak traje mjesecima i nema pomaka.

Toshiba pregledala TV dva puta, TV ispravan i odbije HT. HT ne priznaje vještačenje Toshibe i traži da kupim ili nabavim novi TV da su sve ispoštovali.

Meni puko film, poslao službeni dopis Deutsche Telekomu kao vlasniku HT-a na engleskom. Uz prijetnje sudovima i negativnom reklamnom kampanjoj te pozivanjem na neku EU uredbu o zaštiti potrošača, pitao sam jel u Njemačkoj otklon kvara traje godinu i pol dana. Sve fino složio te naveo da ću u RH pokrenuti postupak protiv HT-a i DT-a jer imam osnove (savjetovao se sa odvjetnicom).

U roku od 24 sata zvala me direktorica Deutsche Telekoma za JI Europu. Najdublje isprike, šalju istražni tim u RH i T-Centar Sisak. Pretumbali papire, pregledali zapisnike.
Rezultat:

Voditelj tehničke službe poslan na disciplinsku, tehničarima koji su me u vlastitom domu izvrijeđali da imam smeće od TV-a skinuta plaća, od plaće odbijeno i tehničaru koji je tvrdio da sam pokupio virus. Primio pismo isprike od direktora HT-a, paket mi je raskinut bez naplate penala, dobio sam povrat novaca za plaćenu uslugu koja nije radila i besplatno internet i telefon u narednih 3 mjeseca dok ne odlučim hoću li ostati kod njih ili prijeći kod konkurenta.

U 3 dana jednim mailom riješio muke. :) Ako ne funkcionira kod nas, vani funkcionira.

Frend je isto imao sranja s Audijem (A1 kupio, valjda je postrugan bio malo gore na krovu, nosač il nešto). Preuzeo auto i vidio doma show. Zubak se počeo pravit grbav, natezali se mjesecima. Oštećenja karakteristična za transport. Odbili ga, može lakiranje ali uz naplatu. Èovjek poslao mail Audiju u Njemačku, razočaran postupanjem i prevarom, uvjetima transporta. Neće više nikad Audi, popljuvao ih ko kretene.

Dobio lakiranje o trošku zastupnika. Ima čak i na forum.hr njegova tema.

Uvijek se nekoga da stisnut tko drži do sebe. Ako je ovlašteni zastupnik, uvijek ima netko iznad koga treba ulovit za j**a. Ako je privatno, tu je puno muke i sudovanja. Ali jednom i takvima netko treba stat na kraj.

Žao mi je za OFF ali morao sam to podijeliti jer, isplati se žalit i svađati i natezati. Agonija je, košta živaca, ali na kraju - osjećaj je epic. :cool:
 

sir.Oliver

Well-known member
Dobrodošla u klub " razočaranih vlasnika Citroena " .... ni ja nisam zadovoljan podrškom koju Citroen pruža svojim klijentima , vlasnicima vozila . nigde mi nisu znali odgovoriti na par jednostavnih pitanja ogledom radija ( multimedije , kako ga oni nazivaju , iako je to daleko od multimedijalnosti ( niti ima video player , iako ima USB ulaz , niti ima TV ) .
nisu mi znali odgovoriti niti u Srbiji , niti u Slovačkoj ( kontaktirao najmanje desetak " ovlašćenih " ) može li se naknadno ugraditi park pilot , rikverc kamera i navigacija na PSA RCCA200 , koji je serijski montiran u vozilo . u jednom servisu su mi rekli ... dodjite , mi ćemo pogledat .... ( 38€ svaki započeti sat .... samo da bi oni " pogledali " .... nešto što bi , kao ovlašćeni , morali znati i u po noći da ga probudim ) .......tako da , mislim da će Elysée uskoro na doboš . iako ima tek 4200 km ....
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
nisu mi znali odgovoriti niti u Srbiji , niti u Slovačkoj ( kontaktirao najmanje desetak " ovlašćenih " ) može li se naknadno ugraditi park pilot , rikverc kamera i navigacija na PSA RCCA200
Meni i nije logično da oni znaju za takve stvari koje su u principu custom modovi na elektronici. I to na, realno, budžet autu koji većinu od nabrojenog, pretpostavljam, nema niti u "dodatnoj opremi".

dodjite , mi ćemo pogledat .... ( 38€ svaki započeti sat .... samo da bi oni " pogledali " ....
Siguran sam da ne bi ni ti nekome, osim prijateljima, radio mukte. :) Pogotovo neki ekstra posao. Valjda su trebali otvoriti radni nalog, kad otvoriš radni nalog, piše ime radnika, ovlašteni ima osiguranje od eventualne štete na temelju radnog naloga, kad otvoriš radni nalog, teče i radni sat po normativu, itd.

tako da citroen vise nikad
Zbog podrške ili zbog puknuća remena? :thinking:
 

sir.Oliver

Well-known member
remen mi nije stigao pući ... auto momentalno ima samo 4186 km i to realnih .

kao drugo , na PSA RCCA200 se to serijski ugradjuje .... ( ja nisam imao 2500€ da bi mi to odmah ugradili , kada su već ugradjivali taj PSA RCCA200 sa 7" dodirnim displayom )

auto je star nepunih 9 ( i slovima : DEVET ) meseci .... nisam pitao ništa što se radilo u kameno doba . pitao sam nešto što se još uvijek ugradjuje u Elysée / 301 .

pokušat ću još u Peugeotu doći do informacija .... ako ne saznam ono što trebam znati , poslat ću auto ... " na doboš " .... prodat ću ga , pa makar i ciganima . totalno sam razočaran podrškom koju PSA pruža kupcima svojih vozila .

pošto sam u Slovačkoj , a u PSA često idem službeno , pitao sam i tamo ... obećali mi pomoć .... obećali .... obećanje ludom radovanje .
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne postoji kod PSA korisnička podrška, a i ovlašteni jedino znaju račun izdat.
Pravo uživanje s Citroenima počinje tek istekom garancije i odhebom ovlaštenih... ali to treba imati živaca dočekati.
Mislim da je onda ovo drugi Elysee na forumu koji se radi nezadovoljstva prodaje nakon manje od godine dana... a čini mi se da je i jedan tu predstavljeni Cactus tako završio.

Iskreno, da nije bio vezan lizingom, neznam ni dal bi C3 danas bio kod mene...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Èitam forume od Dacie preko VW i Forda do Mercedesa, pa se pitam ima li i jedna marka u Hr , a da je netko zadovoljan s predstavnikom? Samo pitam. :)
Mislim da to nije do pojedinih firmi koliko do toga da je država odnosno pravoduđe naopako i kad nitko nije odgovoran, tad nastupa teška qrcobolja.
 

sir.Oliver

Well-known member
ajme ljudi , radio sam u autovojvodini ... u to vreme centralni servis zastave za vojvodinu . ne samo za Zastavina vozila , već i Peugeot , Citroen , Lada , FIAT ....

verovali ili ne , ali kako se koji novi model pojavio na tržištu , minimum četvoročlana ekipa je išla na kurs . nedelju dana predavanja / po podne praktični deo onoga što se pre podne radilo teoretski ... i na kraju veliki test , koji su morali savladati svi do jednog , inače bi servis izgubio licencu - ovlaštenje .....
a danas , model koji se prodaje više od godinu dana ( po FL ) ali niko nezna može li se nešto ugraditi naknadno ( nakon proizvodnje ) ... iako je to u redovnoj ponudi kao " dopunska oprema " , na žalost samo u paketu koji košta oko 5000€ sve skupa
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne bih se složio. Sa svom elektronikom, uživa se samo za vrijeme garancije.
Ne slažem se s tvojim ne slaganjem :D
Elektronika je kod mene savršeno radila za vrijeme garancije. A ove probleme nakon (u biti samo ABS pumpa i ludnica vezano uz nju) sigurno nebi znali riješiti.
No zato nakon garancije možeš slobodno u potragu za pravim majstorima... imam jednog za struju i jednog za mehaniku. Više mi ne treba :D

Kod mene ovlašteni ostaju debelo prekriženi. I ne samo kod Citroena... recimo ovlašteni BMW, provjereno znam da im između ostale ekipe aute šarafaju i recimo dečki kojima je tacna jedino prethodno iskustvo.

Smatram da je kod nas najlakše održavati vozilo koje ima veliku zajednicu korisnika, samim time i više iskustva u održavanju i svega što uz to ide.
Za bilokoji VAGen se nebi mogao destiti scenarij kao sa Elyseeom. Uvijek postoji neki VAGen fanboy koji će znati nešto u detalje...ž
A kod nas... nabadaj pa možda pogodiš
 

Cutac

Prèkaroš
Elektronika je kod mene savršeno radila za vrijeme garancije.
Ali za vrijeme garancije ako ti recimo krepa grijanje siceva, dobiješ novi sic.

Poznaniku na Golfu 6 pregarale žaruljice i dobio svašta nešto novo, a da je sam radio, ili bi jako puno potrošio ili bi se nahebao kao isus.

Općenito to vrijedi za sve unutar garancije, ali sa strujom je najveća hebada.
 
Na vrh