Iskustva NoX

appcontrol_1

New member
Pozdrav,

ima netko iskustva sa greškom:

P2202 Heating of the NOx sensor.Availability time too long. Temporary fault.

Vraća se nakon pređenih 100km.

Jel se može nešto napraviti ili samo zamjena? Koliko dođe zamjena?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A što ti garantira da se i nova neće pregrijavati? Treba viditi uzrok... ili si baš siguran da je senzor defektan?
Mislim da ćeš morati do nekog servisa
 

appcontrol_1

New member
A što ti garantira da se i nova neće pregrijavati? Treba viditi uzrok... ili si baš siguran da je senzor defektan?
Mislim da ćeš morati do nekog servisa
Nisam u ništa siguran zato i pitam da čujem što bi moglo biti. Svakako planiram u servis, Citroenov mi nije na ruku pa ću prvo kod lokalnog servisera.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Teško je išta pametno reći bez ozbiljne dijagnostike, pratit temperature i podatke senzora… Mislim da su čak dva komada na autu…
 

appcontrol_1

New member
Mislim da se ne radi o pregrijavanju već o neispravnom radu grijača ili njegove regulacije rada koja se nalazi unutar samog senzora. Mislim da bi zamjena rješila problem
Pogledajte privitak 6874
Hvala na odgovoru, nadam se da će nekakvo čišćenje senzora biti dovoljno jer koliko vidim NoX senzori nisu jeftini. Uglavnom u ponedjeljak sam naručen za dijagnostiku pa ću znati više.
 

appcontrol_1

New member

szahtila

Well-known member
U opisu greške piše da je greška povremena. U teoriji možeš voziti neograničeno. S druge strane ako Denox sustav nije ispravan, auto staje nakon 2400 km. Pa sad... kako ti se posreći. Meni nije radio jedan od grijača uree, javljala se greška povremeno i vozio sam dalje uz brisanje. "Preživio" sam prošlu zimu, ljeti se nije javljala greška
 

appcontrol_1

New member
U opisu greške piše da je greška povremena. U teoriji možeš voziti neograničeno. S druge strane ako Denox sustav nije ispravan, auto staje nakon 2400 km. Pa sad... kako ti se posreći. Meni nije radio jedan od grijača uree, javljala se greška povremeno i vozio sam dalje uz brisanje. "Preživio" sam prošlu zimu, ljeti se nije javljala greška
Za početak je onda jeftinije obd2 čitač uzeti i brisati :) hvala puno na izdvojenom vremenu.
 

appcontrol_1

New member
Dijagnostika određena, potrebna zamjena nox senzora, zadovoljstvo košta 4000kn...e sad pitanje da li bi kompjutersko gašenje adblue sistema rijesilo i problem te sonde?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
I moj savjet je softwersko brisanje AdBlue sustava te ispuštanje preostale ureje iz spremnika. Mehanički sve ostaje ne vozilu vidljivo i u netaknutom stanju, a STP još dijagnostikom ne provjeravaju funkcionalnost AdBlua.
Ja sam za svoj lani dao 1000€ i svako toliko se opet pojavi neka (za sad sitna) greška koju uspijem otkloniti. Ali kad dođe do cifre od 4000 kn (još nisam mijenjao NOx sondu), mislim da neću puno razmišljati...
:oops:
 

appcontrol_1

New member
I moj savjet je softwersko brisanje AdBlue sustava te ispuštanje preostale ureje iz spremnika. Mehanički sve ostaje ne vozilu vidljivo i u netaknutom stanju, a STP još dijagnostikom ne provjeravaju funkcionalnost AdBlua.
Ja sam za svoj lani dao 1000€ i svako toliko se opet pojavi neka (za sad sitna) greška koju uspijem otkloniti. Ali kad dođe do cifre od 4000 kn (još nisam mijenjao NOx sondu), mislim da neću puno razmišljati...
:oops:
Uspio sam dogovoriti popust tako da će me doći 2700kn tako da ovaj put ću popraviti. Kod gašenja sustava dpf ostaje na autu? Pretpostavljam da se onda brže začepljuje?
Kasnije se sustav može jednako tako i upaliti?
 

szahtila

Well-known member
Uspio sam dogovoriti popust tako da će me doći 2700kn tako da ovaj put ću popraviti. Kod gašenja sustava dpf ostaje na autu? Pretpostavljam da se onda brže začepljuje?
Kasnije se sustav može jednako tako i upaliti?
Dpf i deNOx su različiti sustavi različite namjene:dpf "hvata" čađu, a deNOx smanjuje količinu dušičnih oksida. Možeš sustav ponovo upaliti vraćanjem originalnog softvera, uz uslov da je sustav hardverski ispravan
 
Na vrh