GSA vs CX

charllie

Active member
A kaj reci,jednostavno CX limuzina jednostavno neponovljiva limuzina,Gule fala ti lepa na tvojoj ljubavi prema ovoj limuzini i na fotografijama sta ih nama strpljivo pruzas da se divimo ovoj divi jos jednom svaka cast.Moja tiha patnja citroen CX 2.5 GTI ili XM 2.0 turbo iako sam imo 3XM-a (2.0,3.0 i 2.1td)no jednostavno nemam pravu garazu za ove makine pa se trenutno mucim s C5 karavanom i piksacem.:aplauz::stovanje::palac-gore:
 

gule

Active member
Pošto sam ovakvu istu temu pokrenuo i na srbijanskom citro forumu, kontao sam samo uraditi copy paste...no šipak, to ne može sa photobucketom, pa sad moram sve pojedinačno...no što je tu je idemo...

Evo bilo malo vremena, pa sam u subotu napravio mali test/uporedbu ova dva modela...


Najviše sam ponukan na ovo zbog primjedbi nekih prijatelja, susjeda i poznanika koji me često viđaju u Cx-u tipa:
"A nabavio si još jedan isti." Ili
"Taj je možda za dijelove?" ili,
"Pa zar nije bio metalic boje?"

Èinjenica je da svi koji nisu baš Citromanijaci kao većina nas ovdje ova dva vozila uopće ne razlikuje...što samo potvrđuje podrijetlo modela Cx...

Pa hajdemo...naprijed







I ono što najviše zamjeram Cx-u po pitanju prtljažnika, a i starijim modelima GS...otvaranje bez stakla...tu je Gsa u velikoj prednosti...






Zanimljivo je rješenje police u prtljažniku Gsa, malo podsjeća na rješenja u karavan vozilima, naime dio police(50%)je statičan dok se ostatak uvlači o ovaj dio. Na modernim vozilima sa 5 vrata ovo ne postoji...sigurno zbog štednje...






Stvarno šteta što Cx nije u seriji pravljen sa 5 vrata...



Stražnji kotači Gsa



Stražnji kotači Cx




Kao dijete mislio sam da se ovi poklopci iznad točkova pri višim brzinama otvore, te služe kao krilca za aerodinamiku... :dada:

Ovdje se vidi kako je Gsa/Gs jednostavniji od Cx-a...nema tih stvarčica...

Poklopac goriva Gsa...



Poklopac Cx...



Poklopac kod Gsa se ne može zaključati, što je idealno za recimo život u susjedstvu sa mnogo djece, koja u kombinaciji sa pijeskom i zemljom na parkingu ispred zgrade mogu ćuda da urade...:angel:

Dok se Cx u ovom paketu opreme može pohvaliti centralnim zaključavanjem...;)

Pepeljara na stražnjim vratima Gsa...podsjeća na onu od Golfa 1 ili Bube...



Vjerojatno jedna od najljepših pepeljara u povijesti auto industrije...




Zajednička fotografija...inače upravo stvari koje su na Cx-u napravljene u svrhu luksuza i modernizacije su i njegovo prokletstvo...



Pa tako gotovo da nema Cx-a na kojem ovi tzv. 3D tapacirunzi vrata ne žele otpasti... :grrr:

Stvar je mnogo bolja kod Gs/Gsa modela...mnogo su postojaniji i otporniji na vrijeme i razne demontaže zbog eventualnih popravki onoga što je ispod...evo kod mene neki dan staklo prednje ostalo spušteno na Gsa...nakon otvaranja, kvar tipičan dešavao se i na Amiju...popustile one metalne pločice što su zaljepljene za staklo...



Ovo je kokpit u GSA kojeg se ni vozila iz 21 stoljeća ne bi posramila...odnosno ovaj ugođaj je ponovno postignut u auto industriji tek odnedavno raznim displejima i navigacijama...






Na zadnjoj fotografiji se vidi i dio dodatne opreme u vidu upaljača...kako bi i ovdje bilo malo luksuza kao u pallasu. Razlog je jednostavan...prijenosni hladnjak ili punjač za mobitel... :aplauz:



Da malo pogledamo i motorizaciju...



Gsa...nema antifriza, nema hladnjaka vode ni radijatora grijanja...a kako kažu čega nema to se ne može ni pokvariti...



A ako treba može se upaliti i na "kurblu"...

[ame]https://youtu.be/oKoumna-OBY[/ame]

Cx...Douvrin 2.0...prosječna potrošnja benzina cca. 10 litara...nikad manje... :hahaha:

Plina cca. 12 litara...nekad i 14(preračunano kao 5-6 litara nafte)...da nema plina ne bi se ni vozio...barem ne svaki dan...hlađenje uz pomoć rashladne tekućine...



Prozračivanje...






Dani otvorenih vrata...ili da budem malo hedonista, baš je lijepo popiti kavu uz pogled na te stare mrcine, te uz to slušanje starog dobrog Blaupunkta...što bi moja skvo rekla pogled na "mrtvokurce"... :hahaha:







E sad činjenica u Cx-u je straga fino i udobno, ali nije loše ni u Gsa... :rock:

Nitko ljepši nije htio pristupiti ovom testu kao model, pa je moja "debelenkost" morala posegnuti za tim famoznim "samoslikom"...









Mjesta ima za glavu, noge, a i stomak...

Možda bi valjalo dodati i kakav utisak iz vožnje...stvar u Cx-u pri brzini od cca. 140 km/h izgleda ovako...

[ame]https://youtu.be/GhskPNU0G58[/ame]

Nije loše...osim šuma vjetra oko vrata sve je ok...

Kod Gsa, pogotovo po vožnji makadamom stvar je malo drugačija...instrumentna škripi, a buka je mnogo viša...ipak nedostaje izolacije, a i same unutarnje obloge su mnogo jednostavnije...primjeti se nedostatak debelih tepiha i tekstilnih obloga stropa i nosača a, b i c...

U biti sve ono što kod Cx-a čini prednost u vožnji i udobnosti, sa godinama prelazi u prednost kod Gsa, jer je jednostavnije ili ne postoji, pa se samim tim ne može oštetiti, deformirati ili pokvariti...

Ovdje recimo mislim na strop...kod ovog Gsa je vječan, a gotovo, da ne postoji Cx, kod kojeg nije otpala tkanina...izuzev prvih modela koji su imali ovaj starinski skaj strop sa rupicama...

Ovo sam sve objavio bez "oraha u džepu", ali ih zato ima dovoljno oko Cx-a...

 
Na vrh