Greske se vracaju nakon 5do10km

Marko89

Member
Pozdrav svima.
Ponovo isti problemi kod mene. Auto radi kao traktor, slabije vuce, i tesko pali kad je hladan i kod hladnog paljenja moram obavezno pricekat s dodavanjem gasa jer se gusi i dimi. Nakon sto ponistim sve greske (greske injektora i jos nekih) auto radi savrseno, normalno pali, vuce kao lud ali se greske vrate nakon 5 do 10km. Nije mi jasno, ako je moguce da auto radi normalno 10km pa opet pocne cukat i radit kao traktor. Nebih htio dirat injekrore jer isto je tako bilo prije ali je nakon par mj auto proradio sam od sebe i evo vec 2 mj ista situacija
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ta udaljenost je očito interval u kojoj kompjuter ''shvati'' problem. Kada je nešto i neispravno, motori mogu raditi po defaultnim mapama bez senzora. A dali je uzrok problema senzor, injektor, što već... tko to zna.
Stvarno ćeš morati do servisa prije ili kasnije, jer dok ne riješiš problem, uzalud ti je posljedicu resetirati svako malo
 

Marko89

Member
Hvala na odg, toga sam i sam svjestan, ali sam mislio da je netko mozda ima slican problem. Jer kazem, cästa god da je problem, kako je moguce da auto radi odlicno do 10tak km dok se ne upale greske

Ajmo tko ima ideju sta napravit a da nije skupo, sta probat
 

Cutac

Prèkaroš
Tako što grešku zapiše iz nekog razloga, a da bi se razlog pojavio, potrebno je da uvjeti budu "nekakvi".

Znači ako injektor krene štekati kad je vruća, onda logično da javlja grešku nakon 10 km kada se ugrije na određenu temperaturu. I tako dalje...

Parking senzor, kad se auto opere javlja grešku, zapisuje grešku na tom i tom senzoru. Obrišeš grešku i sve pet dok se opet ne smoči. Ne znači da je greška fantomska, nego da je senzor pokvaren, ali da se to ne očituje uvijek.

Imaš auto koji trokira, dimi i ZAPISUJE grešku injektora i ti sad ideš tražiti što možeš promijeniti, a da je jeftinije od dizne.
Pa promijeni žaruljicu u gepeku onda, ta je 2 kune.
 

Marko89

Member
Malo mi je jasnije, moguce da zasteka na odredenoj temperaturi, ali istog trena ju ponistim i nakon 10km se ponovo pojavi, prosle godine sam izvadio injektore i stavio nove tj reparirane (svaki je 160€), nisam napravio ama bas nista, sve isto, pa sam ponovo vratio stare a nove repaprirane vratio. A auto je nakon predenik 1000 2000 km proradio skroz normalno do prije nekih 2 mj. Eto, pitanje i dalje stoji, zasto se greske vracaju, koji senzor, koji relel, neznam nesto mora biti.. da znam nebih pitao, nego bih promjenio zarulju u gepeku kao ti
 

Marko89

Member
P0108
P0201
P0215
P0401
P1207
Benzisku sam prvo promjenio i stavio u rezervar adetiv za ciscenje injektora.
U njem, sam i ovdje su mi mehanicari stvarno preskupi, vecinu sto mozem radim sam
 

Dalibor

Dado Tornado
greške su s dobavom goriva, prvim injektorom i egr ventilom.
treba mu detaljan pregled pumpe goriva, prvog injektora i egr-a.
najbolje to sredit pa prodat auto. uz sve probleme nadam se da si ga kupio puno ispod cijene. vjerojatno kod nekog dilera koji ga je dobio pod zamjenu jer je počeo zafrkavati. čudim se da nije završio u RH sa 154.000 km
 

jboban

Istrajno trajni poèetnik
Ja ponekad upotrebim aditiv, ali efekat nikakav nisam primetio. Èak mislim da imaju jako mali efekat, a voleo bih da vidim neku studiju na tu temu.
 

Marko89

Member
Uglavnom mislim da necu vise postavljt ovdje pitanja jer su svi doktori za aute a niko nema pojma. Qko sam postavio pitanje onda tko zna ili sumnjq nek pomogne a ne se glupirat bzv. Uglavnom cjelo vrijeme je bio problem kompjutor od auta, kontakti, skinut, fino ociscen od silikona tako da kontakti sjedaju fino i auto radi kao prvog dana. Znaci nema veze s injektorima ni sa zaruljama u gepeku, popravak od 10kn i 3 sata ciscenja
 

sir.Oliver

Well-known member
izvini , ali , ako si očekivao da ti netko kaže .... uradi ovo ili ono .... ovako od stola ( PC ) onda si gadno pogrešio . kodovi grešaka ( ili same greške , da budem precizniji ) mogu imati više uzroka , a nitko od nas nije vidovnjak niti ima kristalnu kuglu . ako ti nije znao pomoć majstor , koji je auto video fizički .... kako misliš da možemo mi , koji auto nismo ni čuli ni videli ??? svako od nas je pokušao da ti pomogne na osnovu svoga znanja i iskustava .....
 

jboban

Istrajno trajni poèetnik
To je tako generička greška da se može odnositi na bilo šta, a ne samo što si pobrojao.

Slično bi bilo da si pitao zašto auto neće da upali, mi se ubijemo od nagađanja šta može biti, senzor radilice, pumpa goriva... a ti dođeš i kažeš bio otkinut kabl od ECU ili zaboravio sam vratiti akumulator u auto. Takvu grešku ti niko ne može pretpostaviti.
 
Na vrh