Grejač kabine - mali hladnjak

nbnebojsa

New member
Pozdrav, procurio mi je mali hladnjak kabine u mojoj xsari 2 2.0 hdi 2001 god..pa me zanima jel mora cela tabla da se skida da bi se zamenio hladnjak. Hvala.
 

zacko

Member
Pozdrav, na zalost da... ja sam vadio cijelu tablu van, pazi na crijeva koja idu iz motornog prostora u kabinu, tu budi jako pazljiv jer su meni pukla na tom spoju.
 

nbnebojsa

New member
Ok.Hvala na odgovoru, onda cu prvo probati sa ovim sredstvom
[ame]https://youtu.be/NM6nLMnO0cE[/ame] pošto sam prespoji creva što ulaze u mali hladnjak direktno ću sipati rastvor ..možda uspe da odradi posao..
 

zacko

Member
Upravo to sto je Memphis napisao, u tom slucaju novi kiler ti ne gine. Jeftinije ti odmah zamijenit kiler i najbolje. Uzmi jedan dan slobodno i uspijes to odradit osim ako si ko ja da strgas crijeva pa ti treba dva dana...
 

nbnebojsa

New member
Probao sa zaptivačem i ne ide, nije uspeo da ga zalepi opet curi, prespoji samo opet creva i otkacio sa malog hladnjaka..
E sad posto mi auto ne vredi puno cca 900e, rešio sam da mali kiler zamenim tako sto ću brusilicom iseći kućište izvaditi stari i ubaciti novi, da ne bi skidao tablu..
e sad kako to najbezbolnije da uradim, jel ima neko semu gde se on tacno nalazi u xsari II karavan, mislim da je kutija pored papučice gasa

Evo kako planiram da isecem kuciste
https://ibb.co/phmLZgd
Isecem izvucem stavim novi hladnjak, e sad mislim da ce posledice biti samo usmeravanje grejanja, ali to mi nece biti problem, bitno je da greje kabinu..Sta mislite jel to izvodljivo
 

dekiiii

Active member
Ja bi pokušao naći rabljeni primjerak s auta za prešu i rastavio ga, te dobro proučio gdje, kako i što rezati da ne izmasakriram svoj.;) Biti će brži, elegantniji i jednostavniji posao kad se zavučeš pod armaturu i savineš kičmu u dupli S :whistling: :D
 

nbnebojsa

New member
Bice malo savijanja to znam, al nemam sta da izgubim:confused: ako isecem pogresno i ne uspem da zamenim ne gine mi skidanje table, a polovnih kucista za grejac ima dosta tako da cu uzeti polovno celo pa staviti...sve u svemu jos da nadjem malu brusilicu i krecem..slikacu pa cu okaciti kad zavrsim, ako uspem mislim da ce svi majstori krenuti mojim putem:D:D:D
Ovakva brusilica aku bi bila idealna za posao
https://www.winwin.rs/media/catalog/product/cache/5/image/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/8/6/8628449.jpg
https://www.winwin.rs/media/catalog/product/cache/5/image/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/8/6/8628449-1.jpg
 

zacko

Member
Po meni vise zahebancije nego da ides skidat tablu... uzmi jedan dan i lijepo promjenis operes kutiju i sve plastike vratis natrag i to je to...
 

nbnebojsa

New member
jednom sam skidao tablu na bmw-u 320d e 46, bio je udaren pa motor usao u pozarni zid i polomio kutiju za grejanje pa se morala menjati, na pola ga odslepao kod majstora da zavrsi:hm: nisam uspeo da skinem onaj rol bar metalni zastitni, to je tolika za:cenzura::cenzura::cenzura:ancija da je neopisivo, plus pitanje dali imam sav alat, i naravno kad je vratis nazad nikad vise kao fabricki, sve krcka i pucka, fabricki se tabla i kablovi greju u peci i onda tako topla postavi kad se ohladi rasiri se i nema puckanja.
Prvo cu rezati, pa ako ne uspem a nema razloga da ne uspem dostupna je kutija gde je mali hladnjak, teram kod majstora da menja..
 

nbnebojsa

New member
Pa evo da krenemo, zavrsena je prva faza izvadjen je mali hladnjak bez skidanja table.


Od alata vam je potrebno sledece>


Jedno upozorenje, ukoliko niste pre radili sa brusilicom nemojte ovo sami raditi moze biti opasno jer je brusilica bukvalno na 10cm od glave i jedan nesmotren pokret moze biti koban..jako je malo mesta za manevrisanje..

Skinete papucicu gasa, imaju dva srafa desetke i mali dzek pri vrhu, skinete dzeksnu koja je pored papucice klik klak sistem je izvuce se poluga i dzeksna ispadne, sklonite da ne bi isekli zice brusilicom, ima jos jedna plasticna pregrada nju odsrafite toroxom i put do kutije je otvoren, uvucete se ispod, brusilicu obavezno drzite sa dve ruke cvrsto, morate imati mali kamen i krenete prvo isecite malu kocku da vidite gde ste...



kad ste napravili kocku dalje mozete seci i testericom a klestima otkidajte polako delove dok nestignete do vrha kutije koja je poprilicno visoka i potrebno je dobro saviti kicmu,brusilicu koristite po potrebi kad su tvrdji delovi to je otprilike na pola..



Kad ste otvorili kutiju sastrane odsecite i otkinite i donji deo kutije da kasnije tuda grejac izadje i predjite na motorni deo, oslobodite limeni drzac ima 4 srafa desetke
i otkacite prilkljucak sa grejaca na pozarnom zidu



Skinite limeni drzac ima dva toraksa, izvucite gumu i sad vam je otvoren pristup, dva pipka od kucista grejaca polomite nekom cevkom jer one smetaju



E sad ide tezi deo, da bi izvukli krejac potrebno je odvojiti plasticni gornji nosac od samog grejaca posto ta plastika je kruta i ne moze da se izvuce sa grejacom ja sam uzeo cev od metar napred je iskucao cekicem i dobro naostrio, zatim je namestite izmedju plastike i grejaca i tucete dok ne odvojite, do pola je jos lako a onda je problem, treba vam jos jedan pomocnik koji ce iz kola da uhvati sa nekom polugom grejac i vuce prema sebi a vi sa strane tucete po grejacu sve dok ta plastika ne otpadne, kad otpadne grejac sam izadje bez problema, nemojte pokusavati da izvucete dok tu plastiku ne odvojite polomicete i pokidati sve u kabini..Kad to uspete grejac je napolju. i kutija izgleda ovako



Sad imate slobodan prostor otvoren pozarni put i na vama je da uzmete bilo koji grejac, ja cu od vectre b cini mi se da je taj najbolji jer ima prikljucak na vrhu, prikaciti dva creva provuci kroz pozarni deo i sastaviti na prikljucke, to kad odratim slikam i stavljam...

 
Posljednje uređivanje:

nbnebojsa

New member
Vraćen je grejač
Kupljen je od Kie taj je najviše odgovarao + dva creva na otpadu, morate naci sa krivinom od 90 stepeni.




Pripremite creva, trebaju da imaju krivinu pod 90 stepeni, ubacite unutra grejač i odmerite



namestite creva i odma ih ucvrstite za grejac



skinite plastike i unutrasnju namestite na pozarni zid, ubacite grejac sa crevima, provucete creva kroz plastiku



Zatim vratite gumu i lim i spojite sa unutrasnjom plastikom na pozarnom zidu, spojite creva na prikljucke u motornom prostoru



U kabini podesite grejac da najbolje stoji u kutiji i to je to, vratite papucicu gasa, i grejanje je spremno i radi, zatvorite iseceni otvor nekom drugom plastikom ili folijom
ako necete da se vidi otvor





Ovako je zamenjen mali kiler bez skidanje armature, grejac kosta 12e i creva polovna 2e i to su svi troskovi..
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh