Gas ostaje u obrtajima prilikom mjenjanja brzina

grandepuconi

New member
C4 2011 1.6 hdi 92ks
Nije uvjek al desi mi se da obrtaji ostaju kad mjenjam brzine. Ako pridrzim kvacilo i sacekam vrate se obrtaji al sporije nego sto bu trebalo.
 

gambler072

C5 enthusiast
Sta upravlja gasom, elektronika ili sajla? Ako je drive by wire sistem moguce da ga zeza senzor polozaja papucice gasa, ili onaj drugi senzor, na klapni. Ako je sajla, vidi da li zapinje gdje.
 

Cutac

Prèkaroš
Nadjem ti gdje je klapna kroz pola sata. Aj samo daj vin na privatne poruke da budem siguran.

A ček, pa ti imaš dizela. Onda ništa od klapne gasa.
 

grandepuconi

New member
Sorry nisam mogao prije se javit. Da dizel je i kod lera normalno opadaju obrtaji kad dam gas. Samo kod mjenjaja brzina mi se to dogadja da ostanu obrtaji tj. sporo se vracaju. Cak se dsi nekad da se podigni za 100obrtaja kao da sam dao medjugas.
 

gambler072

C5 enthusiast
Sta kaze dijagnostika? Meni mirise na neki senzor, kod mene je nesto slicno bilo na starom autu, samo su meni divljali obrtaji u leru, senzor polozaja papucice gasa zveknuo.
 

grandepuconi

New member
Otici cu do majstora pa vidit. Mislio sam da je neka sitnica da sam rijesim nesto. Al izgleda sa moram do mjastora. Kad rijesim problem javim sto je bilo. Hvala svima. 👍
 

grandepuconi

New member
Bio danas kod majstora jedina greska na dijagnistici je bila aditiv za Dpf filer. Greska resetirana. Pokazalo da ima 37% aditiva. Iduci tjedam moram kupit aditiv. Al opet se desi da ostanu obrtaji nakon reseta. Neznam moze li bit problem sto malo motor trza pri voznji jer je gornji nosac motora osao. Novi kupljen 480kn samo ga triba promjenit. Uglv jos neznam sigurno sta je problem.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja bih s ovako nečim probao. Ide u rezervar i ne bi smjelo naškoditi.
Nisam siguran do čega bi moglo biti, tj. ne bih baš rekao da do dizni može biti, ali nikada ne znaš. Ovaj STP je 50 kuna na INA benzinskima i mislim da se isplati probati.

Kad ti se dogodi da okretaji ostanu, ako stisneš gas tada, jel počnu odmah ići dolje?

Meni je na VTS-u tako bilo, kada idem recimo iz prve u drugu ostanu okretaji sekundu dvije i čišćenje klapne gasa je riješilo problem. A budući da ju ti nemaš, ne znam što može biti, moguće senzor papučice gasa.
http://www.stp.eu/en/products/additives-for-diesel/complete-fuel-system-cleaner-diesel

http://www.stp.eu/en/products/additives-for-diesel/diesel-injector-cleaner
https://products.liqui-moly.com/additives/diesel-purge-2.html
 

grandepuconi

New member
Na leru cim stisnem gas odma se obrtaji vrate. Na leru sve ok. Ostaju duze samo kod saltanja brzine u vecu brzinu. Vidit cu kupit cu to pa cu probat. Al svakako ide u mjstora iduci tjedan na mjenjanje nosaca filtera goriva. Pa ce odma trazit i tu gresku. Hvala vam.
 

grandepuconi

New member
Odvaja kuplung mada nekad osjetim podrhtavanje kad krecem nije uvjek. I da kad stisnem kvacilo na leru promjeni zvuk,druk lezaj sta li vec nisam bas majstor. Ali da pri kraju je kuplung. 175tkm presao jel normalno da na toliko ode. Nije do sada nikad mjenjano.
 

sir.Oliver

Well-known member
stanje kvačila dosta zavisi i od toga gdje je i kako vožen auto . u gradskoj vožnjiu neće dugo , dok na dužim relacijama ( znači sve van grada ) samo produžava vek trajanja . ja lično sam na signumu menjao komplet set na 250.000 km ( auto kupljen od turkinje u D ... vožen , manje više samo do turske i nazad . znam , jer sam ga kupio preko prijatelja koji je njen komšija ) elis za sada nema ni 4000 km , tako da o tome i ne razmišljam ....
 
Na vrh