GA by deda

deda

New member

Ga je već u điru od devetog mjeseca,ali kao što se na starim autima uvijek ima kaj raditi,na proljeće treba obnoviti tapecirung siceva i stranica vrata.
 

deda

New member
Re: GA

I jedno i drugo,jedino ga ne vozim po snijegu i soli,tak mi se ljepo u njemu voziti da se nedam iz njega van.
 

deda

New member
Re: GA

Kakav nalet,nije nego je tako na slici ispalo,auto još nije ni bil farban,osim kaj sam ja menjal prednju haubu,zadnju haubu ,blatobrane i sanjke ispod branika,jer je to bilo hrđavo,a imao sam od drugoga sve zdravo,pa sam promjenio.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Re: GA

Kakav nalet,nije nego je tako na slici ispalo,auto još nije ni bil farban,osim kaj sam ja menjal prednju haubu,zadnju haubu ,blatobrane i sanjke ispod branika,jer je to bilo hrđavo,a imao sam od drugoga sve zdravo,pa sam promjenio.
Mislil sam da udaren, jer mi djeluje lak djeluje kao matiran na tom djelu.
 

deda

New member
Re: GA

Aha,ustvari da izgleda onak ko novi,trebalo bi ga cijelog lakirati,jer sada je prednji kraj i zadnja hauba friška boja, a ostalo je stara,pa se vidi razlika.Biće i to jednog dana,možda još gdje kaj zahrđa,makar sam sve sredio i očistio,pa ću ga onda bacit cijelog u novu boju.Ne može se sve odma,treba novca i vremena,glavno da sada izgleda korektno i da je sprijećeno da trune,lako za šminku.Starudije nisu jeftin sport, a pogotovu ako ih imaš više.
 

deda

New member
Re: GA

Cimos je radio GA,ukupno nekih 1 500 kommada,limarija je bila tako loša da su već iz tvornice izlazili hrđavi.Zato ih je ostalo skoro ništa,em ih je bilo malo na prostorima bivše države,em su se raspadali nakon nekoliko godina.Citroen je napravio negdje oko 500 000kom i kod njih se taj auto zvao GSA.Inaće ukupno je napravljeno 2 500 000 komada serije GS i od toga je pola milijuna GSA.Inaće GS je proglašen autom godine kada je izašao 1970.Za mene potpuno neshvatljivo jer je auto osim moderne linije,udobnosti hidraulike mehanički bio totalno zaostao što se tiće motorizacije,kada je cijeli svijet napuštao proizvodnju zrakom hlađenih i još boxer motora oni su napravili novi projekt s takvom koncepcijom.Motor kao takav već je za ono doba bio potpuno neprikladan za klasu auta kao što je bio GS,GSA,prevelika potrošnja,kilavo grijanje,kompliciranost održavanja je dovedena do nemogućeg,trajnost pojedinih sklopova kao što je brtvljenje motora ,auspuha nevjerojatna kratka.Važilo je pravilo kad ti procuri ulje na motoru ili pregori auspuh rješi ga se pod svaku cijeni.Da bi se to sredilo bilo je potrebno raskopati pola auta izvaditi motor i gotovo ga cijelog rastaviti.A takav posao je bio enormo skup zbog brtve cijevi da ti ne curi ulje.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: GA

bil je i wankel odnosno "birotor" u gs-u...
evo sličke, makina i po :wub:


izgleda kak se dedi ne dopada boxer :shock:
 

deda

New member
Re: GA

I taj Wankel ih otjerao u propast po treći put,bile su probne serije,a održavanje je išlo na teret tvornice,ali nije zaživjelo.Ma boxer je fenomenalna makina,ali ovo rješenje kako je bilo u GSu je prekomplicirano i zrakom hlađeni motori niš ne griju.Svako ko se vozil u autu s takvim motorom će to potvrditi.Druga je priča boxer u Alfi, ili Subaruu,tamo je vodeno hlađenje.Prizvodnja boxer motora je prekomplicirana i preskupa,a još se cilindru troše elipsasto zbog pada ulja na jednu stranu cilindra.Jedino kaj boxer ima fantastićan zvuk i specifićno nisko težište.ali ima drugih mana zbog kojih se napustila ta proizvodnja.
Svejedno gušt vožnje u GSu ili GA,ili GSA je nevjerojatan i nezamjenjiv,a tek srediti takav i to znati je posebno zadovoljstvo,tako da ja i svi koji ga imaju smo posebni carevi,he,he,to nije auto za svakoga,u tome je najveća čar.Fučkaš mane.Nedam ga nikome,nikad pa ni onda.
 

deda

New member
Re: GA

To su GSovi,nisu GA ili GSA.Bio sam tamo kod te babe,ali ništa od toga,auti su jedino za baciti,stoje već 20 god na mjestu.
 
Na vrh