Scala & Golf by Liberty

liberty

Well-known member
nekakv limit cijene je ipak oko 240 tkn
većina autoa to prelazi
+ neki imaju i mane poput istaknutih od cx5 ili premale prtljažnike (mislim da je to slučaj s HRV, brkam CRV i HRV)
i tako.....
logično bi bilo zeti tiguan 1.5 tsi......ali taj motor mi ne ulijeva sigurnost jer je imao problema + veliki je potrošač u gradu + auto je stvarno neprivlačan i unutra i vanni....to je bio moj prvi izbor ali sam odustao

3008 s 1.2 benz mislim da košta mnogo više nego prije....starta s oko 245 tkn....taj auto mi se u vožnji ne sviđa, prelijep mi je unutra i vani, na stražnjoj klupi nema baš mjesta (manje nego u npr. golf 7, ali prtljažnik je bolji nego recimo kod tucsona 2018. godište

nitko mi ne sugerira c5 aircross....ima neki poseban razlog? vidim da je dimenzijama veći od konkurencije?
 

liberty

Well-known member
Mislili smo da želiš totalnu promjenu marke. 😀
Na ranijem popisu favorita, meni bi bio izbor nakon Kije i Mazde.
ma ne........Mazda super izgleda, scviđa mi se njihov princip izrade auta i tehnologije.....no skupa je,. u početnoj opremi koja nema ništa nije, sve ostalo je skupo....pregrmio bi manjak prostora na stražnjoj klupi
Kia mislimda taj motor 1.6 tgdi muči taj filtar čestica, barem je tako na novom tucsonu...čitao, gledao....
inaće nova kia je odlična unutra, van, taman veličina, platio bi za nju i višu cijenu u style opremi jer je tada kompletan auto....motor tih, jak, super
 

Pavel

Lepi™
Kad odem na Škoda - Isporuka odmah ima nekoliko Karoqa 1.0 TSI u ponudi i dva 2.0 TDI. Ne znam za probleme 1.5 TSI, kolega kaže da je super i dosta je tražen u kombinaciji sa DSG-om. Nisu imali problema ni na servisu. Ja sam pitao jer bi htio mijenjati Kamiq za Kodiaq 1.5 TSI DSG. Frend ga ima u A4 i zadovoljan je.

Iako moj savjet ti je ostati na Kugi ako si ju toliko želio i čekati, eventualno taj Karoq ako ti je stvarno dobra alternativa. Ne znam koliko se možeš snaći sa prijevozom jer si auto prodao. Ali ono, ostao bi kod onog što želiš.
 

Pavel

Lepi™
Znači u Mazda salonu sam bio netom prije nego sam uzeo Kamiqa, dakle kraj 2020, početak 2021. Mazda 3 Sedan je bio oko 165.000 i sa nekakvom Challenge ili kakvom opremom je bio 190.000. Interijer tip top, stvarno je auto bio vrh. Ali mi je bio puno za te novce. Gradski auto. Sad je 190.000 na 16" bez doplate za boju.. Al da, Mazda je stvarno top unutra. Kud su cijene otišle jbt.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Jesu se Mazde poboljšale po pitanju zvučne izolacije i antikorozivne zaštite?
Nešto jesu. Znam da sve vrste opreme na CX-5, od 2017., imaju akustičnu prednju šajbu i prednja bočna stakla. Koliko to u praksi smanjuje buku u odnosu na ranije modele, ne znam.
 

Mirage

Well-known member
nitko mi ne sugerira c5 aircross....ima neki poseban razlog? vidim da je dimenzijama veći od konkurencije?
Ja da imam cca 300 000 kn otišao bi sutra po novi u salon ali meni je malo preskup s time da mi je ovaj redizajnirani predobar.
 

liberty

Well-known member
u međuvremenu sam probao škode kamiq, karox, mazdu cx5, pogledao polovni caddy, probao nissan qashqai....
umalo kupio jedan polovni sportage
užasno puno koštaju polovni auti...

karoq i qashqai odlična iskustav u vožnji....mazda vrlo kvalitetan auto, ali pretpotopna ergonomija, pomalo klaustrofobična i nepregledna, s nekom opremom dođe oko 270 tkn, a govorimo o tome da i nije neka oprema nego minimalno dovoljna za taj auto....mogu vam o njoj pričati što me smetalo....sjedeća površina, položaj za volanom, komande klime iza mjenjača....ostalo se vidi da je mazda jedan visoki rang

uzeo ponudu za odmah dostupan qashqai....odustao....servisna podrška loša, lokalni dealer nezainteresiran, postprodaja nikakva

karoqa za isporuku odmah u cijeloj HR ni za lijek....ono no way.....čak ni dizele (smanjili mi se kriteriji)....možda jedan dizel style 115 ks za cca 236 tkn što je već lova za taj auto

na kraju novost.....ponovno ispočetka, samo ono što je isporučivo....dobio ponudu za tiguan 1.5 tsi DSG...nadam se da u moje ruke dolazi idući tjedan....nikad ga nisam vozio jer imam osjećaj da je s njim sve standardno i pomalo sterilno ali na nekom nivou....ne želim se ureknuti kao s Kugom, tako da....evo nadam se za 7 dana novom autu

cijenom i opremom Kuga bi bila bolji izbor, karoq s 1.0 tsi motorom i običnom opremom još boji (oko 190 tkn), tiguan je skup....ali prvenstveno sam skužio da postprodaja, servis i nabavka i popravak funkcionira u mom gradu isključivo za vw grupaciju.....tako da sam birao nešto iz te grupacije....ok karoq bi mi bio dovoljan ali ga nema u HR....na Internetu piše da ima, ali nema jer su prodani i čekaju financiranje tako da ih nema

idemo dalje...
Ja da imam cca 300 000 kn otišao bi sutra po novi u salon ali meni je malo preskup s time da mi je ovaj redizajnirani predobar.

redizajn je odličan - i prednji kraj i infotainment unutra
no....teško mi je bilo dobiti podatak o njegovoj cijeni ovako s Interneta, a nisam zvao....pretpostavljam da je u najnižoj opremi oko 230 tkn
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
ponekada je to presudno
u biti da
osobno zbog toga osjećam nekakvu sigurnost u auto koji kupujem
dakle, ne vjerujem da je određeni proizvođač bolji ili lošiji, ali psihološki na mene djeluje da mi je postprodaja dostupna i da funkcionira
+ ako u mojem gradu ne valja servis, a većina ih je zaista bezveze, uključujući vw grupaciju, da funkcionira u nekom drugom gradu....a servisa vw grupacije zaista ima

dakle - servis vw u mojem gradu nije neki, lakirnica i popravci su OK (imao sam bedasta iskustva, ali kakvi su drugi ovi su OK), narudžba dijelova za auto bilo kod popravka ili kupnje dodatnih stvari je za visoku ocijenu i u biti ako gledam tu gdje živim i gdje imam postprodaju za:
. fiat/nissan/renault/dacia/mazda - srednja žalost
- ford - srednja žalost...ne samo da znam....nego od kad sam platio avans za "svoju" Kuga-u početkom 11. mjeseca, od tada stoji za popravak (limarija) jedna Kuga kojoj je stradao prednji branik u udaru u divlju svinju....baš samo prednji branik i možda neki senzor....iza branika je sve čitavo i nema ni limarskih radova....još uvijek taj auto stoji sada mjesec dana kasnije....to je loše. ne kažem da se u vw ne može desiti....sve češće se dešava jer su u gužvi (prvenstveno zbog otkupljivanja vozila rent-acar-ova koje dorađuju što vidim)....ali....
- vw grupaciju - ajde može proć (servis tako tako, ostalo po meni jako dobro)
onda biram ovo bolje

ujedno onako baš najiskrenije, mislim da bi mi Kuga koja se izjalovila najviše odgovarala kao model auta, zaista zanimljiv, opremljen, izgledom privlačan....a u današnje doba kad auta nema i teško su dobavljivi natrag sam se okrenuo vw grupaciji.....prvenstveno Karoqu kojeg nema i pitanje kad će biti, onda natrag na Tiguan koji je očito skuplja i rastrošnija verzija (troši po gradu dosta)....

znači....bitna je stavka da auta za kupiti i nema, a da sam ja na neki način bez auta tj. vozim posuđen auto već 3 tjedna....a polovnim autima luduju cijene (npr. ljudi za 3 godine star s dosta kilometara traže onoliko koliko su platili novog tada, tj možda 20% manje od današnje cijene)

ocijena od 1 do 10.....postprodaja svih proizvođača osim vw grupacije u mojem gradu je po mojem iskustvu 3, a vw je oko 6-7
to je ono meni bitno među ostalim

ok onako najiskrenije mogu reći da ja malo naginjem vw grupaciji....da budem objektivan što se tiće izabira onog što kupujem, ali što se tiće ocijene postprodaje u mojem gradu tu sam zaista objektivan.


da se razumijemo....nitko nije bezgriješan, ali ako mi se na novom autu upali lampica, nešto ode, nastane neki problem (sve je to moguće bio on duster za 140 tkn, karoq za 190 tkn, kuga za 230 kn ili mercedes za 500 tkn)....pitanje je gdje idem i koga zovem...ostali proizvođači tu kod mene ne ulijevaju povjerenje
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
Ja iskreno kad sam kupovao nisam uopće razmišljao o servisu i servisnoj mreži. Već kad sam uplatio, onda sam kopao dodatno po forumima pa vidio da ljudi to stavljaju dosta visoko pri listi prioriteta. Kasnije sam shvatio zašto. Ja sam uzeo Kamiqa, iz Siska sam i imamo AutoZubak u Sisku (od prodaje, podrške, servisa i svega ostalog nadalje). Imamo samo riječi pohvale za njih. Nedavno sam imao inspekcijski servis (ulja, filteri, kočiona tekućina, pregled za zimu, zamjena guma itd.). Odmah su do željezničkog kolodvora tako da sam ujutro ostavio auto, otišao vlakom na posao u ZG i kad sam došao doma, preuzeo ga i odvezao se. Citroen brat mislim da vozi u Goricu ili Buzin, ne znam pod šta bi to svrstao, možda prije Buzin. I zna bit jebeno ako nije nešto što se može riješit dok popiješ kavu i prozujiš po salonu. Šta god je bilo van klasičnog servisa to se čekalo i čekalo da dođe. VW koliko god generalno ne volim jer mi je konfekcija, zbog te širine i prodaje ima dobru podršku. Kamiqa bi mijenjao za Kodiaqa jer je veći i stvarno mi je odličan auto. Da će mi bit wow ko C5, neće.. Iako ruku na srce danas je više rijetko koji auto wow.
 

liberty

Well-known member
Nadam se da je u mojim rukama ovaj tjedan tiguan 1.5 tsi dsg....bumo vidjeli da se opet ne ureknem:ROFLMAO:

Pavel to je upravo moje razmišljanje.bravo!
Btw vozio kamiqa 1.0 tsi style prije par dana....dobar auto....iznenadilo me kakvo kvalitetno ozvučenje ima i dobro tj. Oku ugodnu i kvalitetnu unutrašnjost.
Čak škode prednjače pred vw po pitanju unutrašnjosti.
Btw danas me zvali da je raspoloživ karoq 2.0 tdi po povoljnoj cijeni ali za tiguana je uplaćen avans plus....mislim da nije vrijeme za kupovinu diesela...
.
Btw kodiaq nisam vozio ali prijatelj ima sportline ovog nakon redizajna....ako izuzmemo da je auto 50.000 eur mogu slobodno reći da sviđao se nekome ili ne sviđao...od drugih modela ne možeš dobiti više od auta u odnosu na kodiaq
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
Meni ti Kamiq nije bio ni u peti, iskreno nisam ni znao za njega. Brat je ulovio premijerni model koji je bio demo vozilo na predstavljanju i ja sam samo platio rezervaciju. Vidio sam ga tek kad je došao u Sisak u salon. Metalik bijela, MATRIX LED svjetla, dinamički pokazivači smjera i 18" felge.. Mene je već izvana osvojio. Nisam iskreno požalio, mislim da je to u kategoriji malih gradskih auta stvarno odličan model. Isto imam 1.0 TSI samo prvu verziju sa 115ks.

Style paket + sva dodatna oprema osim tada panorame i kože. Nedavno sam ostavio auto na servisu pa sam pričao s prodajnim savjetnikom, kaže da sumnja da su ikad dobili narudžbu Kamiqa s toliko opreme a platio sam ga bagatela. Sad za te novce ne mogu dobiti Ambition a da ga idem prodavat ne samo da bi ga otplatio nego i zaradio. Meni je po kvaliteti interijera daleko iznad onog što sam očekivao za gradski auto. Novo Polo i T-Roc, T-Cross su stvarno banana naspram njega. Jedino je problem prtljažnik, zato bi išao na nešto više. Opcija je Kodiaq 1.5 TSI DSG, nebitna oprema. Sportline je već top ali meni su rijetko koji Sport modeli zaista lijepi. Svakom njegovo ali ne vidim smisao Sport verzije sa specifičnim odbojnicima ili felgama na SUV-u. Kad vidim što sve ide za 200-250.000kn, mislim da je Kodiaq za svojih 250-260.000 sasvim dobro osmišljen auto.

Držim fige. ;)
 

liberty

Well-known member
Hvala Ti Pavel!

Kamiqu je odlično odrađena unutrašnjost što se tiće dojma onog što vozač gleda, iza se ok sjedi, ima mjesta, odignut je od tla, jako dobro funkcionira s 1.0 tsi ali meni je malo premalen, osobito prtljažnik (navikao na Berlingo)

da je bilo Kodiaqa dostupnog uzeo bi Kodiaq...ima ih dostupnih ali onih + 40 teur....to je to much

Btw. vidim da su nove škode od ponedjeljka poskupile cca 3%....cijene stalno idu gore.....karoq ambition 1.0 tsi s metalikom je bio 190 tkn sad je 196 tkn...

ja sam kupovao auto koji je dostupan za preuzeti.
 

liberty

Well-known member
odličan je Tiguan, uglađen, udoban, lagan za korištenje, ne prevelik, vozi se precizno za SUV, čak štoviše
na otvorenoj cesti ekonomičan, mjenjač i motor odlično usklađeni, motor s dovoljno snage
u taj moj primjerak je ugrađen najnovija verzija tog motora evo2 i novija verzija DSG mjenjača
sad sam negdje na oko 950 km....u idućih par dana na 1.400 km i time završavam razradu i vozikanje dolje gore
 

ExOduS442xb

Racing
odličan je Tiguan, uglađen, udoban, lagan za korištenje, ne prevelik, vozi se precizno za SUV, čak štoviše
na otvorenoj cesti ekonomičan, mjenjač i motor odlično usklađeni, motor s dovoljno snage
u taj moj primjerak je ugrađen najnovija verzija tog motora evo2 i novija verzija DSG mjenjača
sad sam negdje na oko 950 km....u idućih par dana na 1.400 km i time završavam razradu i vozikanje dolje gore
Pitanje, zar nisu motori već razrađeni? Znam da su novi auti nekad dolazili sa uputama da se prvih 1000km voži pažljivije, ili ti to ipak paziš? Za svaki slučaj:)

Za novi auto i ja bi pazio i razrađeni motor, odgovorio sam sebi😅
 

liberty

Well-known member
Pitanje, zar nisu motori već razrađeni? Znam da su novi auti nekad dolazili sa uputama da se prvih 1000km voži pažljivije, ili ti to ipak paziš? Za svaki slučaj:)

Za novi auto i ja bi pazio i razrađeni motor, odgovorio sam sebi😅
Pozdrav
uputstva kažu razrada je do 1.500 km, i to prvo do 1.000 km jedno, onda drugo od 1.000 do 1.500 km
ja to na vrlo pazim sa svim vozilima na 2 ili 4 kotača koja sam imao....i to je vrlo naporno
naime, razrađujem aute onda kad su na radnoj temperaturi i nastojikm da se ne hlade svako malo, nego se radi o tome da ga vozim po 3 sata sveke večeri/noči i u komadu radim po 150 km
različitih cesta, različitih uvjeta, različitog opterećenja, različitih okretaja, kočenja motorom, postepenog povečavanja tempa
s automatskim mjenjačem tu je još edan izazov više jer često zbog toga isti mora biti u manulanom modu

uglavnom sad sam u fazi 1.100 km, i idem na istarski ipsilon er je uvjetima vožnje do sada (konstantno kiša, jučer - 3 stupnjeva) na običnoj cesti postalo opasno, zasad sam došao do 3.500 okretaja (mašina ima moment od 1.600 do 3.500 okretaja, a najveća snaga je na 5.000 - 6.000 okretaja)
danas ću ići do 3.750 okretaja i voziti u režimu 2.500 - 3.500 okretaja
sutra ću povečati do 4.000 okretaja i sutra će auto imati oko 1.400 km
onda ću zastati s time...vreenski, financijski vozikanje okolo ubija.....nakon toga slijedi every day vožnja, s time da ću ga na jednoj cesti koja ima cca 15 km svaki dan dodatno razrađivati što se tiće max broja okretaja, pa ću postepeno povečavati prema njegovom maksimumu, zatim još jednom ipsilon i auto će biti na cca 1.700 km i to je onda to

uglavnom u razradi čekam da temperatura ulja dođe na 90 stupnjeva (voda se zagrije za par minuta, ulju treba jer je vani vrlo hladno)....nisam siguran da je dobro za DSG da se nekad šalta u nižu radi kočenja motorom, ali morao sam proći tu fazu....naravno nježno i postepeno, ali istina na višim okretajima nego bi to on činio (on šalta što je niže moguće u svim smjerovima osim u S modu gdje nekad ode nešto više).

uglavnom.....najnaporniji dio razrade je što se to ne radi kad je auto hladan, dakle, da on dođe (ulje) na 90 stupnjeva kad je vani 0 stupnjeva ili niže kao jučer e onda treba proći 20 km, lagano, kreni, stani, lagano ubrzati, pa po gradu, pa lokalne ceste, pa samo u tome prođe pola sata....nakon toga je faza malo jače, pa ga pustiš malo slabije i tako

nakon vožnje auto se ne dira bar 6-8 sati da se potpuno ohladi jer mislim da je novom motoru potrebno da bude opterečen i toplinski i onda da se potpuno ohladi

u biti, to tako radim uvijek, da li je to nužno ili nije nemam pojma, zaista nemam pojma....ja imam osjećaj da je ok
svakih 200 km provjerim ulje - na maksimumu je, rashladna tekućina je na maksimumu

e sad....možda bi razradu trebalo raditi tako da se vremenski rastegne pa se rade manje dionice po recimo 75 km....ali ja ju planiram (glavni dio) obaviti unutar 7 dana od kupnje auta.....jer mi postane naporno

dakle, u konačnici će auto imati sutra npr. 1400 km i biti će upaljen na hladno (s moje strane) svega npr. 10 puta.....kada bi čovjek radio po 50 km, na hladno bi ga palio (na hladno se najviše troši) 28 puta.....mislim da je dobro da dok je u razradi da se što manje pali na hladno...ok, pomoglo je što sam ga dovezao iz Zg i time napravio cca 300 km....bio je to izazov po magli, kiši, novi auto, gume i varirati polako okretaje od 1.500 do 2.300 itd.

eto, svako ima svoje mišljenje, moje je mišljenje da auto treba razraditi upravo ovako kako pišem...i malo šalje, ako sam mogao sa skuterom u 7 dana napraviti radi razrade 1.000 km, onda mogu i s jednim prilično udobnim i tihim autom 1.500 km u istom razdoblju

Btw. i Berlingo je pršao to, on je razrađivan gotovo do 2.000 km prije nego li je otišao na autoput, c3 isto tako.....mislim da je autima to značilo, da se oslobode, da linearno razvijaju okretaje, da mirnije rade.....možda griješim, ali eto
 
Na vrh