C3 1.4i - milena22 - troubleshooting

milena22

Member
Zašto ga triba mijenjati? Noviji C3 ni nemaju filter na benzincu.
radi se o c3 iz 2005 god.
Problem je, kad upalim hladan auto nakon par sekundi motor počne nemirno raditi,to traje isto par sekundi i prestane,dok je vruč nema takvih simptoma.Inače auto jako dobro ide,nisam imala do sad problema nikakvih,zato pitam za filter goriva jer to nikad nisam mjenjala,možda je pun smeća.
 
Posljednje uređivanje:

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
radi se o c3 iz 2005 god.
Problem je, kad upalim hladan auto nakon par sekundi motor počne nemirno raditi,to traje isto par sekundi i prestane,dok je vruč nema takvih simptoma.Inače auto jako dobro ide,nisam imala do sad problema nikakvih,zato pitam za filter goriva jer to nikad nisam mjenjala,možda je pun smeća.
Dizne su nama bile vrisnule. Na ženinom. Druga i četvrta, zanimljivo. Isto samo hladan. Pol minute je trzao. Dosta mirisa benzina je išlo na ispuh. Dijagnostia je pokazivala open circuit. Ja sam malo prebacival te dizne, prema raznim uputama mjeril volatažu, na kraju zel dve rabljene, denul ih i radil je kaj sat. U servisu su rekli da je ECU gotov. I cifra za njega je bila da sam mogao dva rabljena auta kupit. To je bilo još iz faze dok smo tankali isključivo gorivo u HR. :) Tad mi čovjek gdje sam uzeo dizne rekao da odmah i novi filter stavim, al nisam imal ona klješta za njega. Baš sam nedavno pitao tu na forumu. ;) Auto je prodan, koliko znam nakon tri godine još vozi s originalnim filterom i bez problema.
 

Cutac

Prèkaroš
Oprostite koliko znam dizne su za dizel,a ne za benzin :unsure:
Dizna, sapnica, injektor, to je sve isto.
Dizna ko dizna, samo je na dizelu pod većim tlakom i malo ima različit dizajn, ali ista stvar, gorivo pod tlakom, elektromagnet pomakne čep, gorivo izleti, elektromagnet pusti čep.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
radi se o c3 iz 2005 god.
Problem je, kad upalim hladan auto nakon par sekundi motor počne nemirno raditi,to traje isto par sekundi i prestane,dok je vruč nema takvih simptoma.Inače auto jako dobro ide,nisam imala do sad problema nikakvih,zato pitam za filter goriva jer to nikad nisam mjenjala,možda je pun smeća.
Ventil lera gasa ili senzor temperature.
 

milena22

Member
Hvala vam puno na pomoći,malo sam čitala i razmišljala da ga odvezem da ultrazvučno očiste dizne ili kako se još nazivaju injektori,ako i to nebi bilo to onda pokušat sa ventilom lera gasa ili senzor temperature.
Ako Vi tako kažete onda je to tako.
Oprostite nisam vas htijela uvrijediti,uvijek sam slušala za dizele da im kao dizne nevaljaju,kako moraju mijenjati dizne,kako dizne slabo pale,itd.,zato sam tako napisala.
 
Posljednje uređivanje:

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
malo sam čitala i razmišljala da ga odvezem da ultrazvučno očiste dizne
Ja bi razmišljao ušparat novaca i prvo ga prikopčao kod nekog na dijagnositku i sazna makar okvrino di bi moga bit problem. Skidat dizne, čistit dizne, vraćat dizne... Šta ako ti nisu dizne?
 

Milosh

Test
Dizne se ispitaju pa se onda odluči jel im nešto treba i šta tačno, čišćenje ili reparacija ili zamjena. Barem je tako kod dizela.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Skidat dizne, čistit dizne, vraćat dizne... Šta ako ti nisu dizne?
Kod benza, bar ovog, to nije neka mudrost. Nekada mi je meho u sklopu redovnog servisa skinuo dizne i opalio ih ultrazvukom.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Premještam razgovor u temu, više glava će valjda biti pametnije.

počelo nešto čuti pogotovo kad je auto bio hladan,i vibrira mi u kabini ,ustanovilo se da je u pitanju potisni ležaj,naravno promjenila sam sve ??lamelu,potisni ležaj,brtveni prsten vratila,vodeča čahura.Međutim i nakon toga vibriranje u kabini je ostalo pogotovo nakon par sekudi rada hladnog motora,zna se pojaviti i dok je vruć ali neprimjetno za nekoga tko nezna .Istina prešla sam na benzin 100,neznam dali je možda to problem,inače auto leti,mjenjač radi bez problema,nigdje niti u jednoj brzini ne zapinje.
možda je auspuh? Termo zaštita ispušne grane*

Bila sam kod majstora za auspuh,rekao mi je da je sa auspuhom sve u redu.
Taj zvuk vibracije nekako mi više zvući isprekidano,dali bi imalo veze možda sa gorivom.A danas na poslu sam isto tako pitala i opisala,pa mi je rečeno da bi možda mogao biti i mijenjač u pitanju:unsure:.
To se meni počelo događati ako se sječate da sam bila pisala da mi curi ulje negdje ispod auta,da bi mi majstor rekao da i je nešto kod filtera ulja puklo i da mi je stavio polovno,da nema razloga da kupujem novo jer je skupo.
Vibracije se osjete samo na mjestu, ne u vožnji?

Da tako je
Vibracija je jača kad je auto hladan, nakon pokretanja motora par sekundi i onda počinje vibracija, možda se čuje neki zvuk malo mjenjača, ali kao laik neznam da bi ta vibracija imala veze sa mjenjačem, možda griješim.
Poštovanje gosp.Ivan evo me opet da vam dosađujem,problem za vibracije nije još otklonjen jer nemogu naći uzrok :unsure:
Mislim da gorivo nemože biti problem, a niti sam mjenjač nemoće biti problem ako vibrira samo u leru.
Nadam se da je puknuto kućište filtera ulja riješeno.
Čini mi se da je jednostavno nešto labavo i vibrira na najnižim okretajima u leru.
Ali možda netko ima bolju ideju.

--------------------------------------------------------
Trebam mijenjati komplet klinasti i zubčasti remen sa vodenom pumpom,e sad me zanima od kojeg proizvođaća da uzmem,jedan dan sam postavila pitanje jednoj trgovini auto djelova i dobila čudan odgovor jer sam pitala dali imaju continental remene odgovorili su mi da continental ima jamstvo samo 12 mjeseci,dok INA je orginal i ima jamstvo 5 god. ili 100 000 km ??
Neznam... mislim da kolega @Ruske ima iskustva sa autodjelovima, pa možda zna više.
 

Cutac

Prèkaroš
Da nije nešto u razvodu? Neka remenica? Jel se vibracija mijenja kad upališ klimu ili grijač zadnje šajbe?
Jel pregledan vakuum sistem?

A dijelovi... Dayco i Gates remenje je bez greške, svejedno ćeš najvjerojatnije dobiti INA rolere i španer u kutiji.
Dayco, Gates, INA, Conti, ne možeš fulati ni sa jednim.
 
Na vrh