Elysée nakon udesa: airbag fault i getriba gecrk

Hrc1234

New member
Pozdrav
Imam pitanje neznam dali je primjereno ali mozda bi mi mogli pomoci ako netko poznaje problematiku

Naime,bio sam sam u vozilu kad sam udario visoki rubnjak udario prednjim lijevim krajem u par stupica i parkirni automat,airbag se ispalio meni u facu ali i otvorio se suvozacki i raznio mi šajbu,a sjedalo prazno i sam u vozilu...dali se uopce suvozacki airbag trebao otvorito,brzina je bila cca 50 max 60 kmh

Hvalaaa
 

dekiiii

Active member
Ako se radi o jastuku ispred suvozača, nije se trebao aktivirati. U sjedulu se nalazi senzor koji prepoznaje da li neko sjedi na tom mjestu.
C-elysee nema senzor u sjedištu. Nema čak ni za pojas suvozača a kamoli... Opali oba jastuka bez obzira da li su zauzeti ili ne (osim ako si isključio suvozačev zbog dječje sjedalice). Ušteda na senzoru, naplata na jastuku, instrument tabli, šofer šajbi ....
 

Hrc1234

New member
C-elysee nema senzor u sjedištu. Nema čak ni za pojas suvozača a kamoli... Opali oba jastuka bez obzira da li su zauzeti ili ne (osim ako si isključio suvozačev zbog dječje sjedalice). Ušteda na senzoru, naplata na jastuku, instrument tabli, šofer šajbi ....
Ali ovaj put placam sam,zato i pitam :s
 

szahtila

Well-known member
C-elysee nema senzor u sjedištu. Nema čak ni za pojas suvozača a kamoli... Opali oba jastuka bez obzira da li su zauzeti ili ne (osim ako si isključio suvozačev zbog dječje sjedalice). Ušteda na senzoru, naplata na jastuku, instrument tabli, šofer šajbi ....
Svašta, nisam znao. A moj rođak me uvjerava da sam kupio dječji auto(C3 sa Shine opremom). Naravno on ima Elyse sa ne znam kakvom opremom i to je po njemu pravi auto. Svašta
 

Cutac

Prèkaroš
Elize je tehnologija iz cca. 2005., zato je toliko jeftin.

C4 I nema senzor u suvozačkom sjedalu, ali ne otvara jastuk ako pojas nije ukopčan.
 

Cutac

Prèkaroš
Nije toliko problem u tehnologiji (mikroprekidač?) koliko u uštedi zbog krajne cijene...
Da, da, ali tehnološki je možda malo iza C4 I, to sam htio reći. Elize je auto iz srednjih 2000.-ih realno.

nevezano za temu, koliki učinak za sigurnost i zdravlje ima air-bag ako je netko vezan i to baš na tim 50-60 brzinama?
Sa 10 na sat ako se odjednom zaustaviš ćeš dobiti trzajnu ozlijedu, a kamo li na 50-60. Euro NCAP i je na 65 km/h negdje, šta ne? I tamo se auto i ljudi skroz skrše. Preko 80-100 si mrtav ako nemaš ludu sreću, kako bilo :D
 

Hrc1234

New member
Ne smeta mi kad na budget autu štede na kvaliteti unutrašnjosti ili na dodatnoj opremi, ali kad toliko štede da čovjek mora mijenati šajbu zbog njihove uštede na senzoru, poželim da nikad više ne prodaju ni jedan auto!
I ja sam veoma blizu tvom misljenju,ovo je kaos , nije samo sajba vec cijela armaturna plastika,ak se tako zove
 

Hrc1234

New member
Pozdrav dali tko zna kako najbezbolnije rijesiti problem sa slike u privitku,mehanicara,zamjenski dio ,bilo kakvo rijesenje 20220516_132650.jpg,rijec je o lijevoj poluosovini koja je udarila i potrgala getribu,celiz 2019 sa 6 brzina bluehdi
Btw..jos ga otplacujem :///
 

Mirage

Well-known member
Uff pa bome dobra šteta koliko ima konja kad ima 6 brzina ja sam vozio samo s 5 brzina nisam ni znao da ima model s 6 brzina.

Auto otpad.

Ne znam odakle si ali probaj kontaktirati ove SERVIS I PRODAJA RADIĆ D.O.O. ja održavam ovdje auto to je jedan od većih citroen servisa u hr
 

Cutac

Prèkaroš
najbezbolnije
Pokloniti auto nekome.

Ovo moguće nije toliko strašno. Ako si odmah stao, u ulju ima dovoljno molija da lageri vjerojatno nisu sahranjeni, tako da bi bilo dovoljno skinuti getribu, očistiti ju dobro i isprati, te samo zavariti fleku preko te rupe.
I otkriti zašto je poluosovina ispala i što je povukla za sobom.
E, ček, pa ti si ovaj sa jastucima. Poluosovina je ispala jer ti je, pretpostavljam, otpao kotač? Onda lako moguće da je povukla samo semering sa sobom. Ali osovina je za smeće, nemoj se patiti sa vraćanjem jer će ti tresti.

šajbu
Lako za šajbu, nije toliko skupa i vjerojatno ima tragove korištenja. Šteta je kokpita, to je skupo za zamijeniti.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Lako za šajbu
Nova (zamjenska) šajba je cca 1000 kn s ugradnjom. Rabljeni kokpit je 200-300 eura i to još složiti. Baš glup trošak zbog nikakve uštede na prekidaču jastuka. Vani nije ni loše kak sam mislil da je. Nema strukturne štete prema ovom kaj se vidi.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh