Electrical system fault

drogadrogic

New member
Pozdrav,

Jučer sam uvezao rabljeni C4 picasso, 2016. Danas mi se nakon paljenja pojavila greška na ekranu (Electrical system fault) i upalila se service light lampica.
Ono što sam jučer i danas primijetio (prije pojave greške) da start stop sistem ne funkcionira odnosno da se auto ne gasi kod zaustavljanja (eco lampica zatreperi i ugasi se ali motor nastavi raditi). Auto je star 5 godina 60k km i zadnjih godinu dana skoro nije vožen pa pretpostavljam da bi moglo biti do akumulatora. Neke druge nedostatke nisam primijetio.
Idući tjedan bi trebao na tehnički nakon što mi carina pošalje izračun PPMV pa ne znam dali će me zaje*avati zbog service lampice.
Ima li neko preporuku za dijagnostiku u ZG

Pozdrav
 

Pankoz

Active member
Ja nakon zamene akumulatora u mom Picassu nisam radio BSI reset i nisam imao nikakvih nuspojava nakon toga.
Nije baš jednostavno zameniti akumulator,pošto se skoro ceo nalazi faktički ispod kabine.Potrebno je biti poprilično vešt u odnosu na klasično pozicionirane akumulatore u ostalim automobilima.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Zamena akumulatora je pravi pain in the ass. No, ja nisam radio BSI reset posle zamene. U pitanju je Picasso 2009
 

drogadrogic

New member
Jučer navečer dulja vožnja van grada. Ujutro se auto upalio bez greške, ali drugo paljenje se opet pojavila lampica. Iako ne primjećujem problem kod paljenja zamijeniti ću akumulator.
 

Pankoz

Active member
Ako možeš i imaš čime, najbolje bi ti bilo da nakačiš punjač na akumulator,jer vožnjom ćeš ga slabo dopuniti.
Pošto bi po default-u trebao biti AGM akumulator u tvom Picassu onda bi trebalo da taj punjač ima opciju punjenja te vrste akumulatora jer se oni pune malo jačom strujom od onih "običnih".
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Pitanje je u kakvom je stanju akumulator, da li moze da održi napon. Kako je kolega Pankoz rekao, neki pametni punjac, pa posle jedno 12h od punjenja proveriti, napon za 100% pun akumulator je oko 12.5v
 

drogadrogic

New member
nasao sam neki punjac iz lidla pa cu probat napuniti u garazi. pretpostavljam da je dovoljno skinuti plus klemu koja je dostupna sa prednje strane dok je akumulator montiran
 

Pankoz

Active member
Kod tih tzv smart punjača nije potrebno raskačiti akumulator sa električnih instalacija,a minus klemu možeš spojiti na blok motora ili neki metalni deo u predelu motornog prostora (pošto minus klema sa akumulatora nije dostupna jer se nalazi na nepristupačno mestu).
Sa običnim (klasičnim,starijim tipovima punjača) punjačem uvek sam raskačio akumulator sa instalacija.
 

Milosh

Test
Vjerojatno je jedan od X akumulatora podložan emisji volatilnih plinova. Spajanjem plusa i minusa na akumulatoru dolazi do iskrenja na jednom mjestu, a ovako ne. Valjda. ;)
Da, izgleda da je do toga (priznajem da nisam mislio tako ali guglanje potvrđuje). Ipak, ne mogu a da ne mislim bi više bio problem sa starim akumulatorima nego sa ovim novim zatvorenim...?
 
Posljednje uređivanje:

Franz

Well-known member
Da, izgleda da je do toga (priznajem da nisam mislio tako ali guglanje potvrđuje).
Izgleda da mi je nešto i ostalo s faksa u glavi. ;) Drago mi je da sam pogodio. To mi je nekako bio prvi logičan razlog.

ne mogu a da ne mislim bi više bio problem sa starim akumulatorima nego sa ovim novim zatvorenim...?
Ha, po logici da. Ovo je možda po principu better safe than sorry?
 
Na vrh