Eko test

SYZAC

New member
Kako i naslov kaže auto mi je upravo tresnuo eko test...kaže čovjek zarcnjenje 8-9 puta veće od dozvoljenog (4.08/0.5)
Auto normalno ide, ne štuca, normalno vuče, CE/MIL ne gori....????!!!!!
 

SYZAC

New member
Sorry...motor 1.6 HDI 2008 godište...davno sam postavljao pitanja na forumu...
Upravo odradio dijagnostiku generičkim OBD-om, nađen jedan DTC kod P0001 "Fuel volume regulator A Open circuit
P0001 : "Fuel Volume Regulator A Control Circuit - Open.
Ovdje na forumu našao sam sljedeće značenje DTC-a P0001
“ - fuse box or relay in the fusebox - spurious error messages and limp home mode!”
Mobitel mi je pošandrco...sorry za triplepost
Molim moderatora da obriši višak postova...hvala
 
Posljednje uređivanje:

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Novi regulator je oko 1000 kuna, ako je on. Rabljeni se vjerojatno može naći puno jeftinije. Možda je do ožićenja? Nahvatalo se prljavštine, korozije.
Ako i nakon toga ima toliko zacrnjenje, onda u smjeru visoktolčane pumpe treba gledati. Nadajmo se da to nije.
 

SYZAC

New member
Iskreno se nadam da to nije u pitanju jer je u subotu kupljen, nema nikakvih simptoma grešaka dizni ili pumpe, kao što sam naveo, auto ljepo ide, nema obavijesti o ikakvoj grešci u radu motora, ne baca ga u limp mode, nema CE/MIL lampice....do sada sam vozio Mondeo 1.8 TD, tak da mi je ovo prvi CR motor, probati ću sutra na dijagnostiku, možda utvrde o čemu se radi
 
Posljednje uređivanje:

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
nema nikakvih simptoma grešaka dizni ili pumpe
10+ godina common-rail zna bit bunar bez dna. Mi smo se jednom u obitelji spekli, tak da ti držim fige da bu sve najbolje. Vrisnula VT pumpa, špena u dizne, dizne u bananu. Dizne reparacija x 4 + pumpa + čišćenje CR sistema = 1600€
Auto plaćen nit 4000€
 

SYZAC

New member
Može li mi netko reći gdje se nalazi regulator količine goriva na motoru, ako ništa drugo, a ono da pogledam ožičenje...planiram ga odvesti u Kovinsku 2 na dijagnostiku i mogući servis, novac je strogo,strogo ograničen.....svaki prijedlog i sugestija su više nego dobro došli.
 

SYZAC

New member
Auto uopće ne dimi u vožnji (koliko vidim u retrovizoru), vuče ko blesav, dimi i to ne gusti crni dim samo kad ga stisneš na prazno, danas ga na auto putu nisam spuštao ispod 3000rpm i niš, nit osjetim da se muči, nit poskakuje, nit cuka, jedino ako išta znači, čujem turbinu kako fućka...fakat mi je ovo enigma.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Odi u neki servis koji ima eko test pa vidi tamo rezultate... ne treba STPu potpuno vjerovati
 

SYZAC

New member
Ponovio eko-test....još uvijek ne prolazi ali se zarcnjenje nakon ispunjavanja vrti od 0.91 do 1.21....čovijek koji je radio test uvjeren je da problem nije u ispuhavanju, već da bi problem mogao biti u mehanici ili elektronici motora, sutra, kako sam najavio otići ću do servisa i vidjeti s njima što i kako dalje.
Ja sam ti na starom C5 imao takav problem......
Gledao sam večeras i ništa, sutra ću nadam se znati više....što ga se više turira vrijednosti zarcnjenja padaju, ako se auto ostavi da radi u mjestu, vrijednost rastu....možda je čovjek u pravu i problem stvarno leži u nekom od sklopova ili elektronici motora.
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Ponovio eko-test....još uvijek ne prolazi ali se zarcnjenje nakon ispunjavanja vrti od 0.91 do 1.21....čovijek koji je radio test uvjeren je da problem nije u ispuhavanju, već da bi problem mogao biti u mehanici ili elektronici motora, sutra, kako sam najavio otići ću do servisa i vidjeti s njima što i kako dalje.

Gledao sam večeras i ništa, sutra ću nadam se znati više....što ga se više turira vrijednosti zarcnjenja padaju, ako se auto ostavi da radi u mjestu, vrijednost rastu....možda je čovjek u pravu i problem stvarno leži u nekom od sklopova ili elektronici motora.
Egr ventil zaštopan i blokiran u otvorenom stanju, možda?
 

SYZAC

New member
Moguće, motor se malo trese kad se upali auto, ništa ne osjetim u kabini ali kad dignem haubu vidi se mala trešnja motora-što u biti i je indikator otvorenog EGR ventila.
Daj Bog da je EGR u pitanju, nam kupim novi i ne maltram se sa čišćenjem.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ponovio eko-test....još uvijek ne prolazi ali se zarcnjenje nakon ispunjavanja vrti od 0.91 do 1.21....čovijek koji je radio test uvjeren je da problem nije u ispuhavanju, već da bi problem mogao biti u mehanici ili elektronici motora
Dogovori se s čovikom, umjesto da ga kolje, neka malo lizne po gasu.Ostavi im za piće/pizzu/ćevape i posli to lipo rješavaj na miru i bez stresa. ;)
 

SYZAC

New member
Ne mogu to prijatelju, nikad nisam i nikad ne bih, ne zato jer nemam već mi je to ispod časti, besmisleno i glupo. Nikad ne znaš kako će tko reagirati, a ako reagira kako bi i sam reagirao nastala bi tarapana. Davnih godina nudili su mi "dogovor" da okrenem glavu, ne ide to, ne mogu djecu odgajati na jedan, a sam se ponašati na drugi način....ne sudim nikog, više ću ga cijeniti ovako nego bih ga cijenio da me za xyz kuna pusti.
Opet kažem, ne sudim nikog, svak od nas zna zašto nešto radi ili ne...možda sam naivan ali tome je tako.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ne mogu to prijatelju, nikad nisam i nikad ne bih, ne zato jer nemam već mi je to ispod časti, besmisleno i glupo.
Svaka tebi čast, ali eko test i postoji da se šoldi dižu. Nit ima veze sa ekologijom niti sa sigurnosti. Onda zeabavaju ljude poput tebe zbog nekih decimala u svojim formulama, a prije nedilju dana isprid mene neki razvaljeni Iveco, baca dima toliko da sam mora stati na prvo mogućem mistu i pustit ga da ode.Ne da bi moga disat normalno, nego da uopće vidim cestu. I on uredno očito prolazi tehnički, a ne triba mu ni gurnit sondu u auspuh za vidit u kakvom je stanju rezultat. :)

I na koncu, jesi uspija šta sa dijagnostikom?
 

SYZAC

New member
Dijagnostika i nije baš nešto pomogla, radni parametri motora su u granicama normale, ne radi ventilator hladnjaka, postoji greška u bočnom zračnom jastuku-veliki otpor je tj. prekid u ožičenju-to znam i sam, problem nastaje u nemogućnosti mjerenja diferencijalnog tlaka DPF-a.
Ugl. stvari se mogu popraviti i korigirati, pitanje je želim li ulagati ili ne.
Ne znam, razmislite ću još, jer osim eko testa, koji je opet kažem nakon vožnje od cca 30 km na 3000rpm sa 4.08 došao na 0.93 auto je utegnut, ne lupa, ne klapari , ne cima, apsolutno sva oprema radi...bla.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
razmislite ću još, jer osim eko testa, koji je opet kažem nakon vožnje od cca 30 km na 3000rpm sa 4.08 došao na 0.93 auto je utegnut, ne lupa, ne klapari , ne cima, apsolutno sva oprema radi...bla.
Znači, proša si tehnički nakon propuhivanja? Vozi ga dok ide, uživaj i ne sekiraj se. ;)
 
Na vrh