Dešifriranje kataloških brojeva

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Novi amortizeri za VTS-a.
Bilstein u trgovini kaže da je za kataloški broj 5202.CY, 5202.CZ, 5202.EA i 5202.EC.
service.citroen.com kaže da je kataloški broj amortizera za VTS 5202.XY.
Prva 4 broja su ista, koja je onda razlika između CY, CZ, EA, EC i XY(XZ za drugu stranu) brojeva?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A tko to zna, revizije, kürci, palci...
U katalozima od proizvođača obično postoje sve mjere, pa se možeš tako uvijeriti dali paše.
Sam 5202xy je u ovlaštenom 770kn.

Bilstein B4 koji ga mijenja po kodu je model 22-113115. Kao direktne zamjene su mu navedeni ti 5202CY/CZ/EA/EC. Ja bih se držao toga
 

Cutac

Prèkaroš
Ne brinu me mjere koliko postavke recimo.
Tipa razlike u reboundu, progresivnosti, ne bih htio uciniti auto losijim ili "boljim", samo novijim.
 

Cutac

Prèkaroš
If in doubt, uzmi orginal u ovlaštenom
Moguća solucija, svakako.
Mislim da je razlika u cijeni oko 400 kuna.

Malo njuškanja me dovelo do toga da su navedeni kataloški brojevi odgovarajući za 307 Feline, koji je praktički isto što i VTS.
Budem još kontaktirao direktno Bilstein.

Nije da je ikoga briga za ovo, ali kada sam već otvorio temu... :D
 

Cutac

Prèkaroš
Budem još slao mail Bilsteinu da vidim što kažu.
Amortizeri koje ja gledam su B4 serija(OE zamjena, malo bolje od OE amortizera). Dodatno postoje B6 kao malo bolje i B8 kao sportske(za stazu praktički). Kod te B4 serije postoje obični i Sport, treba mi netko iz Bilsteina da potvrdi kompatibilnost sa VTS-om i jesu li pod tim njihovim brojem B4 ili B4S(pogodnije za Eibach Pro Kit).
Uglavnom, kompliciranja, ali budem to sve objavio ovdje kada saznam :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nema potrebe za B6/8 ako se auto dnevno vozi po normalnim cestama. Grobnik i za neka vikend ganjanja ok...
Ja imam posloženo B4 (obični) i kraće Vogtland opruge. Da bi riječ reko...
 

Memphis

Active member
A tko to zna, revizije, kürci, palci...
U katalozima od proizvođača obično postoje sve mjere, pa se možeš tako uvijeriti dali paše.
Istina ... ali recimo TRW pokriva sve ove brojeve
kataloški broj 5202.CY, 5202.CZ, 5202.EA i 5202.EC.
jednim modelom amontizera dok orginalni VTS-ov
TRW je rekao:
5202 SK, 5202 QJ, 5202 QK, 5202 SJ
drugim model. Dimenzije su iste identične jedina razlika može biti samo u tvrdoći ...

@Cutac ako ti je po njihovm katalogu tako onda nemaš bojazni jer oni tak rade amontizere po svojim mjerilima.

Isto tak ako misliš spuštat auto radi to sa kitovima koji imaju amontizere koji prate opruge jer stavljanjem opruga na orginalne amontizere možeš dobit samo kontra efekt.
 

Cutac

Prèkaroš
Isto tak ako misliš spuštat auto radi to sa kitovima koji imaju amontizere koji prate opruge jer stavljanjem opruga na orginalne amontizere možeš dobit samo kontra efekt.
Drugi si koji mi je to rekao i iako razumijem razlog i tehničku stranu, pročitao sam hrpu iskustava ljudi koji su stavljali Eibach Pro Kit na tvorničke amortizere ili na B4(S) i nitko nema zamjerki, pače, kažu da je auto udobniji na rupama, a stabilniji/manje se naginje u ganjanju.
Većina je rekla da ima takav set godinama i da nema problem sa ničime.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Nedavno sam mjenjao ležista prednjih amortizera , otišle gumice. Serviser rekao da je desni za promjenu
Za C2 VTS više nema prednjih originalnih amortizera :mad: 5202TE (za lijevi amortizer) i 5202TF (za desni amortizer).
Ne znam zašto vjerujem (mislim da sam nekada na net - našao tu informaciju) da su originalno ugrađeni TRW-ovi a koji isto nisu raspoloživi JGM5889T (twin pack), a jedini imaju navedeno da su zamjena za 5202TE/5202TF.

Tako da su ostali Bilstein B4 ili B6 jer KYB nema zamjenske. Bilstein su navedeni kao zamjena za hrpu 5202 plus 2 slova.
Pretpostavljam da je C2 VTS amortizer ima manju razliku u min i max dimenziji kretanja od Bilsteina B4 pa preostaje jedino B6 ili
čekati da se možda TRW pojavi u EU. Svaka informacija dobrodošla.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
TRW-ovi a koji isto nisu raspoloživi JGM5889T (twin pack), a jedini imaju navedeno da su zamjena za 5202TE/5202TF.
I TRW i Bilstein imaju sa jednim modelom pokriveno hrpu 5202## (bacio oko i na Monroe, ista stvar).
Ja nebi puno razbijao glavu oko toga, jer u biti izbora nemaš. Stavi što možeš nabaviti i vjerujem da neće biti problema

Pretpostavljam da je C2 VTS amortizer ima manju razliku u min i max dimenziji kretanja od Bilsteina B4
Čisto sumnjam, no da i je tako, ne smeta, problem bi bilo da je obrnuto.
Ono što je definitivno različito od drugih modela je lažaj amortizera i naravno opruge (koje čine cijelu razliku).

B6 su dimenzijama isti, ali tvrđi amortizeri i ako bi išao na njih, onda bi ih trebalo staviti i straga.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Danke ivan222,
kako bi volio izbjegnuti prevelike troškove ostaju B4 ,jer B6 je dva i pol puta skuplji plus dodatno treba mjenjati i stražnje .
Info: danas naletio na TRW koji tražim po svim site-ovima (it, de, au, hu, si) već puni tjedan ali nigdje raspoloživo.
Slučajno na impexautodijelovi.hr sa čisto ludom varijantom pretraživanja site-a jer ne selektiram auto/model/itd nego upišem 5052TE (OEM broj) te
dobijem da imaju raspoloživo twin pack (lijevi + desni) za koji se svugdje referira na 5202TE, 5202TF.
Uglavnom kada ugradim javim rezultate .
 
Posljednje uređivanje:

Colnago

Active member
Donator foruma
Danke ivan222,
kako bi volio izbjegnuti prevelike troškove ostaju B4 ,jer B6 je dva i pol puta skuplji plus dodatno treba mjenjati i stražnje .
Info: danas naletio na TRW koji tražim po svim site-ovima (it, de, au, hu, si) već puni tjedan ali nigdje raspoloživo.
Slučajno na impexautodijelovi.hr sa čisto ludom varijantom pretraživanja site-a jer ne selektiram auto/model/itd nego upišem 5052TE (OEM broj) te
dobijem da imaju raspoloživo twin pack (lijevi + desni) za koji se svugdje referira na 5202TE, 5202TF.
Uglavnom kada ugradim javim rezultate .
Ugrađeni, nakon cca 20 km vožnje (grad + otvorena cesta) , sve O.K . Auto mi izgleda malo mekši, nema više tako zvučnih udaraca na
prolasku po šahtovima, ponašanje u zavoju prolazi kao i prije zamjene.
Razine glasnoće može biti placebo efekt :p ali moguće da su stari bili čvršći
Uglavnom zamjena amortizera OEM 5202TE + 5202TF s TRW JGM5889T jima prolaznu ocjenu
 
Na vrh