no bočnice mi se čine dosta mekane. Javim se kad ih probam na cesti
Odradio stotinjak km na suhom, plus još stotinjak na kiši jučer, temperaturao oba puta od 13-15c.
Bočnica, bočnica... crna bočnica. Definira cijelu gumu, pa ajmo odmah o tome.
Stvarno su udobne gume, osjećaj je kao da se prešlo na col dva manju felgu. Diletacije, rupe, šahtovi... baš je primjetna razlika u buci i udarcu. Sve je puno zagušenije nego sa ljetnima, odlično upija sve neravnine. Po tom pitanju su pozitivno transformirale auto.
Suhi grip je dobar, a po kiši, ovako nove, pružaju apsolutnu sigurnost na volanu, najnormalnije se leti 140 po ac.
Na onoj mojoj bechmark uzbrdici ne proklizuju u prvoj.
Po svim ovim spomenutim svojstvima najnormalnije parira ljetnoj, mom starom će odlično služiti.
Tko je pasivan, defanzivan, nezahtjevan vozač, dalje ne mora čitati... guma odlična (sigurna) kao nova, vjerujem da će ostati takva dulje vremena. Savršena sa gutanje kilometara.
Pitanje je još kakve su ispod 0c, snjeg, led... ali doći će i to na red.
No te jebene bočnice... bilokakvo ganjanje je besmisleno. Kao što sam rekao, gripa imaju i nema straha da će auto proklizati... ali to lateralno namještanje auta je vrlo iritantno i stalno pita korekcije sa volanom dok tražiš smjer između kojeg se guma namjestila i kamo bi vozač htio ići.
Uletavanje u zavoj na kočnici će rezultirati osjećajem kao da će guma otpasti sa kotača.
Jednostavno nemaju preciznost za bržu vožnju i stalno ih se mora 'hvatati'.
Usporedbe radi, zimske Dunlopice WS5 su recimo donekle 'sportske' zimske gume, sa tvrđom bočnicom, puno preciznije i ugodnije za ganjanje, makar im je u ovim uvjetima definitivno slabiji grip. Dok je mekani Gy UG9+ bliži CC2 po ovome.
Na tržištu stvarno ima svega i dobro treba razmisliti što kome treba.