Citroen C5 X

pokra89

Well-known member
Kao i svako današnje auto.

Onda naprave cactusa kojeg možeš prepoznati s kilometra, pa se onda sličan dizajn nastavi na c3, berlingu...i opet ne valja
 

ExOduS442xb

Racing
Sretna svima nova godina, neka bude bolja od prošle. Izgleda da se bliži trenutak izlaska novog C5, stigle su prve spy slike. Dojmovi?
 

Prilozi

Pavel

Lepi™
Pa oke, prednji dio mi se svida..Zadnji je malo hatch style, volio bih da je vise tip limuzine. Iako mislim da to "ako" i dođe, ide za Kinu..Sumnjam da ćemo to gledati u EU. Cijela Stellantis grupa ide u racionalizaciju troškova a uzevši u obzir da limuzine pa čak i karavani pod zadnje padaju sve jače a SUV i Pick-Up rastu, nekako sumnjam da će ga bacit kod nas.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Konačno! Samo da bude i za europsko tržište! Ovi Cactusi i Aircrossevi nisu to što je C5...
Nego; ne bude više hidraulike unutra? :-(

Kad bi barem bio ovako hrabar, ali mislim da neće. Uvijek oni na kraju ublaže te dizajnerske ideje i bude neka prigušena varijanta na cesti...
Kao što je i novi DS9 ispao nešto sasvim drugo od koncepta Numero9...
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moglo bi biti slično ovome jer je to rađeno po kamifliranom modelu koliko kužim.
A i C4 ima tih elemenata koje ćemo vjerovatno viditi na C5
 

gule

Active member
U cijeloj priči ima još nešto. A to su cijene. C4 mk2 Hdi 90 ks u srednjem paketu opreme se je nekad mogao kupiti za 25.000 KM(malo cjenkanje, gore dole, tepisi, ovo ono). C5/X7 je u cjeniku najeftiniji bio 31.600, ako se ne varam, stoja gore dolje. Naravno to je bila bazična verzija sa klasičnim vješanjem, automat.jednozonskom klimom i benz.motorom 1.6 sa 120 ks, ali ipak C5! Poslije je stigao Cactus 1, pa 2. I koliko god ti auti bili fora ili ne, nisu adekvatno nadomjestili C4. A cijena im je bila znatno viša...Cactus sa Hdi motorom teško se kupovao ispod 30.000 km. Nemojmo zaboraviti, da ni jedan Cactus nema obrtomjer, a i stražnja stakla se ne mogu spustiti. Vremenom su se iz mnogih paketa opreme izgubile i neke fine pikanterije, detalji...a cijene rastu, rastu...eto malo za razmišljanje. U BiH C5/X7 i C4 mk2, kao novi su se jako dobro prodavali, jako dobro. Danas za 25.000 km slabo se što može novo kupiti...Ovaj novi C4 bi trebao koštati oko 40.000 km...
 

Profiler07

Well-known member
Pa ici ce na soluciju kao novi 508 da kosta oko 56000km i to je to,mada novi 508 je najljepsi auto sto je izasao u zadnjih 5g sigurno ali ipak je cijena prevelika
 

gule

Active member
Normalno, da je P 508 novi lijep, a i skup. Pa mora se znati tko je gazda u kući. Zbog toga Citroen više nema C5 limuzinu sa hidraulikom, kako ne bi ugožavao P 508. Zbog toga i C4 nikad nije postojao kao karavan, kako bi se prvo P 307, a kasnije P 308 u toj verziji prodavao. Zato i Citroen godinama nema pravi kabriolet. Džabe sve Pugi je glavni.
 

Profiler07

Well-known member
Sve je tacno sto si napisao ali ako uzmemo u obzir ljepotu i tehnologiju onda Peugeota nema nigdje zadnjih 20g.C5 I-II-III za to vrijeme kad su izlazili su bili neprikoanoveni po ljepoti i tehnologiji ova III je dan danas lijepa iako je izasla prije 13g,C6 dan danas prelijep.C4 prva i druga serija oba top modela.Peugeot tek u zadnje 4g izbacuje lijepe aute...
 

gule

Active member
Ljepota je u očima promatrača. Ovdje se radilo konkretno o tome, da ne postoje pojedini karoserijski oblici. I kad me već povuče za jezik.
Citroen Ds je bio lijep(mislim na žabu, ajkulu kako je tko krsti), Cx isto tako, Xm je već diskutabilan, ali hajde barem je atraktivan. C6 je zanimljiv i ima neku karizmu(natruhe Cx-a). Xantia je bila stvarno lijep auto, a C5 1 i 2 su grobovi. Čak je kec nekako skladniji od dvojke, i kao karavani mogu proći. Xantijin pravi nasljednik je tek C5/X7. Ah C4...jedinica mnogo atraktivniji i više "Citroen" od dvojke. Dvica nedvojbeno, kvalitetnija, bolji materijali, motori(diesel), ovjes. Pa samo volan na kecu vrijedi ko sva dvica(ima kamionski volan).
 

Profiler07

Well-known member
Meni je C5 i 1i 2 u to vrijeme kad su izasli bili prelijepi cak su mi je i sad redizajn prelijep.Mislim da ovo sto u posljednje 3g citroen radi je ustvari sve Cactus Style(berlingo,C5 aircross,c3,c4 ovaj novi,pa i C5 ovaj novi)i uopste mi se ne svidja niti 1
 
Na vrh