Citroen C5 2.0i sx automatic + LPG Landi Renzo

JosipB

Member
Pozdrav svima,
imam priliku kupiti ovaj Citroen sa 195 000 km. Prodavač mi kaže da je odrađen veliki servis na 145 000 km a za ulje u mjenaču mi tvrdi da su mu rekli u Citroen ovlaštenom servisu da ga ne mijenja do 300 000 km. Da li je to istina?

Danas sam probao voziti auto, glatko prebacuje brzine, dobro ubrzava.
Ima servis LPG sa zamjenom injektora i atest do 2024.

Što mi savjetujete? Kupiti , zaobići ? Zamjeniti ulje po kupovini ?
Hvala
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ono što sam se naslušao iz tuđih iskustava, više bi me brinuo plin i ta naknadna petljanja po motoru s instalacijama. Nisam ekspert za to, pa ne znam izdvojiti moguće probleme. Generalno govorim.

Što se ulja u mjenjaču tiče, meni su u servisu rekli da se to nikad ne mijenja. :) Osim kod servisa samog mjenjača, razumije se. Na C5-ici prve generacije sam ga promijenio na 186.000 i bilo je tamno kao motorno. Na ovom novijem, na 150.000 i bilo je otprilike jednake boje, možda za nijansu svjetlije. Opet kažem, nisam ekspert za kemiju, možda će netko bolje znati, ali ne vjerujem da ijedno mazivo može zadržati svojstva i performanse 300.000 km
 

szahtila

Well-known member
Ja se vozim na plin vec 20g i ako je sve ispravno montirano i postelano, nema problema.
Ja sam se vozio na plin od 1985 do 2019,naravno sa više auta. Nisam imao problema sa plinom do zadnjeg auta, Suzuki Ignisa. Uglavnom, došlo je do propadanja sjedišta ventila te mi je preostalo "mesa" za još jedno štelanje ventila, a nakon toga ide zamjena ventila. Auto je imao 210 000 km, a plin je montiran na cca 50000 km. Sada vozim dizelaša C3, 1.6
 

JosipB

Member
Ja sam vozio 11.g. Alfa Romeo 147 na OMVL plin i bio sam zadovoljan. Nakon 5,6 godina vožnje mi se dogodilo da su izgorili ventili - počeo je radit ko Harley Davidson. Nakon toga sam saznao da je plin dosta suh i zbog toga radi probleme..

Danas sam prošao svih 19 stranica teme "Automatski mjenjači" i zaključak je da
a) neki tvrde da se ulje mjenja obavezno svakih 50, 60 000 km
b) drugi i ovlašteni tvrde da se ne dira

Neki tvrde da je lutrija ako se ide mijenjat nakon 150 000 km a do tad se nije mijenjalo. Može se zeznut mjenjač i sl.
Ne znam što bi bilo pametno.

Danas sam htio vidjet kakvo je ulje na šipkici ali nisam ju nigdje vidio (za mjenjač)..

I još mi jedna stvar nije jasna - oznake P , R i N su se obrisale na mjenjaču, vidi se samo D
Kako se to moglo obrisati...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Neki tvrde da je lutrija ako se ide mijenjat nakon 150 000 km a do tad se nije mijenjalo. Može se zeznut mjenjač i sl.
Ne znam što bi bilo pametno.
Meni je u servisu kod kojeg održavam majstor rekao da bi bilo uputno promijeniti. Ja sam rekao, OK. :) Nisam imao nikakvih problema. Ako lijepo radi, ne diraj. :)
 

szahtila

Well-known member
Ja sam vozio 11.g. Alfa Romeo 147 na OMVL plin i bio sam zadovoljan. Nakon 5,6 godina vožnje mi se dogodilo da su izgorili ventili - počeo je radit ko Harley Davidson. Nakon toga sam saznao da je plin dosta suh i zbog toga radi probleme..

Danas sam prošao svih 19 stranica teme "Automatski mjenjači" i zaključak je da
a) neki tvrde da se ulje mjenja obavezno svakih 50, 60 000 km
b) drugi i ovlašteni tvrde da se ne dira

Neki tvrde da je lutrija ako se ide mijenjat nakon 150 000 km a do tad se nije mijenjalo. Može se zeznut mjenjač i sl.
Ne znam što bi bilo pametno.

Danas sam htio vidjet kakvo je ulje na šipkici ali nisam ju nigdje vidio (za mjenjač)..

I još mi jedna stvar nije jasna - oznake P , R i N su se obrisale na mjenjaču, vidi se samo D
Kako se to moglo obrisati...
Što se tiče "suhoće" plina, nema to veze sa izgaranjem ventila. Ventili izgaraju zbog loše podesenog plina, odnosno presiromašne smjese i viška kisika u ispušnim plinivima. Tada se javlja pojava slična rezanju materijala autogenim aparatom za varenje(acetilen +kisik)
 

dinko1981

Well-known member
Što se tiče "suhoće" plina, nema to veze sa izgaranjem ventila. Ventili izgaraju zbog loše podesenog plina, odnosno presiromašne smjese i viška kisika u ispušnim plinivima. Tada se javlja pojava slična rezanju materijala autogenim aparatom za varenje(acetilen +kisik)
To je istina ali takodjer postoje neki proizvodjaci/motori koji su ful osjetljivi i na skroz blago siromasne smjese. Mislim da je Suzuki jedan od njih.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam vozio 11.g. Alfa Romeo 147 na OMVL plin i bio sam zadovoljan. Nakon 5,6 godina vožnje mi se dogodilo da su izgorili ventili - počeo je radit ko Harley Davidson. Nakon toga sam saznao da je plin dosta suh i zbog toga radi probleme..

Danas sam prošao svih 19 stranica teme "Automatski mjenjači" i zaključak je da
a) neki tvrde da se ulje mjenja obavezno svakih 50, 60 000 km
b) drugi i ovlašteni tvrde da se ne dira

Neki tvrde da je lutrija ako se ide mijenjat nakon 150 000 km a do tad se nije mijenjalo. Može se zeznut mjenjač i sl.
Ne znam što bi bilo pametno.

Danas sam htio vidjet kakvo je ulje na šipkici ali nisam ju nigdje vidio (za mjenjač)..

I još mi jedna stvar nije jasna - oznake P , R i N su se obrisale na mjenjaču, vidi se samo D
Kako se to moglo obrisati...
Rekao bih da zavisi od menjača do menjača. Moj EGS bi trebao da menja ulje na 100 000km
 

Cale81

Active member
automaslic mi je odradio servis mjenjaca.
Ispiranje,izmjena ulja 7.5 l i dijagnostika. Saldo 2200 kn.
Filter se ne demontira nego ispire u mjenjacu
 

JosipB

Member
Evo kupovina riješena. Planiram napraviti mali servis i detaljnu provjeru kaj bi još trebalo zamjeniti na njemu da znam.

A za mjenjač nisam pametan. Mijenjao bih al me strah da ne bude problema..
Ušao sam u Service Box ali kad upišem VIN ne mogu vidjet dalje bez pretplate.

Može li mi netko reći koji je tip mijenača ?
VIN: VF7RCRFJF76630738
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Koliko brzina šalta? Mislim da su ti benzinci još dolazili sa četri brzinskim ZFom.
 

JosipB

Member
Koliko brzina šalta? Mislim da su ti benzinci još dolazili sa četri brzinskim ZFom.
Četri su označene na brzinomjeru lijevo.

Evo nakon dva dana upotrebe, oduševljenje kod mene i žene je na maksimumu !
Koji tenk od auta. Kao da si sjeo u Cinestar fotelju i voziš ko grof.

Prvi dan sam ga dobro oprao u autopraonici da vidim kakvo je stanje laka i oštećenja i mogu reći da za 17 g. star auto je stanje 4.5/5 ! Pokoja crtica i točkica.
Danas sam glancao iznutra, usisavao i gledao kak je stanje motora (koliko mogu vidjet odozgo i odozdo bez dizalice).

Zasad imam kvarove
-gornji dio volana rastopljen --tražim novi
-podizači gepeka
-desna pozicija ne radi
-CD ne radi, radio i klima odlično
-jedno stražnje staklo ne podiže niti spušta
-šteka podizač stakla suvozača i stražnjeg stakla -- naručio na Aliexpressu a dok čekam raskopao maloprije stari i počistio ga koliko mogu, vidjet ćemo sutra kak trza

Htio sam zamjenit poziciju ali nikako doći do žarulje. Raskopao sam one plastike ali nemreš do nje. Kaj treba skidati far ?? Ima jedna matica lijevo i onda se far malo miče al ne ide s desna nikud... Ne znam..

Evo fotki ljepotana

c5_1.jpg
c5_2.jpg
c5_3.jpg
c5_4.jpg
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh