Citroen C4 Picasso senzor temperature goriva 12v

damir_nbgd

New member
Pozdrav,

U pitanju je C4 Picasso 2007g 2.0 100Kw/136konja, siemens elektronika koliko vidim. Vec neko vreme imam gresku P0183 Diesel temperature signal, primetio sam da konektor koji ide ka senzoru(nalazi se na filteru goriva) daje 12v, dok na ostalim senzorima(egr, protokomer itd) dolazi od 5-7v. Ne znam da li ovde treba da dolazi 12v ili je u pitanju neki kvar. Da li neko ima odgovor na ovu temu, da li do senzora dolazi 12v stvarno i ako nije tako koliko bi trebalo da dolazi i ako neko zna resenje, bio bih zahvalan.
 

damir_nbgd

New member
Pozdrav, hvala na odgovoru. Tražio sam od ovlašćenog prodavca delova drugi senzor, oni su mi odgovorili da je u pitanju celo kućište filtera goriva. Prošlo kućište je na konektoru davalo na ommetru prekid i tada je bila samo greška koju sam napisao. Kada sam stavio novi ima otpornost oko 2k oma ali su se pojavile još 3 nove greške p1693, u1118 i u2001 pored p0183. Na konektoru kabla je 12.4v. U suštini više mi ništa nije jasno, tako da je moguće sve.
 

damir_nbgd

New member
Pozdrav, hvala na odgovoru. Tražio sam od ovlašćenog prodavca delova drugi senzor, oni su mi odgovorili da je u pitanju celo kućište filtera goriva. Prošlo kućište je na konektoru davalo na ommetru prekid i tada je bila samo greška koju sam napisao. Kada sam stavio novi ima otpornost oko 2k oma ali su se pojavile još 3 nove greške p1693, u1118 i u2001 pored p0183. Na konektoru kabla je 12.4v. U suštini više mi ništa nije jasno, tako da je moguće sve.
Da li imas bilo kakvih problema u voznji?
Obratio sam pažnju na greške kada sam dodao malo jači gas u vožnji da je upalio check engine lampicu i ušao u nekakv mod da sam morao parkirati. Kada sam ga skinuo sa kontakta vratio se u normalu ali je lampica check engine prisutna nekoliko sekundi nakon paljenja automobila. Ne znam da li je i pre ovog događaja greška prisutna, ali ujutru teže palim i ima plavog dima nekih 7 sekundi nakon paljenja. Zanimljivo je da sam ja pre komunikacije sa prodavnicom rezervnih delova našao na Internetu da je snezor temp. goriva plastični deo do koga idu dve cevčice.
 

damir_nbgd

New member
Možda se varam, ali ako govorimo o senzoru koji se nalazi na kučištu filtera nafte onda se radi o senzoru koji javlja prisutnost vode u gorivu
Hvala na odgovoru, problem je što na Internetu nema baš mnogo podataka o tome gde je koji senzor.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ima u Beogradu servisa sa original dijagnostikom, trebalo bi spojiti i videti sta kaze. Ja sam na mom menjao one grejace goriva, to mi je jedina greska bila ostala. Nazalost, ne mogu se setiti sta je pisalo na onoj bluetooth obd2 adapter dijagnostici. Pisalo je svakako heaters. Ako koristis tako nesto, probaj aplikaciju IncarDoc sa playstore.

Koliko vidim na internetu, ta greska pokazuje preveliki napon na tom senzoru.
 

Mrki5

Well-known member
Pozdrav, hvala na odgovoru. Tražio sam od ovlašćenog prodavca delova drugi senzor, oni su mi odgovorili da je u pitanju celo kućište filtera goriva. Prošlo kućište je na konektoru davalo na ommetru prekid i tada je bila samo greška koju sam napisao. Kada sam stavio novi ima otpornost oko 2k oma ali su se pojavile još 3 nove greške p1693, u1118 i u2001 pored p0183. Na konektoru kabla je 12.4v. U suštini više mi ništa nije jasno, tako da je moguće sve.
Negde je nešto u kratkom spoju. Proveri koliki je napon akumulatora pa na konektoru. Senzor temperature je nešto što nema veze sa grejačem goriva koji se nalazi na kućištu a najmanje sa vodom u gorivu . Svu tu instalaciju pregledaj . Najsumljivija je na senzoru temperature goriva, kao i sam senzor.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ne bih želio zavlačiti temu u drugom smijeru, ali pitam se čemu služi senzor temperature goriva? (Prvi put čujem za to.) Je li to input za ECU o potrebi za paljenjem grijača?
 

Milosh

Test
Ne bih želio zavlačiti temu u drugom smijeru, ali pitam se čemu služi senzor temperature goriva? (Prvi put čujem za to.) Je li to input za ECU o potrebi za paljenjem grijača?
Dobro pitanje. Moja pretpostavka je da potrebu za paljenjem grijača ECU može odrediti i prema vanjskoj temp, ali sve zavisi kako su oni to zamislili i napravili.
 

szahtila

Well-known member
Potreba za radom grijača određuje se na temelju temperature motora,tj.rashladne tekućine.Nema veze sa temperaturom zraka ili nafte.U većini modernih dizelaša uključuju se kad je temperatura motora 0 ili nešto ispod ništice i ostaju uključeni još neko vrijeme nakon startanja motora (radi boljeg paljenja smjese),bez obzira što je lampica grijača ugašena
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Potreba za radom grijača određuje se na temelju temperature motora,tj.rashladne tekućine.Nema veze sa temperaturom zraka ili nafte.U većini modernih dizelaša uključuju se kad je temperatura motora 0 ili nešto ispod ništice i ostaju uključeni još neko vrijeme nakon startanja motora (radi boljeg paljenja smjese),bez obzira što je lampica grijača ugašena
Logično, da. Evo za senzor temperature goriva google kaže: "Senzor temperature goriva (FTS) dizajniran je za praćenje temperature goriva u vozilu i priopćavanje informacije upravljačkoj jedinici motora (ECU), koja zatim optimizira omjer mješavinu zraka i goriva na temelju podatka o temperaturi goriva u odnosu na temperaturu usisnog zraka."
 

szahtila

Well-known member
S szahtila Pričamo o grijaču goriva, neka auta ga imaju.
U prvom postu se govori o filteru nafte i senzoru na njemu.Senzor na filteru je senzor prisustva vode.Neki auti imaju grijač nafte koji se nalazi na filteru nafte kao posebni dio,ne kupuje se sa filterom.Nisam nikad vidio taj grijač,pretpostavljam da se isporučuje za vozila namjenjena hladnijim krajevima.Crtež kako izgleda imate na linku; Forums / C4 Picasso and Grand Picasso General questions / How do you bleed the Fuel System on a 62 plate C4GP 1.6 HDI? - C4 - DS4 Owners - cheap.clearance2021.ru
Izgleda ovako:Genuine Fuel Heater For Citroen Peugeot 1.6 HDi 190434 | eBay
 

Milosh

Test
U prvom postu se govori o filteru nafte i senzoru na njemu.Senzor na filteru je senzor prisustva vode.Neki auti imaju grijač nafte koji se nalazi na filteru nafte kao posebni dio,ne kupuje se sa filterom.Nisam nikad vidio taj grijač,pretpostavljam da se isporučuje za vozila namjenjena hladnijim krajevima.
Slažem se, ali ovo iznad sam ti napisao jer sam mislio da si u postu #12 govorio o standardnim grijačima kod dizel motora, a ne to tom grijaču goriva. Izvinjavam se ako sam pogrešno protumačio tvoj post.
 

Mrki5

Well-known member
U prvom postu se govori o filteru nafte i senzoru na njemu.Senzor na filteru je senzor prisustva vode.Neki auti imaju grijač nafte koji se nalazi na filteru nafte kao posebni dio,ne kupuje se sa filterom.Nisam nikad vidio taj grijač,pretpostavljam da se isporučuje za vozila namjenjena hladnijim krajevima.Crtež kako izgleda imate na linku; Forums / C4 Picasso and Grand Picasso General questions / How do you bleed the Fuel System on a 62 plate C4GP 1.6 HDI? - C4 - DS4 Owners - cheap.clearance2021.ru
Izgleda ovako:Genuine Fuel Heater For Citroen Peugeot 1.6 HDi 190434 | eBay
Kod starih C5-ca je ovde i svaki ima . c302ac52434e-800x600.jpg
DSCI1573.JPG
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne bih želio zavlačiti temu u drugom smijeru, ali pitam se čemu služi senzor temperature goriva?
O temperaturi ovisi gustoća goriva, a o gustoći izgaranje, tako da je to jedan od faktora u određivanju količine goriva koje ide u injektore
 
Na vrh