Citroen c4 2007 benzin plin gasi se prilikom pritiska kvačila

Dejan1307

New member
Pozdrav za sve nadam se da ce se neko javiti ko je imao slične probleme a uspio ih riješiti :)

U pitanju je Citroen c4 2007 benzin plin, ugradio sam plin prije pola godine i od tada ne mogu riješiti problem sa gašenjem. Kada vozim u 4-5 brzini i trebam negdje skrenuti i prebaciti u 2-3 brzinu prilikom pritiska kvačila obrtaji padnu i auto se ugasi, to se isključivo dešava sa uključenom klimom. Prije se dešavalo i bez klime ali sam očistio klapnu gasa tako da se sad samo dešava kad je klima uključena. Promijenio sam akumulator i 10-tak dana nije bilo
problema međutim sada se opet počeo gasiti. Auto radi perfektno na benzinu i ne gasi se uopšte.
Ako je neko imao sličnih problema pomažiteeeee pliz izludi me gašenje o_Oo_O:D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jedno jedino riješenje. To je sve još i u garanciji, šteta je nešto dirati mimo servisa. Možda se samo treba poigrati sa mapom.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Ako nije motor ler gasa, onda mapa, kaj Ivan veli

Jedno jedino riješenje. To je sve još i u garanciji, šteta je nešto dirati mimo servisa. Možda se samo treba poigrati sa mapom.
Dignut sa 1ms na 2 ms otvaranje ventila. I to bu bilo to. 🍻👍
 

Dejan1307

New member
Pa ocito da je problem u plinskoj instalaciji, odi kod majstora koji ga je ugradio i reklamiraj
Bio sam više puta, nešto je podešava MAP
Ako nije motor ler gasa, onda mapa, kaj Ivan veli


Dignut sa 1ms na 2 ms otvaranje ventila. I to bu bilo to. 🍻👍
Vozio sam majstoru i nešto je podešavao parametre MAP preko laptopa u vožnji ali ništa nije riješio, sve je dobro dok se ne uključi klima(da li ga previše optereti ili šta ne znam), znači samo sa klimom ga gasi :confused::rolleyes:
 

dinko1981

Well-known member
Ako auto radi bez greske na benzinu onda mora biti nesta iz plinskog sustava, ili mapa ili neka neispravna komponenta. Vozi to kod instalatera i nek ne vraca do ne rjesi problem
 

Milosh

Test
Ako auto radi bez greske na benzinu onda mora biti nesta iz plinskog sustava, ili mapa ili neka neispravna komponenta. Vozi to kod instalatera i nek ne vraca do ne rjesi problem
Iako je to na prvi pogled očigledno, ne mora biti do plina.

Motor ima nešto manju snagu kad radi na plinu. Ako je neki uzročnik (dio, podsistem) već djelimično pokvaren ili istrošen ali ipak dovoljno radi da se auto ne gasi na benzinu, gubitak snage na plinu je možda dovoljan kao okidač da se auto počne gasiti (a dodatna potvrda toga je što se dešava samo kad radi klima, tada je motor dodatno opterećen). Drugim riječima, možda je auto dok radi na benzinu blizu gašenja sa klimom ali se ipak ne gasi i to se ne primjeti, ali na plinu je ispod te granice i počne se gasiti.
 

Damaj

Active member
Kod mene je bio slučaj sa plinskom el. instalacijom odnosno plinsko računalo je gubilo nekakav impuls koje je dobivalo od putnog računala. Zbog toga mapa plina navodno nije mogla pratiti mapu benzina i auto je pravio probleme u radu. Isto tako promijenjeno je mjesto sa kojeg je uzeta struja za plinsku instalaciju (kasnije je uzeta je od upaljača). Kod drugog auta (vti motor) morali su mi ugraditi i dodatno senzor temperature rashladne tekućine jer je prerano uključivao plinski sustav pa se plin nije mogao ugrijati i pravio je probleme u radu. Ali to je već problem koji dolazi sa vti motorima jer im se vodena pumpa uključuje tek na temperaturi iznad 35°c.
 

dinko1981

Well-known member
Iako je to na prvi pogled očigledno, ne mora biti do plina.

Motor ima nešto manju snagu kad radi na plinu. Ako je neki uzročnik (dio, podsistem) već djelimično pokvaren ili istrošen ali ipak dovoljno radi da se auto ne gasi na benzinu, gubitak snage na plinu je možda dovoljan kao okidač da se auto počne gasiti (a dodatna potvrda toga je što se dešava samo kad radi klima, tada je motor dodatno opterećen). Drugim riječima, možda je auto dok radi na benzinu blizu gašenja sa klimom ali se ipak ne gasi i to se ne primjeti, ali na plinu je ispod te granice i počne se gasiti.
Moze biti ali mislim da su sanse za to minimalne i da bi onda auto pokazivao barem nekakve slicne i mozda blaze simptome i na benzin a nebi radio savrseno. Vozim se na plin vec 20g i nikad nisam imao slucaj da je neka zajednicka komponenta uzrokovala osjetno losiji rad na plin
 
Na vrh