Citroen C4 1.6HDi 92 by luckeeer

luckeeer

New member
Pozdrav,

Kao što sam pisao u temi u podforumu, imao sam ponudu za Citroen C4 2013, 1.6 HDi 92ks, pređenih 95k na satu.

Što se tiče Citroena, auto je do sada održavano u ovlaštenom servisu, koliko sam upratio servise, prošle godine je zamijenjen akumulator(Bosh), te su originalni diskovi na njemu još uvijek u solidnom stanju. Uz auto sam dobio i prošlogodišnje zimske gume, ljetni set ću morati kupiti sljedeće godine. Generalno, auto je jako dosta očuvano, što će se vidjeti na slikama koje ću ubaciti, već je riješen problem sa hrđanjem haube(riješena hrđa i urađen vosak).

Na autu je ubačen odlična multimedia 10.1'' IPS, 4GB ram-a, te sam ugradio parking kameru(problem sa strujom sam riješio zahvaljujući postu koji sam našao ovdje na forumu).

Ono što je ostalo za uraditi je zamijeniti set kvačila ili cilindar kvačila, jer je kvačilo dosta tvrdo i to ću vidjeti sa riješim sa sljedećim servisom. Interesuje me ideja da li nastaviti auto servisirati u ovlaštenom servisu ili ga servisirati privatno kod majstora ?
Obzirom da sam do sad vozio Seat Leon 1.9 TDi 77kw, te ga je znao popravljati svaki majstor u komšiliku, kakva je situacija sa majstorima za Francuze(Sarajevo i okolica)?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam koliko točno košta, ali ima vremenski malo zezancije jer treba skidati oplatu vrata, plus imati kopčice koje se vole potrgati... Pitaj u ovlaštenom cijenu, a kao alternativa nek ti bude da ih obnoviš kod nekog tokara npr... Sa zamjenskim graničnicima nemam dobro iskustvo.
 

markan1000

Well-known member
jer je kvačilo dosta tvrdo i to ću vidjeti sa riješim sa sljedećim servisom.
Kvačilo (kao i servo npr.) na C4 je općenito dosta tvrdo u usporedbi s nekim drugim autima. Svoj bivši C4 sam kupio s 20.000 km i tvrdim kvačilom, i prodao sam ga sa 120.000 km i jednako tvrdim kvačilom koje nisam mijenjao. I imam info da još uvijek nije mijenjano. Tako da ti to i ne mora biti neki kriterij za zamjenu. doduše, ne znam koliko je tvoje tvrdo. Kvačilo jel :)
 

luckeeer

New member
Kvačilo (kao i servo npr.) na C4 je općenito dosta tvrdo u usporedbi s nekim drugim autima. Svoj bivši C4 sam kupio s 20.000 km i tvrdim kvačilom, i prodao sam ga sa 120.000 km i jednako tvrdim kvačilom koje nisam mijenjao. I imam info da još uvijek nije mijenjano. Tako da ti to i ne mora biti neki kriterij za zamjenu. doduše, ne znam koliko je tvoje tvrdo. Kvačilo jel :)
Imao sam operaciju koljena prije 10ak godina i primjetio sam da mi malo smeta što je kvačilo tvrdo. Sve ostalo je poprilično ok, odvaja kako treba. Navikavam se na hill hold, ali sve u svemu, samo bih volio da je kvačilo malo mekše.
 

Cutac

Prèkaroš
Na dizelima je još i ok, na benzincima hvata pri vrhu i teško ga se dozira da se brzina prebaci bez da se išta osjeti.
 

visaluteju

Well-known member
I moje kvacilo je bas tvrdo, iako hvata poprilicno na sredini i ok se ponasa. Toliko sam navikao na tu tvrdoću da kad sjednem u neko drugo auto prepadnem se da nije pukla opruga jer je premekano (ustvari je normalno). Razmišljao sam o zamjeni ali sad se dvoumim kad vidim da je tako i na drugim c4...

@
luckeeer luckeeer
kako ti se čini taj android ekran što je ugrađen? Dali funkcioniše ok ? Planiram ugraditi isti ali nisam imao priliku da pogledam uzivo kako izgleda a na youtube sam nasao neke snimke ali sve nešto ili u mraku ili na brzinu pa se ne vidi fino kako izgleda. Ne bi li ti bio problem da uslikas izbliza s prijeda i sa strana ekrana pa postavis ?
 

luckeeer

New member
I moje kvacilo je bas tvrdo, iako hvata poprilicno na sredini i ok se ponasa. Toliko sam navikao na tu tvrdoću da kad sjednem u neko drugo auto prepadnem se da nije pukla opruga jer je premekano (ustvari je normalno). Razmišljao sam o zamjeni ali sad se dvoumim kad vidim da je tako i na drugim c4...

@
luckeeer luckeeer
kako ti se čini taj android ekran što je ugrađen? Dali funkcioniše ok ? Planiram ugraditi isti ali nisam imao priliku da pogledam uzivo kako izgleda a na youtube sam nasao neke snimke ali sve nešto ili u mraku ili na brzinu pa se ne vidi fino kako izgleda. Ne bi li ti bio problem da uslikas izbliza s prijeda i sa strana ekrana pa postavis ?
Snimim video i postavim. Moze?
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam sasvim zadovoljan sa kvacilom na c4 benzincu (88 tkm)
Od 0-130 tisuća sam imao original(Sachs), na 130 stavio novo Sachs, niš se nije promijenilo. Jednako tvrdo, isti bite point, skroz identično. Jedino što na novome druk lager nije bio raspadnut :D
 

dinko1981

Well-known member
157 000km na Puntu, kvačilo još nisam mijenjao :D
Ja sam prodao Reno Thaliju 1.4 sa 260 tisuca i originalnim kvacilom bez znakova zamora
Post je automatski spojen:

Od 0-130 tisuća sam imao original(Sachs), na 130 stavio novo Sachs, niš se nije promijenilo. Jednako tvrdo, isti bite point, skroz identično. Jedino što na novome druk lager nije bio raspadnut :D
Nekak mi je malo 130t za mjenjat kvacilo
 

3007

Tužni vojnik
Pozdrav,

Kao što sam pisao u temi u podforumu, imao sam ponudu za Citroen C4 2013, 1.6 HDi 92ks, pređenih 95k na satu.

Što se tiče Citroena, auto je do sada održavano u ovlaštenom servisu, koliko sam upratio servise, prošle godine je zamijenjen akumulator(Bosh), te su originalni diskovi na njemu još uvijek u solidnom stanju. Uz auto sam dobio i prošlogodišnje zimske gume, ljetni set ću morati kupiti sljedeće godine. Generalno, auto je jako dosta očuvano, što će se vidjeti na slikama koje ću ubaciti, već je riješen problem sa hrđanjem haube(riješena hrđa i urađen vosak).

Na autu je ubačen odlična multimedia 10.1'' IPS, 4GB ram-a, te sam ugradio parking kameru(problem sa strujom sam riješio zahvaljujući postu koji sam našao ovdje na forumu).

Ono što je ostalo za uraditi je zamijeniti set kvačila ili cilindar kvačila, jer je kvačilo dosta tvrdo i to ću vidjeti sa riješim sa sljedećim servisom. Interesuje me ideja da li nastaviti auto servisirati u ovlaštenom servisu ili ga servisirati privatno kod majstora ?
Obzirom da sam do sad vozio Seat Leon 1.9 TDi 77kw, te ga je znao popravljati svaki majstor u komšiliku, kakva je situacija sa majstorima za Francuze(Sarajevo i okolica)?
Izbjegavati lopine.
 

Milosh

Test
Ja sam prodao Reno Thaliju 1.4 sa 260 tisuca i originalnim kvacilom bez znakova zamora
Kada se slab motor (mala snaga i mali moment) upare sa normalnom vožnjom, može to sve jako dugo trajati.

Na mom bivšem Focusu je kvačilo i plivajući zamijenjeno prvi put na cca 240k km. I mijenjano je jer se plivajući počeo čuti, s kvačilo je moglo još..
 
Na vrh