Citroen C4 1.6. HDI 66 KW/92 KS uljne pare ili nesto drugo?

Josipp944

Member
Pozdrav,

novi samclan ovog foruma pa evo ukratko da kazem o cemu se radi

kupio sam citroen c4 sa navedenim motorom, 2012 godiste, prosao je 208 tisuca

vlasnikga je uredno odrzavao, redovni servisi itd a i poznajem ga otprije

prijetio sam sa je masan motor, odnosno tamo oko turbine di je onaj povratni ventil ili kako vec se to zove, pitao sam ga za to on je rekao da je to normalno da su to uljne pare.

ulje ne trosi nista pa me zanimaju vasa iskustva s navedenom situacijom?
 

Milosh

Test
Daj koju sliku pa ćemo lakše potvrditi o čemu se radi.

Ako to jeste na mjestu gdje uljne pare iz poklopca glave (tzv iberlauf) idu u usisnu granu, onda je to normalno. Skoro svaki je tu malo mastan, neki malo a neki više. Zavisi od kvalitete crijeva i spojeva, ali uglavnom je to tako. Možeš to očistiti i odmastiti ako želiš.
 

Josipp944

Member
Daj koju sliku pa ćemo lakše potvrditi o čemu se radi.

Ako to jeste na mjestu gdje uljne pare iz poklopca glave (tzv iberlauf) idu u usisnu granu, onda je to normalno. Skoro svaki je tu malo mastan, neki malo a neki više. Zavisi od kvalitete crijeva i spojeva, ali uglavnom je to tako. Možeš to očistiti i odmastiti ako želiš.
Pozdrav,
Oprosti sto tek sada odgovaram
Evo prosao sam sa autom 1300 km od 6.9. i nije kap ulja potrosio
I evo par slika motora
DD10FFF7-9518-419D-91B6-7638B4085257.jpeg
sad mene zanima da pi se moze kako ova izolacija na haubi ocisititi i opcenito bi balo motor ocistio samo ne znam s cime ili bolje da ga lustim kakav je
 

Prilozi

Milosh

Test
To na alu kućištu turbine što je tako samo na jednom dijelu crno - čađavo, i to što ti je hauba tačno iznad turbine čađava, sugeriše da ti na tom spoju turbine i crijeva izbija kompresovani vazduh prema gore. Proboj nije za čuđenje, dešava se da crijeva popuste. Ali mene čudi otkud tolika količina gareži tu. Inače tu ide čist vazduh sa ev. malo uljnih para. Jedino što mi pada na pamet je da ti turbina pušta izduvne gasove ovamo na čistu stranu tj. u usisnu granu, pa da tako prolazi garež.

Ja bih na tvom mjestu to odmastio i očistio da vidim u kakvom je stanju to crijevo koje ide sa turbine, pa dalje pratio stanje. Bilo bi dobro i skinuti ga sa turbine pa obrisati svuda okolo, a pogledaj i uslikaj kakvo je i iznutra.

Možda neko stručniji da pametnije mišljenje.


00BE6F01-7E5E-435F-9E99-8559CCCD9566.jpeg

Edit: zbunjuje me ta slika, ne znam gdje su filter vazduha i intercooler. Neka se neko ubaci ko zna. Po dizajnu turbine to bi trebao biti ulaz vazduha, ali onda tu ne može izbijati vazduh i tu nema čađi.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Cijev koja vodi u sredinu turbine je usis, cijev na obodu turbine je ispuh tj. tlak prema motoru
Uvjetno točno, prije netočno/površno.

"Turbina" ima turbinsku stranu i kompresorsku. Kod turbinske strane su lopatice tako orijentirane da medij "ulazi u sredinu" i tako diže okretaje rotora, a zatim izlazi što ti kažeš, na obod. Rotor na turbinskoj strani je povezan sa rotorom na kompresorskoj strani (uglavnom kruta veza, ali ne mora biti) tako da kada se zavrti turbina, vrti se i kompresor, te on uvlači medij (radi orijentacije lopatica) na sredinu, komprimira ga (ili raste protok fluida ako se radi o nestlačivom mediju) i izbacuje na "obod".
 

Milosh

Test
Dobro, znamo svi da turbina ima dvije strane i ovdje pričamo o kompresorskoj strani. Pitanje je otkud na toj strani turbine pritisak koji bi izbacio uljne pare i/ili čađ gore prema haubi?
 

szahtila

Well-known member
Uvjetno točno, prije netočno/površno.

"Turbina" ima turbinsku stranu i kompresorsku. Kod turbinske strane su lopatice tako orijentirane da medij "ulazi u sredinu" i tako diže okretaje rotora, a zatim izlazi što ti kažeš, na obod. Rotor na turbinskoj strani je povezan sa rotorom na kompresorskoj strani (uglavnom kruta veza, ali ne mora biti) tako da kada se zavrti turbina, vrti se i kompresor, te on uvlači medij (radi orijentacije lopatica) na sredinu, komprimira ga (ili raste protok fluida ako se radi o nestlačivom mediju) i izbacuje na "obod".
Ako sam dobro shvatio tvoj post, na kompresorskoj strani(strana koja tlači zrak u motor) zrak ulazi u sredinu i izlazi po obodu u motor?Mislimda sam to i ja napisao u mom postu
 

Milosh

Test
Ja ne znam da li oni uopšte imaju blow-off. Je li moguće da nemaju? Sad imam treći takav motor u vlasništvu i ne znam gdje je, ako uopšte postoji.

Onaj 1.6 THP, kukava mu majka, je imao blow-off baš odmah pored turbine.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Ja ne znam da li oni uopšte imaju blow-off. Je li moguće da nemaju? Sad imam treći takav motor u vlasništvu i ne znam gdje je, ako uopšte postoji.

Onaj 1.6 THP, kukava mu majka, je imao blow-off baš odmah pored turbine.
Misliš diverter :)
 

Josipp944

Member
Da i mene čudi količina gareži na haubi tj na toj izolaciji.
Budem probao skinuti to crijevo, pa cu ga malo obrisati i slikati iznutra.
Covjek koji ga je vozio kaze da je njemu takav isto bio kad gs je kupio i da nije imao nikakve probleme sa time.

a druga stvar sta cujem je da kad motam na mjestu nekakav cudan zvuk se cuje, nista ne grebe itd nego samo kao da žulja, pa cu pogledati kakvo je stanje ulja u servu pa cemo vidjet dalje
Da i mene čudi količina gareži na haubi tj na toj izolaciji.
Budem probao skinuti to crijevo, pa cu ga malo obrisati i slikati iznutra.
Covjek koji ga je vozio kaze da je njemu takav isto bio kad gs je kupio i da nije imao nikakve probleme sa time.

a druga stvar sta cujem je da kad motam na mjestu nekakav cudan zvuk se cuje, nista ne grebe itd nego samo kao da žulja, pa cu pogledati kakvo je stanje ulja u servu pa cemo vidjet dalje
EDIT: malo nedostaje ulja u servu pa cu nadosipati i vidjeti da li je u tome problem odnosno nadam se da je samo u tome problem
 
Posljednje uređivanje:

Josipp944

Member
Nisam baš aktivan a i često zaboravim napisati post haha

Ulgavnom evo prošao sam skoro 10 tisuća km sa autom i nikakvih problema šta se tiče ulja da sam morao nadoljevati.

Ovo još nisam očistio jer radim u RI za vikende sam u ZG i kad dođem za vikend nemam vremena skoro nikad jer uvijek neki vrag moram riješavati. Ugl zanima me kako bi to mogao očistiti i odmastiti?

Također me zanima di Vi kupujerte ulje za auto? znam da ide total 5w-30 i gledam po netu i vidim svakakve cijene i mame me ove jeftinije cijene (motorna-ulja, mall.hr.) ili da rađe njih preskočim pa kupim ulje u CIAK-u ili nekoj sličnoj trgovini?

Jer čitam dosta podvojene komentare na netu o tim dućanima koji za dosta jeftinije prodaju motorna ulja

Pa evo ako mi možete vi dati nekakav savjet bio bih Vam zahvalan :D
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja u moj 2.0hdi od kad ga imam, a sad ce 5-6 mali servis, sipam 5w30 Yacco ulje. Njega sam koristio na prethodnom Dci motoru i nastavio na ovom. Subjektivno smatram da je bolje ulje od Total ili ELF(Dci).
 
Na vrh