Citroen C3 Aircross - auto za obitelj?

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Je li Citroen C3 Aircross dovoljno velik za peteroclanu obitelj (djeca su klinci)?
Nije dovoljan.

Ovako bih ja sortirao listu za peteročalnu obitelj od kojih su troje djeca.

C5 Aircross (probao, top auto u klasi, nek priča ko šta želi, ali to je istina, best buy, nema ništa specijalno od reklamacija za izdvojiti)
Toyota Auris Touring (konfekcija, ne možeš promašit)
Škoda Octavia karavan (minus: po meni, zamašnjak kao od kartona, kao i na Golfu, tijesan)
Nissan Qashqai (knap dimenzijama, jeftino izgleda iznutra i izvana, tijesan iza)
Ford Mondeo Mk5 karavan (solidan auto, ali otpisan u proizvodnji kao koncept)
Mazda 6 karavan (skupa, skupo održavanje)
Opel Isnignia (jedini plus isofix na prednjem sjedištu suvozača, sve ostalo bezvz, meni kurt auto, ponekad jeftinog dojma)
 
Posljednje uređivanje:

track

Active member
Nije dovoljan.

Ovako bih ja sortirao listu za peteročalnu obitelj od kojih su troje djeca.

C5 Aircross (probao, top auto u klasi, nek priča ko šta želi, ali to je istina, best buy, nema ništa specijalno od reklamacija za izdvojiti)
Toyota Auris Touring (konfekcija, ne možeš promašit)
Škoda Octavia karavan (minus: po meni, zamašnjak kao od kartona, kao i na Golfu, tijesan)
Nissan Qashqai (knap dimenzijama, jeftino izgleda iznutra i izvana, tijesan iza)
Ford Mondeo Mk5 karavan (solidan auto, ali otpisan u proizvodnji kao koncept)
Mazda 6 karavan (skupa, skupo održavanje)
Opel Isnignia (jedini plus isofix na prednjem sjedištu suvozača, sve ostalo bezvz, meni kurt auto, ponekad jeftinog dojma)
Ok al ima tu i SUV-ova i karavana. C5 Aircross su lipa kolica ali mislim da se za te novce kupovine i cijenu odrzavanja moze izbor prosirit prilicno.

Nisi spomienio Citroen C4 Tourera i Grandtourera? :)
 

bbozak

Active member
Pogledaj Berlingo, nas je petoro i auto je fakat kul. Puno mjesta u prtljažniku (kubik) i tri odvojena sjedala. Nije jurilica ali radi posao.
 

track

Active member
Pogledaj Berlingo, nas je petoro i auto je fakat kul. Puno mjesta u prtljažniku (kubik) i tri odvojena sjedala. Nije jurilica ali radi posao.
Hmmm... 1.6, 120KS, unutra dobro izgleda. Je li ima puno mjesta na straznjoj klupi?
Post je automatski spojen:

Hmmm... 1.6, 120KS, unutra dobro izgleda. Je li ima puno mjesta na straznjoj klupi?
Skuzio sad da ima XTR verzija i klizna straznja vrata... Ovo je novi favorit. :)
 
Posljednje uređivanje:

bbozak

Active member
Berlingo ima oba klizna vrata još od 2002. :)

Otraga nije klupa nego tri zasebna sjedala, prostora za noge ima solidno, pod je ravan i svatko sjedi u svojem sjedalu. Ne znam za najnoviji model, ali na mom se može i u tom drugom redu malo nasloniti sjedalo prema otraga, nije baš ležeće, ali ajde bar ima dva položaja. Većina automobila ila fiksni naslon klupe otraga. Do plafona ima puno mjesta, uopće nije mjerljivo s običnim autima.

Do 2018. su otraga bila dva isofixa, ali mislim da su s ovom novom generacijom čak počeli isporučivati isofix na sva tri stražnja sjedala.

Octavija ima puno mjesta za noge otraga, ali ne može se uopće uspoređivati običan auto s Berlingom.

Ovaj rad:


Gepek je velik.
Kad se makne ona polica ima doslovce kubik. 980l. I to je bez preklapanja sjedala, dakle ak se baš želi natovarit do plafona. Kubik.
To ni oktavija ne može.

 

bbozak

Active member
Pa postoji ona ručica za preklapanje sjedala. Ak povučeš i nasloniš se, otići će naslon unatrag malo, ima ta dva položaja uspravna i jasno, preklopljeno prema napred u potpunosti.
 

markan1000

Well-known member
isto je i u Picassu, svako sjedalo u drugom redu se može zasebno pomicati naprijed-nazad, plus naslon se podešava na jednak način očito kao i u Berlingu. I ono što najviše vrijedi u zadnjem redu je ta skroz ravna podnica. bez tunela u sredini. Koliko to prostora daje...
 

Mirage

Well-known member
Pa postoji ona ručica za preklapanje sjedala. Ak povučeš i nasloniš se, otići će naslon unatrag malo, ima ta dva položaja uspravna i jasno, preklopljeno prema napred u potpunosti.
Imam nikad to nisam isprobavao uvjek je bili do kraja.
 
Na vrh