Cijena servisa za C4 Picasso

GrandPicasso

New member
Pozdrav ekipi,
od danas sam vlasnik C4 Grand Picasso 1.6 hdi 2011., i prva stvar koju želim što prije napraviti je veliki servis (i mali).
Koliko će me otprilike to koštati? Zna li netko majstora koji je vičan Citroenima?
 

GrandPicasso

New member
Nisam na kraju tamo bio nego u šidu. Sve je ok jedino što nisu stavili sto posto odgovarajuće ulje ECS nego su stavili MC3 koje nema traženu citroenovu specifikaciju ali ok.
Sad imam novi problem, gdje napraviti dodatni ključ, ovaj što sam dobio (jedini) imao je uvučenu gumicu, upala unutra nekako. Uspio sam to izvaditi i zalijepiti super ljepilom kako treba ali sam usput ogrebao po pločici i sad više ne radi, samo manualno otključavanje.
 

GrandPicasso

New member
Uf, novi problem sam otkrio, prokišnjava mi negdje kroz mjesto gdje je antena. Jel to poznati problem? Sad mi je jasno zašto radio cijelo vrijeme hvata samo jednu stanicu.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Imao sam taj problem, pre jedno 4 nedelje sam zalio to sa Sika lepkom za oluke. Nažalost, poznati su po ulasku vode. Kod mene je ulazila u kabinu preko suvozacevih vrata. U motorni deo, poslednje gde je, je ta antena. Videlo se jasno jedno 1-2mm razmak između antene i karoserije.
 

GrandPicasso

New member
Pozdrav, malo sam tražio teme, ali nisam našao - pa evo ovdje ću pitati za iskustva

Naime u zadnje vrijeme sve više i više mi drhti / treperi kad mijenja brzine, automat-robot 6 brzina, iz prve u drugu, iz druge u treću i pri kretanju - to me baš nervira a da zapravo nisam odmah ni osvijestio što me nervira.

Druga stvar, danas počeo kad motam, (nikad ne motam na mjestu) nešto se čuje kao da škripi i to najviše ujutro a kasnije manje.

Inače da kažem od ovih prije problema, ovo oko antene sam stavio prozirni sanitarni silikon i zasad drži.
Radio mi još ne radi. Ključ mi je popravio Ključko u Osijeku za 200 kuna, zalemio samo ono što je bilo oštećeno i to je to. Morao se još ključ "povezati" na onu foru da se drži stisnuto... rekao sam mu da znam to ali eto on je to htio odraditi.

Inače zamijenio sam mu i diskove još ranije i imao sam problem jer nisam imao e torx ključeve ali na kraju je sve riješeno bez problema, Ate diskovi i pločice, koči isto kao i prije, treba stisnuti više nego što sam navikao na prijašnjem autu.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Na mom Picasso, dovoljno da naslonim nogu na kocnicu, krene vec da koci. Koci kao lud, nadam se da su ti promenili i kociono ulje sa diskovima, i dovoljno je sipali. Sto se tiče menjanja brzina, kada je zima, prvi prelazak iz prve u drugu je uvek sporiji, dok se hidraulično ulje malo ne razradi u hidro bloku. Mozda mu treba samo kalibracija, ili je kvačilo zrelo za zamenu(ako se cuje lupanje prilikom promene brzine). Sto se tiče zvuka pri okretanju, treba proveriti da li se čuje kod nekih od točkova. Mozda su šolje otisle na amortizerima.
 

GrandPicasso

New member
Ma čak imam dojam da bolje mijenja na hladno (manje trese), ali tu zapravo ni nema pravila, ispada da zavisi kako mu dođe što opet ne mogu sto posto tvrditi ali da je trešnja s vremenom sve veća i češća je sigurno. Iz 3. u 4. ne zadrhti ali iz 1. u 2. i 2.e u prvu da.
Sad je pitanje jel i dvomaseni ili samo zamašnjak ili pak samo dvomaseni...

A ovaj zvuk baš imam dojam da je kod točkova, nadam se da će majstor postaviti točnu dijagnozu.
 
Na vrh