C5 kapa amortizera

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Pozdrav ekipa.
Imam jedan problem za koji sam mislio da se ne događa na C5 već samo na XMu i Xantii.
Prema onome što sam vidio, propala mi je desna kapa amortizera na C5.
Čuje se kvrcanje kod kretanja i kočenja.

To izgleda ovako:

Inked20200327_113909_LI.jpg

Jel već netko imao takav slučaj?
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Kape stigle u rekordnom roku.

Bome je fino sjela. Nekih 1-2cm.
Ovo je ispravna kapa.

20200401_135300.jpg

A ovako izgleda suvozačka kod mene.

20200401_135329.jpg

Idući tjedan ide u slaganje.
Živo me zanima kako se to dogodilo. Jer to još nisam nikada vidio na C5.
Staru ću razrezati i otvoriti kao školjku pa da vidimo kakve tajne skriva.
 

Lakii

Well-known member
Bome je fino propala.
Ali ja mislim da je na starijim modelima propadala mulda, ne kapa.
Propada kapa. I gumeni i metalni dio. Malo su promjenili dizajn pa se na novijim kapama ukoliko propadne gumeni dio amortizer ipak zadrži u nosaču.
Propadanje gume se ne može izbjeći...
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Evo da napokon javim kako je prošlo.

Kape su promijenjene. I osjeti se na volanu da je auto stabilniji i čvršći u zavoju. Bolje grize zavoj. I življe mijenja smjer. Meni je dosta trošio vanjske i unutarnji rubove guma unatoč ispravnim selenima i geometriji. Pa ćemo sada vidjeti kako će se taj dio ponašati.
Udobnost i buka su ostali isti. Malo je bolje dok prelazim ležeće jer sam prije baš morao pažljivo ciljati. Znalo se dogoditi bučni udarac kod ekstenzije na desnoj strani. Pretpostavljam da je to bilo jer jer desni cilindar imao cca 2 cm kraći dostupan hod.
Mislim da se promjena isplatila.
Kada sam prepilio ovu najlošiju kapu, ne vidi se baš neko propadanje gume. Niti da se strusila niti da ju je pojeo lds, na što sam sumnjao.
Ove uzdužne crte su od flekserice. Guma knap stoji na metalu.

20200511_171118.jpg

Dok recimo kod XM-a to izgleda puno dramatičnije, i vidi se odvajanje gume od metala.

20140716_212336_xm.jpg
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh