C5 2.2 hdi pomoć kod kupnje

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kao i kod svakog turbo dizela... na 150tkm se pregledava sklop turbina/injektori uz redovno održavanje, distribucija bi trebala biti promjenjena, usis je vjerovatno začađen od ekologije, automatik treba novo ulje... ima posla, ali ništa strašno.
Treba viditi što je rađeno na njemu do sada.

Ima par detalja što me bodu... ova maglenka na jednoj slici izgleda kao da ima bijelu podlogu?!? Trebala bi biti srebrna. Neznam dali je do slika ili karambola.
Prekrasne tvorničke felge su po meni shebane... al ajde.
Nažalost je stavljana keramika... znači očekuj probleme ako bude trebalo polirati/lakirati išta.
Sportsko podvozje?!? Trebao bi biti hidrauličar (i nju treba čekirati).

I tako, ostatak djeluje uredno :whistling:
 

gambler072

C5 enthusiast
Zbog cega da bjezi od 2.2? Taj sa150kW nije sa 2 turbine, onaj sa 125kW je biturbo. 2.2 u starijoj izvedbi sa (cini mi se) 98kW je imao probleme, ovi novi ne. Btw, na 2.2 je bosch ubrizgavanje za koje kazu da je puno pouzdanije od delphi koje ide na 2.0. Volio bih da cujem konkretne probleme za koje znas da imaju 2.2 sa 125 i 150kw
 

Damaj

Active member
Koga god sam pitao (vlasnike, majstore, trgovce autima) svi tvrde da je motor 2.0 najpouzdaniji i da je dobar motor.
 

gambler072

C5 enthusiast
2.0 su def najbolji izbor, poprilicno zastupljeni pa su rezervni dijelovi lako dostupni, a 120kW je najbolji izbor sigurno, ali nazalost nema ih puno kod nas.
 

ZumZum

New member
Kod mene je 2.2 isto, samo je kod mene 2011 godiste, ali pretpostavljam da nema razlika na motoru.
Nisam nikada vozio 2.0, ali za ovaj 2.2 mogu reci da "leti" :D

Ja ga imam vec 3 godine, i sto se tice motora nisam imao nekih vecih problema (u zadnje vrijeme imam osjecaj da malo slabije vuce, ali buduci da ima skro 200 hiljada na satu, mislim da je to i za ocekivati)

Sto se tice ostalih stvari, bilo je dosta popravaka vezanih za vješanje vozila (kugle, krajnice, stabilizatori, seleni lafete itd.)
Ali sve u svemu, nije bas za otpisati.

Mozda je 2.0 isplativiji za uzeti, ali opet to neko ko vise zna moze da potvrdi ili da negira.
 

mladenbl

New member
Sto se tice 2.0 motora, ja ga imam nepune dvije godine. U pitanju je motor sa 120kW, ali je motor cipovan, tako da mu je podignuta snaga.
Sto se tice samog odrzavanja motora, nije bilo nekakvih iznenadjenja, samo redovne stvari. Mijenjao sam nekakav ventil dozatora vazduha i elektroniku ventilatora.
Sto se tice ostalih stvari, tu sam promjenio skoro sve na podvoziju, od stabilizatora, kugli, seleni lafete, nosac motora, poprecni nosac... ali to je sve potrosni dijelovi koji se moraju mijenjati...
Ali opet, sve je do datog primjerka auta i do predhodnog odrzavanja. Moze se desiti da potrefis jako dobar primjerak koji je u odlicnom stanju, a isto tako se moze desiti da bude losiji primjera... ja se nadam da ce u tvom slucaju biti primjerak koji je u odlicnom stanju.

Nažalost je stavljana keramika... znači očekuj probleme ako bude trebalo polirati/lakirati išta.
Sto se tice keramike, ne znam zasto kazes da je nazalost stavljena keramika? To je samo plus :) Ja imam keramiku na autu, ali cu sada na proljece da radim ponovo.
Sto se tice samih ostecenja, ako je auto pod keramikom, i doce do nekakog ostecenja laka / boje, bez vecih problema se moze raditi poliranje ili farbanje tog dijela auta koji je ostecen.
Posle toga je do vlasnika auta da li ce taj dio koji je poliran ili lakiran ponovo da nanese keramiku.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Prenosim samo što sam čuo od profesionalaca. Uz te probleme i suludu cijenu, meni ne pada napamet to mazati po autu.
Ali fala bogu, ako si ti zadovoljan, super :)
Možda je i koju kunu jeftinije kod vas ;)
 

mladenbl

New member
Sto se tice cijene, zavi sve od velicine auto, da li je malo auto ili je veliko auto.
A prije svega, lak na autu mora biti u dobrom stanju :D
Cetveroslojno poliranje auta + keramicko poliranje + Gyeon Quartz za Opel Insigniju je 900 KM = 459 Euro.
U ovo cijenu je uracunata keramicka zastita staklenih povrsina, farova i stopki.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
E, o tome ja govorim, kod nas je i skuplje. Meni ga nudili za 600€ sa dvije godine garancije.
Za tu lovu se da svaki par godina polakirati/popraviti pola limarije, tako da financijski nema nikakvog smisla.... dapače, može i poskupiti radove ako se desi nešto na autu.

A hoće li keramika pomoč kad poljubiš betonski stupić recimo? Hoće vraga :D
 

jsaric

New member
hvala vam svima.

moram još dobro razmisliti.

i pronašao sam slike kako je to bilo prije.





ne mora nista znacit, ali se vidi odnos vlasnika prema vozilu.

ako bih ga išao pogledati, da li je netko voljan, za pristojnu dnevnicu, otići s menom?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Svaka čast na pronalasku. Znači ispada da je vlasnik svinja, samo je dao srediti auto za prodaju?
Nije baš neki znak... ako je tako i sa mehanikom, bit će veselo.

Umjesto dnevnice i poluamatera s foruma, rađe ga odvezi u servis. Nađi najbliži i dogovori unaprijed termin ;)
 

mladenbl

New member
ako bih ga išao pogledati, da li je netko voljan, za pristojnu dnevnicu, otići s menom?
Slazem se sa kolegom, najbolja varijanta je da auto odvezes u najblizi ovlasteni servis i da se pregleda detaljno, od podvozija, pa na dalje... ne znam kakve su cijene kod vas kada se auto vozi na kontolni pregled prije kupovine, ali kod nas je u prosjeku do 50 KM = 25, 56 Euro.

A hoće li keramika pomoč kad poljubiš betonski stupić recimo?
Na ovo cu ti odgovoriti sledecim, prije par dana sjedim sa kolegom koji se bavi folijama za auta. Kaze zove ga covjek prije par dana i pita ga da li ce mu pomoci ako zalijepi foliju preko komplet auta kod njega od padavina grada - leda :D
 

jsaric

New member
Svaka čast na pronalasku. Znači ispada da je vlasnik svinja, samo je dao srediti auto za prodaju?
Nije baš neki znak... ako je tako i sa mehanikom, bit će veselo.
To su slike sa šajo detailinga. Prije/poslije. mislim da je to od 11/2018
ajde ja ga nebi odmah nazvao svinjom :grin: , ali baš to, vidi se koliko netko "mari" za to što ima.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
rađe ga odvezi u servis. Nađi najbliži i dogovori unaprijed termin
Nije ni kontrola u servisu neka srića, može biti okvirna referenca.

Znam za jedan slučaj (ne radi se o Citroen servisu) di je čovik isto tako doša na kontrolu rabljenog prije kupnje, pa ispalo sve OK. Naknadno se ustanovilo da je auto ima totalku. Cili prednji livi kraj je napravljen nanovo i to tako loše, a ovi u servisu nisu ni primjetili. Liva kočnica, disk i ploča, amortizer, opruga poptuno drugačiji nego na desnoj strani, nosači motora vareni naknadno, vezni lim drugačiji i odstupa bojom... Ne znan šta su gledali.

Znači ispada da je vlasnik svinja, samo je dao srediti auto za prodaju?
ajde ja ga nebi odmah nazvao svinjom , ali baš to, vidi se koliko netko "mari" za to što ima.
A ovo šta je auto bija teško šporak, pa šta... :) To ne govori ništa. Ja kad imam radove sezonske u masliniku ili oko apartmana, meni auto izgleda unutra ka životinjska nastamba dva-tri tjedna: od zemlje, kamenja, suve trave, pijeska, prašine, svega. Isto bi ga neko moga slikat, pa reć: vidi prasca. Inače je ka apoteka, ali ga neću čistit svaki dan kad znan da će sutra opet isto. ;). :D Mehanički je perfektan i njegovan.
 

markan1000

Well-known member
A ovo šta je auto bija teško šporak, pa šta...
apsolutno se slažem s Tanajom, to baš ništa ne znači. Imam malo dijete i ne stignem ja svaki dan polizati svaku mrvicu kruha s poda ili prašinu. pa još tako u dva auta. imam i pametnijeg posla u životu.
ali je zato auto uredno servisiran, ne ubija se u vožnji, uvijek dobiva skuplje gorivo, kvalitetne dijelove, opere se podvozje više puta tokom zime... i to sve radim radi sebe, jer mi je potreban i treba mi u ispravnom, ne nužno i čistom stanju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imate pravo, pretjerao sam :D
Al hebaj ga meni nije normalno dati drugome auto u ovom stanju, makar se taj drugi bavio čišćenjem auta :D
A dali bi rađe kupio auto od nekoga tko ga usisa jednom mjesečno ili od nekoga tko plati par tisuća kuna detailinga prije prodaje... ;)
 
Na vrh