C4 prikaz temperature motora

Jaskooo

Member
Pozdrav
Opet ja,znam da sam vjerovatno dosadan ali moram upitati
Moze li mi neko reci vezano za prikaz temp na ekranu. Da li kad se zagrije treba da stabilno stoji na 3 crtice, tj na sredini mjeraca i u voznji i na mjestu.
Kod mene je u voznji vecinom na 2 crtice, cak i po ovoj vrucini, na sredinu se popne samo ako se vozi bas sporije, npr uz brdo ili stoji u mjestu neko vrijeme. Na mjestu se ventilator pali.
1.6 benzin 80kw 2007 god
 

sir.Oliver

Well-known member
ja mislim da ne mora . u vožnji je cirkulacija vazduha veća , te bolje hladi antifriz u hladnjaku ( zbog toga i padne temperatura za jednu crticu ) , dok u mjestu nema cirkulacije , slabije je hladjenje u hladnjaku , digne se temperatura , čime je uzrokovano i paljenje ventilatora ( prinudna cirkulacija radi boljeg hladjenja ) . budi zadovoljan što ti ne ide preko treće ... odlično ti to radi . vozi tako i ne razmišljaj . tako treba biti ... i budi sretan što imaš pokazivač temperature ... moja elysée ga nema :(
 

Cutac

Prèkaroš
u vožnji je cirkulacija vazduha veća , te bolje hladi antifriz u hladnjaku
Ali tome služi termostat, da protok bude taman toliki da se održava radna temperatura.
Meni na 2.0 stoji zakucano na tri crtice, klao ga, vozio kilometrima nizbrdo bez gasa ili stajao sat vremena u koloni.
 

szahtila

Well-known member
Ali tome služi termostat, da protok bude taman toliki da se održava radna temperatura.
Meni na 2.0 stoji zakucano na tri crtice, klao ga, vozio kilometrima nizbrdo bez gasa ili stajao sat vremena u koloni.
Točno,ali i tolerancija u izradi dijelova .Ne možeš očekivati da termostat reagira u dsetinku stupnja,a ni termoprekidač ventilatora ili termistor koji daje informaciju za paljenje ventilatora,ovisno o izvedbi
 

Cutac

Prèkaroš
Naravno, no digitalni prikaz temperature se miče iz željenog samo ako temperatura ode van očekivanog intervala.
Ne radi se o točnom prikazu, nego o informativnom, a ako padne na dvije crtice, to znači da ne drži radnu temperaturu.
 

sir.Oliver

Well-known member
Ali tome služi termostat, da protok bude taman toliki da se održava radna temperatura.
Meni na 2.0 stoji zakucano na tri crtice, klao ga, vozio kilometrima nizbrdo bez gasa ili stajao sat vremena u koloni.
a što kada stojiš u koloni ? termostat do kraja otvoren .... misliš da je to dovoljno ? nije , mora i ventilator . termostat je samo jedan od elemenata koji se brinu o radnoj temperaturi motora .....
Naravno, no digitalni prikaz temperature se miče iz željenog samo ako temperatura ode van očekivanog intervala.
Ne radi se o točnom prikazu, nego o informativnom, a ako padne na dvije crtice, to znači da ne drži radnu temperaturu.
ne mora značiti . sve zavisi od osetljivosti termometra .... i od vrednosti crtice ... da li je to 5°, 10°...... i kako je već rečeno , indikacija pomoću crtica je samo informativna i ne mora biti precizna ( ali može biti )
 

dinko1981

Well-known member
Sve je to tocno ali prikaz temperature na instrumentnoj tabli nije precizan kao neki kalibrirani instrument i postoji odredjena oscilacija u odnosu na obd ocitanje. Recimo da je ta digitalna skala podjeljena na ukupno sest crtica to bi znacilo da jedna moze oznacavat podrucje od 80 do 100C, sa tim da ce na 79 prebacit na 2 crtice a na 101 na cetiri sto je sve jos koliko toliko u okviru normalne radne temp.
 

Cutac

Prèkaroš
indikacija pomoću crtica je samo informativna i ne mora biti precizna ( ali može biti )
Pa da, zato ako se pomakne sa "radne vrijednosti" znači da neš nije kako treba jer je pad ili porast temperature veći nego što bi trebao biti.
 

sir.Oliver

Well-known member
Pa da, zato ako se pomakne sa "radne vrijednosti" znači da neš nije kako treba jer je pad ili porast temperature veći nego što bi trebao biti.
piše li negdje koja je to " radna vrijednost " ? pomakne se za stepen dva i može prebaciti na prethodnu / sledeću crticu ... ( po meni , svaka crtica označava odrdjeni broj stepeni . mislim da od komarca pravite , ne magarca , već slona .
 

Memphis

Active member
Pozdrav
Opet ja,znam da sam vjerovatno dosadan ali moram upitati
Moze li mi neko reci vezano za prikaz temp na ekranu. Da li kad se zagrije treba da stabilno stoji na 3 crtice, tj na sredini mjeraca i u voznji i na mjestu.
Kod mene je u voznji vecinom na 2 crtice, cak i po ovoj vrucini, na sredinu se popne samo ako se vozi bas sporije, npr uz brdo ili stoji u mjestu neko vrijeme. Na mjestu se ventilator pali.
1.6 benzin 80kw 2007 god
Na benzincu da
Ma ni kazaljke nisu puno bolje, jer kazaljka stoji zakucana na 90 a stvarna temp. varira + - 5 stupnjeva, ali ono najbitnije vide se veca odstupanja prije nego bude kasno
Na većini auta koji imaju "zakucanu" kazaljku na 90c varira do +/- 15C.
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Sve je to tocno ali prikaz temperature na instrumentnoj tabli nije precizan kao neki kalibrirani instrument i postoji odredjena oscilacija u odnosu na obd ocitanje. Recimo da je ta digitalna skala podjeljena na ukupno sest crtica to bi znacilo da jedna moze oznacavat podrucje od 80 do 100C, sa tim da ce na 79 prebacit na 2 crtice a na 101 na cetiri sto je sve jos koliko toliko u okviru normalne radne temp.
Drugim riječima, pokazivanje ne mora biti linearno. Nelinearno pokazivanje moguće je izvesti čak i kod analognog instrumenta sa kazaljkom, dok su kod digitalnog mogućnosti pokazivanja stvar programiranja
 
Na vrh