C4 Picasso II

mjurina4

New member
Pozdrav,

htio bi kupiti polovni C4 picasso II, auti su uglavnom oko 100,000 km. Istražujem po internetu pa nisam baš našao neke informacije koje sam tražio. Uglavnom zanima koji motori imaju prijenos preko zupčasto remena, a koji imaju lanac. Konkretno me zanima za dizel motor 1.6 e-HDI 84 kW i 85 kW.
 

emil111

New member
Ja kupio u Emil Freyu C4 Picasso 1.6 85kw,uvoz Francuska.Opci dojam je odlican,jako udoban.Ogroman auto i cijene su vise manje pristupacne i dobi se puno opreme.Star je 3.5 god,trazio sam automatik 2.0,ti modeli su brutalni no ipak uzeo ovaj.Neki dan mi je popucao zadnji spojler a to se dogadja na vecini auta,isao reklamirati tvornica prizna reklamaciju ali daju samo neofarbana zadnja vrata pa ti troskovi za mene penju se na 3000kn,odustao sam.Lajsne na vratima i prednjem staklu su se olabavile.U kabini se cuje cudan zvuk kada ga vrtim u voznji na 1000 okretaja i jos jedna stvar na neravninama ona sjenila za sunce koja se izvlace jer je staklo fakat ogromno,iritantno zveckaju.Kaj se tice motora i elektrike nemam problema sve za sad radi kak treba.Potrosnja solidna,ne treba ocekivati puno manje od 7 L.Moj ima zupcati,eh da napravio sam 8000km u nekakvih 5 mjeseci
 

DD06

New member
Kupovina C4 Picassa

Pozdrav svima,

Mislim kupiti navedeni auto 2014. god., 1.6 e-hdi 85kw.
Nemam nikakva iskustva s ovim autom...
Pa me zanimaju vaša iskustva pošto nije mali novac. :)
Hvala Vam! Lp
 

emil111

New member
Pozdrav,ja kupio prije godine dana u Emil Freyu.Ovak,moj najudobniji auto do sada,pregledan,velik.Potrosnja je izvrsna.Unutrasnjost je lijepa osim plasticnih dijelova koji su losije kvalitete pa se stalno cuje zveckanje,kao i zveckanje sjenila.Elektronika do sada bez greske,SS sistem radi super,mnogi modeli imaju problema sa pucanjem spojlera na zadnjim vratima,odvajanje na bocnim vratima a i one lajsne na vjetrobranskom staklu popuste brzo.Jedini kvar koji sam imao je procurio glavni kocioni cilindar u bubanj,pa je to bilo jako skupo makar sam imao "euro garanciju".Mnogi modeli imaju i problem sa kutijom filtera zraka pa sve to rošta kao i cijevi(ulaz,izlaz).Dpf jos nis ne javlja...,uglavnom preporuka pogotovo ako nije napravio puno km,auto nije dosadan dizajnom,unutrasnjost moderna i funkcionalna.
 

Avladis

New member
Potpuno se slažem. Moj je 8/2014, uvezen iz Belgije sa 165 000.
Nije malo kilometara ali sve je u najboljem redu.
Odličan i praktičan obiteljski auto.
Moj je isto 85kw i to je ok za taj auto. Solidno ide i ne nedostaje snage čak ni kad je natrpan do krova.
Moj nema prednje parkirne senzore i nadzor mrtvog kuta ali ima zadnju kameru koja je stvarno korisna.
Moje preporuke.
 

boškobuha

New member
Pozdrav!

Žena i ja mijenjamo naš C4 Mk2 za monovolumen (imamo klinku i čekamo blizance) i na vrhu liste nam je trenutno C4 Picasso.

Uzeli bi nešto 2013-2014, 120 ks, ja bi volio benzinca, ali pošto ih ne viđam puno po oglasima i dizel dolazi u obzir (C4 nam je dizel, ali žena bide 3 godine doma i planira mijenjati posao kad odradi porodiljni pa zato ciljam benzinca, inače sad radi 80 km do posla i nazad).

Sviđa nam se Picasso s Intensive opremom, gledat ćemo kod nas i u Sloveniji oglase.

E sad, meni se sviđa onaj digitalni HUD u boji. Trenutno su na njuškalu 2 crvena (73 i 88 tkn), ali auto ćemo mijenjati tek za cca pola godine.

Nisam uspio skužiti koji dio opreme je taj HUD u boji. Našao sam par modela u intensive opremibsa crno-bijelim hudom.

Da li je on u paketu sa zadnjom kamerom ili?
 

Doomsday

U prolazu...
Nemoj odbacit benzinca 1.8 od 125 konja ako naleti, u njega krkneš plin i eto povoljne i ugodne vožnje... Gledam nešto sebi ovih dana za plin, pa evo što zaključih...

Plin nije bauk, ali većina sustava je sa isparivačem i podložna određenim problemima, obaveznom redovnom održavanju itd... Osim recimo Vialle za benzince sa MPI ubrizgavanjem, di se plin ubrizgava direkt u usisnu granu, samo u tekućem stanju...Nije baš jeftin, cca. oko 12 tis kn, ali nakon toga se samo voziš i ne misliš...

Vialle LPI sustav, ugradiš jednom i praktički zaboraviš, svako 50-100 tis. eventualno, ako želiš, odeš na diagnostiku ili atest boce, i to je sve, klasičnog periodičnog održavanja praktički nema, nema isparivača, filtera, podmazivanja ventila itd...

To jeste u startu malo skuplji sustav, eventualno može pumpa zezat nakon većeg broja km ali i to je samo jedna stvar koja je rješiva, nakon stvaaarno velikog broja km mogu zezat injektori pa se promjene, ali to nije ništa drugačije nego kod recimo HDI motora... A ušteda je BOLI GLAVA... Komfor isti kao i na benzin ili dizel...

Za C4 Picasso ima Vialle LPi za motor 1.8i 16V 92kW (6FY)... Za ugradnju u Zagrebu i okolici AUTOPLIN MIŠIÆ u Rakitju, za ugradnju u Split i okolici GASOLINA AUTOPLIN u Sitno Gornje...

I to je onda to...

Valjda...

:D

P.S. ako će auto radit dosta kratke relacije bez autoputa ili otvorene ceste ponekad, definitivno poradi ekologije dizel i nije neka sreća... Benzinca uzmeš, a plin možeš i ne moraš ugradit... Ako se godišnji km povećaju, lako ga ugradiš i brzo isplatiš uštedom... Ovaj Vialle si gledam iako ne prolazim preko 15 tis km godišnje, ali imam namjeru auto zadržat dosta dugo, a lovu za plin vratim unutar 3 godine... A ne moram mislit o DPF-u, AdBlue ili onaj stari aditiv, odlasku u inozemstvo pa di smim a di ne, itd...

Valjda...

:D
 

pokra89

Well-known member
Ti u biti tražiš 12-inčni panoramski displej visoke rezolucije sa mogućnošću individualizacije. Koliko znam, on je serijski išao u sve modele s paketom opreme Intensive i Exclusive. Doduše, pričam o godini 2015., ali ne vidim razloga zašto bi situacija sa 2013. i 2014. bila drugačija.
Uz Intensive paket serijski je još išlo i:
Jednostavni ulazak u vozilo i pokretanje motora (ADML);
Pomoć pri pakiranju unazad;
Navigacijski sustav sa 7-inčnim displejom u boji;
Volan od pune zrnate kože u 4 sklopa (4 reda komandnih tipki);
Prednje maglenke sa statičnim osvjetljenjem pri skretanju;
Električno preklopivi vanjski retrovizori;
Krovni nosači;
LED osvjetljenje unutrašnjosti vozila;
Sjedišta u 2.redu podesiva po dužini

Edit: tek sam sad vidio da pričamo o C4 Picassou, a ja sam cijelo vrijeme mislio da je u pitanju Grand. Tako da cijela ova moja piskaranja možda i ne vrijede za C4P
 

boškobuha

New member
A ne znam, pvi intensei kojo su kod nas naoglasima imaju taj displej. A na avto.net sam vidio jedan koji ima monokromatski. Mada je možda onda greška u nazivu oglasa.
 

Avladis

New member
Za troje djece uvijek bi preporučio Grand Picasso. Ipak je puno veći komfor nego običan Picasso.
Ja sam gledao benzinaca i kroz godinu dana nisam vidio na oglasima niti jedan. I vani su rijetkost jer je 1.6 HDI pouzdan motor bez većih mana.
S obzirom da sam sa tri prethodna auta prešao više od 300000 km na plin, svakom ga mogu preporučiti.
U dva auta sam ugrađivao plin i uvijek bi preporučio BRC koji se može ugraditi u sve motore. Imaju dobrog zastupnika u HR i nisam nikad imao problema. Radio je besprijekorno i u atmosfercu i u turbaku.
BRC ima specifičan sistem podmazivanja gdje pri povećanom opterećenju (podesivo) u svakom n-tom ciklusu u cilindar ubrizgava malo benzina za spuštanje temperature i zaštitu ventila.
Potroši do pola litre benzina na 100km ako se vozis oštrije ali nemaš brige.
A općenito, što se tiče održavanja plina, na tih 300 000 pređenih kilometara osim redovnog servisa (cca 300kn) svakih 10-12 tisuća kilometara, imao sam samo jedan trošak za membranu isparivača koja je koštala 300 kn i koja je potrošna roba.
Da sam imao izbor, bio bi to benzinac s plinom i u GP2!
 

boškobuha

New member
Zašto Grand? Ako se ne varam, dimenzijama su isti, osim što grand ima treći red (ili veći bunker bez sjedala). A nemam namjeru voziti niti jedno dijete u bunkeru, odnosno trećem redu, pa onda ni ne gledam grand.

A jednom godišnje na more ćemo se spakirati.

O plinu nikad nisam razmišljao, niti mi je privlačan. Radije onda dizel.
 

pokra89

Well-known member
Naravno da dimenzijama nisu isti, odakle ti to?! Grand je nekih 17cm duži, u startu ima gotovo 100l veći prtljažnik, a o praktičnosti 2 pomoćna sjedala, kad zagusti i zatreba, je suvišno i pričati. Baš jučer nas je bilo šestero u autu, ja kao vozač, kao suvozač je bila beba u maxi cosi jajetu, u drugom redu žena, mama i autosjedalica pričvršćena isofixom, u trećem redu na pomoćnom sjedalu druga autosjedslica pričvršćena pojasem, bez isofixa. Drugo sjedalo je bilo u podu, ali su taj prostor zauzela dupla kolica i ženina torba iz bolnice.
 

boškobuha

New member
Krivo sam napisao, isti po širini i skoro isti po visini, a grand je duži zbog trećeg reda. Ali kažem, niti jedno dijete ne mislim voziti u 3. redu, a šestero nas nikad ne bude u autu. Tj. nemamo koga gdje dodatno voziti.
 

pokra89

Well-known member
Ok, sam najbolje znaš što ti treba.

P.S. Samo pazi da poslije blizanaca opet ne bi štogod došlo :D

Ne znam kolika ti je klinika, ali dupla kolica, bicikl, torba... Brzo se gepek napuni.
 

boškobuha

New member
A tek planiramo, treba tek vidjeti auto uživo. Al tak su mi svi govorili i kad se mala rodila "kupi karavana, kolica, torbe". Uzeli C4 i komotno smo se vozili i pakirali i s kolicima i torbama i onim putnim krevetićem/vrtićem.

Mislim, putujemo minimalno opremljeni, ljetujemo kod mojih u apartmanu, tam stoji dio igračaka, biciklić odvezu moji kad otvaraju sezonu, robice se isto odveze unaprijed jer žena i mala znaju i više puta otići s mojima dolje.

Mala bude 4 godine kad se blizanci rode, kolica su out za nju.

P.S. Ako se još što dogodi iza blizanaca, ja odem, to sam već reko ženi :D

I ako sam dobro skužio ovaj dio s bebom u jajetu i torbom iz bolnice, onda čestitam :D
 

boškobuha

New member
Evo bližk nam se vrijeme prodaje našeg C4 i kupnje Picassa/Grand Picassa.

Nisam još odlučio koji, mislim da ćemo to zanemariti i uzeti ovisno što bude u ponudi.

Ali gledam sad automatike (ETG je pravi automatik koliko sam skužio, nije robot?). Ima ih daleko više po oglasima pa je i ponuda bolja.

Htio sam isključivo ručni mjenjač, ali ako su iskustva s automatikom ok, onda bi i njega uzeo u obzir. Uzimat ćemo godište najvjerojatnije 2013./2014. i mislim da mi ne gine cca 150.000 km na autu, možda 10-20 plus minus. Bar tako se sada kreću kilometraže na trenutnoj ponudi.
 
Na vrh