C4 Picasso II problem s kvačilom

modrishark

New member
modrishark modrishark za DMF ne znaš dok ne skineš. Ak ti je set gotov, nije ni zamašnjak daleko. Može se dogoditi da za 20.000km prokuca i kaj buš onda? Opet sve skidal dole i otvaral novčanik dvaput? Kad se skine vidi se koliko zamašnjak ima lufta i koliko je propal. Imaš i zamašnjaka kaj imaju po dva cm lufta u svaku stranu a ne kucaju. Zamašnjak za marku je teško reći. Imaš i tu iskustva po forumu da kupiš Valeo u kutiji, pa onda ispod negdje odljev loga od Sachsa ili obratno. :) Mislim da su sva tri vrlo dobra. Ak ne misliš vozit auto više od 100.000 km briga te, zemi najjeftiniji. Svaki bu izdural tolko.
Ono nisam siguran kaj da radim, jer ovlašteni kaže da je sve ok oko toga a neovlašteni kaže da je otišlo... da mijenjam dvomaseni zamašnjak i cijeli kumplung ne znam.

Ozbiljno, stave Sachs u kutiju od Valea?

Znači po tome kaj kažeš trebalo bi mijenjat jer auto ima 113tkm.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Gledam da je servisima u interesu da menjaju delove. Od toga žive, e sad neko iz ne znanja menja ceo set kvacila, dok ovlašćen kaze da je kvačilo dobro. Kazem opet, ako je u garanciji, razumeo bih ovlašćeni da nece da menjaju itd. Ako je van garancije, ne vidim razlog da ovlasceni nece da za lepe novce zameni set kvacila itd.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Ako je van garancije, ne vidim razlog da ovlasceni nece da za lepe novce zameni set kvacila itd.
Win-win dugoročno za ovlašteni. Pa, stara priča a i pokra89 pokra89 je napisal to nedavno opet. Šalje se upit u platformu po VIN-u. I onda, ak stvar nije za zamenu po godina ili kilometraži, a DMF po specifikaciji "nije potrošni dio" LOL, oni tako kažu i tako delaju. To je dio koji kaj se porizvođača tiče navek traje. :)Kaj se mene tiče, kad se dela toliki posel, a ne promeni se DMF i to na autu koji se možda pretežno vozi po gradu, ja mislim da bu to ispala najskuplja opcija. U nekoj doglednoj kilometraži bu opet sve moralo ići dole za opet isti trošak. Tak ja vidim stvar. A modrishark modrishark ti uvek možeš pričekati pri meštru, pa kad rastavi dole i prije neg kaj skine DMF nek ti pokaže u kakvom je stanju.
I na kraju, treba stvarno videt kaj je s kuplungom. :) Dal tu treba sam cilindar novi od parsto kuna. :)
Gledam da je servisima u interesu da menjaju delove. Od toga žive,
Kad je već sve raskopal maknut zamašnjak nije posel koji bu ekstra koštal. Na djelovima ionak većina ne zarađuje.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh