C4 III - stigao u salone (opća tema)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Fino su ga rastegli na papiru, makar je nominalno na subkompaktnoj platformi, širine i dužine ne fali.
Tri centa duži i pet centimetara širi od prošle generacije, 4,36 dužina, 1,83 širina.
Ali taj oblik kabine zavarava, pa mi na prvu djeluje manji i niži od prošlog C4, iako nije.
Osobno mi nije lijep, ali atraktivna je pojava, barem sada na početku karijere :D

Unutrašnjost u kabini je ugodno iznenađenje, prostor na razini prosječnog kompakta, ali morati će neki vlasnik starog C4 II to detaljnije usporediti. Materijali su dobri, djeluje kvalitetnije od npr. novog Golfa, barem meni, udobni sicevi (makar nisu fotelje ko u starijim generacijama). No tablu iza volana nemogu progutati, meni je to riješenje grozno... a s obzirom da je to dio unutrašnjosti koji se najčeše gleda - diskvalifikacija :D
Gepek kvadraturom solidan, ali oblik zadnjeg kraja limitira mogućnosti.

Cjenika ne nalazim u hrpi papira, nemam pojma dal sam ga izgubio ili ga nisam ni uzeo. Jedino se sjećam da je Feel hdi 130 automatik - 160tkn bez popusta.
Isti C5 Aircross je 230tkn po cjeniku. Zanimljivo, manji C3 Aircross ima automatiku tek u najvišoj Shine opremi, pa sa 10ks slabijim motorom košta 171tkn.

Benzinci 100, 130 i 155 ks, sve isti 1.2 mlinčeki. Dizel 110 i 130 ks.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

dinko1981

Well-known member
To bi mogla biti hebeno skupa guma jer je vjerovatno izuzetno rijetka za svega 2-3 modela, barem za sada. I vjerovatno ce ju proizvodit 2-3 proizvodjaca
 

Pavel

Lepi™
Na ovome za 182.000 se odlično vidi instrument ploča i ovo je teški kriminal. Jesu oni je*eno retardirani? Šta je to, 6" VGA? Meni je izvana i dalje lijep, X6 za sirotinju (iako po cijeni i ne bi rekao), ali display je strahota. Ja se nadam da je to ulazni nekakav i da ima upgrade.
 

Dalibor

Dado Tornado
Fino su ga rastegli na papiru, makar je nominalno na subkompaktnoj platformi, širine i dužine ne fali.
za mene to nije zamjena za prijašnje c4, nego je konkurent peži 2008.
vizualno i valjda dimenzijski je razvučen pa mi na prvu izgleda broj veći od 2008. nešto kao octavia i golf kod vw, samo u klasi iznad.
radije bi uzeo kiu stonic iako je malo manji auto i konkuret c3 aircrossu, ali za 6.000 € manje od ovog c4 III ili 2008.
ne znam po čemu c4 III vrijedi cca. 4.000 € više od c3 aircossa osim što je vjerojatno malo duži i širi
 

Pavel

Lepi™
Ja ne mogu vjerovati da su pustili to u proizvodnju. Na stranu ti kvadratići ali šta je to? 5-6 inča display? Panel djeluje očajno, sumnjam da je i rezolucija sjajna.. Pa kužim štednju na plastici ili tako nečemu, ali u ovo gledaš redovito.
 

Milosh

Test
Čekaj, zašto je taj auto (ako je to obični C4) tako visok, i šta će mu te ružne plastike po pragovima i blatobranima? Ko neki cross ili wannabe cross.

Dimenzija guma je neobična 195/60 R18
Nema sumnje da bi gume mogle biti jako skupe jer su 18" felge.
To je nažalost pravilo u PSA grupaciji.
 

markan1000

Well-known member
Šalu na stranu, sve može proći osim tog ekrana. Kvragu, ako već moraju postojati, onda neka barem budu napravljeni kako Bog zapovijeda, a ne ovaj Pacman stil.
Evo u mom Picassu iz 2013., gornji panoramski display u boji je meni stvarno lijep, pogotovo za to godište auta. Onaj donji, touch, je već diskutabilan. Iako kad vidim ovo, sljedeći put kad sjednem u Picassa zadovoljno ću se nasmijati.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Čekaj, zašto je taj auto (ako je to obični C4) tako visok, i šta će mu te ružne plastike po pragovima i blatobranima? Ko neki cross ili wannabe cross.
Zbog kapitalizma, ljudi koji kupuju nove aute to vole i hebi ga.

Sirotinju s dobrim ukusom nitko ništa ne pita :D
 
Na vrh