C3 N1 - konverzija u putnički

es.paradis

New member
dakle vlasnik sam C3 Enterprise iliti Van modela koji ima dva sjedala, ostalo je tovarni prostor. kako se radi o tvorničkoj instalaciji, pretpostavljam da je moguće bez veće muke maknuti pregradu i instalirati sjedala? očito je auto tako zamišljen jer ima zadnja stakla na struju i dobio sam dva poklopca prtljažnika.

e sad... pitanje je što točno treba kupiti? po nekoj logici, u pitanju su samo stražnja sjedala i pojasevi, a ta kutija i pregrada se samo izbace.

ali više me brine papirologija. ako mu stavim siceve, više se ne radi o teretnom vozilu i moram ga homologirati kao osobno. troškovi su 1200 kn homologacije i poseban porez na motorna vozila. ako se netko bavio ovim, molim da napiše iskustva. :cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Propustio sam ovu temu, ali vjerovatno si riješio sve već... sicevi, pojasevi - atest.

Nego... nisam u biti krenuo tebi odgovarat, nego sam samo htio napisati, a da ne otvaram novu temu, kako je ogroman postotak dizelskih C3ki na našem tržištu upravo prerađeni N1. Baš ih je ono mac. Na nekima su ubačeni i kožni volani, felge, lajsnice i poklopci...

No serviceu se nemože ništa sakriti :)
 

djurok48

Member
evo da se nadovežem u servisu preko vina potvrdio sam moje sumnje da je moj c3 ustvari bio verzija N1 sam što neznam dal je konverzija napravljena u hr ili fr prije u fr uostalom takvi c3 di je napravljena konverzija se jeftiniji nego M1
 
Na vrh