C2 problem struje

Kemo007

New member
Bok svima molim vas za savjet i pomoć. Znaci danas nakon voznje stanem u trgovinu i hocu opet krenuti ali nema struje, normalno dam kontakt ali nista se ne pali niti lampice niti vergla bas nista. .kao da nema akumulatora u autu. Izvadim kljuc iz brave opet vratim i onda normalno se pojavi kontakt i upali odma na zub.

Nakon nekog vremena opet ista stvar..samo je ovaj put škljocao pa tek onda upalio.
Molim vas jel problem do akumulatora,ključa tj. Koda ili bravice.
Daljinski isto ne radi.
Hvala svima.
 

sir.Oliver

Well-known member
ako škljoca , brava je ok . treba krenuti od akumulatora ka anaseru ..... samo tu negdje može biti problem ..... a pošto kaže da je akumulator OK ( ne navodi niti starost istog , niti način na koji je kontrolisan / tetiran ...) ne uzimam to u obzir. ako je kontrolisan samo merenjem napona , slaba vajda . treba ga proveriti pod opterećenjem . na " prazno " može davati napon 12 - 13 V , ali pod opterećenjem , taj napon može pasti na neverovatnih 9V.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Bok svima molim vas za savjet i pomoć. Znaci danas nakon voznje stanem u trgovinu i hocu opet krenuti ali nema struje, normalno dam kontakt ali nista se ne pali niti lampice niti vergla bas nista. .kao da nema akumulatora u autu. Izvadim kljuc iz brave opet vratim i onda normalno se pojavi kontakt i upali odma na zub.

Nakon nekog vremena opet ista stvar..samo je ovaj put škljocao pa tek onda upalio.
Molim vas jel problem do akumulatora,ključa tj. Koda ili bravice.
Daljinski isto ne radi.
Hvala svima.
Valja li ti baterija u ključu? :)
 

Kemo007

New member
ako škljoca , brava je ok . treba krenuti od akumulatora ka anaseru ..... samo tu negdje može biti problem ..... a pošto kaže da je akumulator OK ( ne navodi niti starost istog , niti način na koji je kontrolisan / tetiran ...) ne uzimam to u obzir. ako je kontrolisan samo merenjem napona , slaba vajda . treba ga proveriti pod opterećenjem . na " prazno " može davati napon 12 - 13 V , ali pod opterećenjem , taj napon može pasti na neverovatnih 9V.
Testiran je pod opterećenjem i ok je. Kod kljuca isto ok. Škljocao je samo jednom ali zvuk kao da je dopirao iz instrument table. Uglavnom evo danas sve normalno,kad god dam kontakt sve lampice se upale i upali na zub.
Sve vise sumnjam na bravu volana.
 

sir.Oliver

Well-known member
ako " škljoca " negde ispod instrument table .... ja bi više sumnjao na relej nego na bravu . brava kada ne radi , onda nema kontakta , nema ni " škljocanja " .....
 
Na vrh