Automatski mjenjač

thenoise

Member
KOJI JE OPR VOZILA, DO 11906,ILI OD 11907

..... samo ovo nudi za spojku, pod tim VIN-om
rakonja rakonja

Ako ti nije problem još jednom da mi pogledaš koji bi mi set odgovarao za vozilo, OPR je 11790. VIN: VF7 UD9HZH 9J048396

Pitao sam ovdje u lokalnim autodijelovima, ovaj što radi nije baš siguran, ali mi sugerira da njemu program kaže da je kod njega plivajući zamajac, mada nije siguran. Doduše ne znam ni je li otišao zamajac dok se ne skine...

Pa bih te zamolio, ako možeš pogledati za set kvačila da mogu naručiti.

Intercars mi izbaciva svašta nešto, pravo da ti kažem ne znam šta naručiti :)

1681377938459.png
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
rakonja rakonja

Ako ti nije problem još jednom da mi pogledaš koji bi mi set odgovarao za vozilo, OPR je 11790. VIN: VF7 UD9HZH 9J048396

Pitao sam ovdje u lokalnim autodijelovima, ovaj što radi nije baš siguran, ali mi sugerira da njemu program kaže da je kod njega plivajući zamajac, mada nije siguran. Doduše ne znam ni je li otišao zamajac dok se ne skine...

Pa bih te zamolio, ako možeš pogledati za set kvačila da mogu naručiti.

Intercars mi izbaciva svašta nešto, pravo da ti kažem ne znam šta naručiti :)

Pogledajte privitak 7366
Nažalost nemam više instalirane programe, ni Diagbox. Mislio sam da mi neče više trebati, s obzirom da sam prodao Berlinga, i kupio Mazdu. Ali s obzirom da me eto opet nazad na Citroenu, na sreču..., u postupku sam povratka na stare postavke, ali još nisam trenutno.
 

thenoise

Member
Nažalost nemam više instalirane programe, ni Diagbox. Mislio sam da mi neče više trebati, s obzirom da sam prodao Berlinga, i kupio Mazdu. Ali s obzirom da me eto opet nazad na Citroenu, na sreču..., u postupku sam povratka na stare postavke, ali još nisam trenutno.
Evo da ne ostane u zraku, pošto sam promijenio set, možda nekome i pomogne.

Znači vozilo je C4 Picasso, 2009.godina, 1,6 HDI, 80 KW, robotizirani mjenjač.

Set Sachs: 3182 600 191, pomoćni cilindar Sachs: 2290 601 002.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo da ne ostane u zraku, pošto sam promijenio set, možda nekome i pomogne.

Znači vozilo je C4 Picasso, 2009.godina, 1,6 HDI, 80 KW, robotizirani mjenjač.

Set Sachs: 3182 600 191, pomoćni cilindar Sachs: 2290 601 002.
Nadam se da su dobro instalirali. Prijelaz između brzina bi trebao biti skoro neprimjetan...
 

thenoise

Member
Nadam se da su dobro instalirali. Prijelaz između brzina bi trebao biti skoro neprimjetan...
Što se tiče šaltanja, razlika je jako primjetna. Nema primjetnog klikanja između prijelaza iz 1. u 2. i iz 2. u 3., auto osjetno bolje starta.

Ali nisam riješio problem koji imam, sa gearbox faulty greškom, koja se pojavljuje random (doduše sad puno manje) pri šaltanju i zbog kojeg sam najviše i mijenjao set.
Ne znam jesam li opisivao problem već, ali evo da opišem opet, možda dođemo do neke ideje :)

Naime, u nepravilnim intervalima pri šaltanju, znači ne uvijek, ( i u veću i u manju brzinu) mi se pojavi na milisekundu žuta service lampica i prikaže grešku gearbox faulty, koja nakon te milisekunde nestane. Auto normalno vozi, s tim samo što sam primijetio da mi kad sam par puta u manjim brzinama naglo stao, auto ostane u A1, ali ga u biti ubaci u ler. Onda trebam staviti u N pa opet u A i ide normalno, bez gašenja vozila.

I nedavno sam prolazio kroz Banja Luku svratim u Autoservis Žika, momci ga prikopčaju na aparat i ima grešku pad napona u aktuatoru i onako na prvu mi je savjetovano da je korpa okrutila, lamela oslabila i da ne može cilindar gurnuti slobodno. Provjerili smo ulje u aktuatoru kojeg je bilo na mjeru.

Ostaje mi još da ozračim aktuator i provjerim džekove da nisu masni pa javim rezultate.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Što se tiče šaltanja, razlika je jako primjetna. Nema primjetnog klikanja između prijelaza iz 1. u 2. i iz 2. u 3., auto osjetno bolje starta.

Ali nisam riješio problem koji imam, sa gearbox faulty greškom, koja se pojavljuje random (doduše sad puno manje) pri šaltanju i zbog kojeg sam najviše i mijenjao set.
Ne znam jesam li opisivao problem već, ali evo da opišem opet, možda dođemo do neke ideje :)

Naime, u nepravilnim intervalima pri šaltanju, znači ne uvijek, ( i u veću i u manju brzinu) mi se pojavi na milisekundu žuta service lampica i prikaže grešku gearbox faulty, koja nakon te milisekunde nestane. Auto normalno vozi, s tim samo što sam primijetio da mi kad sam par puta u manjim brzinama naglo stao, auto ostane u A1, ali ga u biti ubaci u ler. Onda trebam staviti u N pa opet u A i ide normalno, bez gašenja vozila.

I nedavno sam prolazio kroz Banja Luku svratim u Autoservis Žika, momci ga prikopčaju na aparat i ima grešku pad napona u aktuatoru i onako na prvu mi je savjetovano da je korpa okrutila, lamela oslabila i da ne može cilindar gurnuti slobodno. Provjerili smo ulje u aktuatoru kojeg je bilo na mjeru.

Ostaje mi još da ozračim aktuator i provjerim džekove da nisu masni pa javim rezultate.
Nebude ti teško ni prednja dva ABS senzora skinuti, dobro očistiti dosjed, uz provjeru prstom.... da nije ostala neka kvrgica. Meni su abs senzori, tj. hrđa ispod njih uzrokovali tu grešku.Brzinski posao
 

thenoise

Member
Nebude ti teško ni prednja dva ABS senzora skinuti, dobro očistiti dosjed, uz provjeru prstom.... da nije ostala neka kvrgica. Meni su abs senzori, tj. hrđa ispod njih uzrokovali tu grešku.Brzinski posao
Nisam ja neki majstor, treba to prvo pronaći gdje je :)

Pretpostavljam da je negdje na unutarnjoj strani pa trebam na dizalicu, ili se može iz kanala pristupiti?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Nisam ja neki majstor, treba to prvo pronaći gdje je :)

Pretpostavljam da je negdje na unutarnjoj strani pa trebam na dizalicu, ili se može iz kanala pristupiti?
Može se i na zemlji, ali je svakako jednostavnije na dizalici. Preglednije, i lako se temeljito očisti. Da, trebali bi biti sa zadnje strane, prati žicu. Drži ga jedan vijak. Večinom bude prednji desni problem,jer taj gazi uz rub ceste, po barama i sl....
 

thenoise

Member
Danas sam bio kod jednog frenda, koji se najvise bavi elektrikom i elektronikom na autima, ali na moju zalost radi samo njemacka vozila, pa nema ni iskustva ni prave aparature za nase francuske heroje. Ali eto imao je satak vremena i volje da mi ucini uslugu.

Najblize sta smo mogli ukljuciti je autocom.
Sto se tice ove greske gearbox faulty, javlja da je greska u tlaku ulja, ili kako to vec prevesti. Kalibrirali smo, popustili pa digli tlak, tamo ovamo, ali opet isto.
Onda smo ga malo vozali sa laptopom i gledali sta se dogadja kad se upali. Otkrili smo da SVAKI put kada auto salta, desi se pad napona od 13,7 V koje pokazuje u voznji, na nekada cak i 11,8 V, obicno na 12,2 V. Doduse, ne pali uvijek na saltanju gresku gearbox faulty, ali je u svakom slucaju pali samo kad salta. Taj pad napona se dogadja cak i kad se ide uz brdo uz prilicno visoke obrtaje, a i kad auto u leru radi, i samo se na mjestu salta rucica biraca brzina.

Ja nisam majstor za aute, ali njemu je to sumnjivo. Ali kazem, ne radi francuze, ne zna o njima aman nista. Pa smo poceli ispitivati dalje, jer je on mislio da se dogadja pad u sistemu releja, ali je ustanovio da se pad napona dogadja direktno na akumulatoru pri biranju brzina na biracu na leru. I kaze mi lik da je prilicno siguran da se to ne smije dogadjati. Posto je malo zahladilo, dogovorili smo se da izvadimo akumulator, pregledamo mase i sva ozicenja za koji dan.

Ne znam da li netko od vas imao iskustva i da li netko zna da li je normalno da se desava takav velik pad napona pri saltanju, pa cak i pri samom biranju brzina na mjestu u leru? Samo da ne idemo krivim putem bezveze.

Nazalost, nisam stigao ocistiti ABS senzor po savjetu rakonja rakonja , jer mu je radnja bila puna, ali nadam se da cu to u subotu rijesiti.
 

Milosh

Test
Ne bi smio tako da se dešava pad napona. Prilikom saltanja se vjerovatno aktivira neki aktuator (ili više njih) koji povuče struju, ali to ne bi smjelo.

Što se toga tiče, pored masa i spojeva provjerite i alternator (napon punjenja i struju punjenja pod opterećenjem, na stolu).

Prije provjere na stolu, pokušajte opteretiti alternator svim potrošačima (grijač šajbe, svjetla, muzika, okretanje volana, sve što "vuče" struju, pa pratite napon da vidite kako se ponaša pod opterećenjem.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Bravo za majstora koji ne radi Francuze, ali je ipak htio pogledati! I prilično dobro otkrio problem, rekao bih...
Sad treba vidjeti zašto se događa taj pad napona? Je li do nekog aktuatora na mjenjaču, samog alternatora, modula kontrole napunjenosti akumulatora ili nečeg drugog...
 

thenoise

Member
Proveriti ovo
Mozes li mi reci koji je ovo dio, gdje dodje to?
Bravo za majstora koji ne radi Francuze, ali je ipak htio pogledati! I prilično dobro otkrio problem, rekao bih...
Sad treba vidjeti zašto se događa taj pad napona? Je li do nekog aktuatora na mjenjaču, samog alternatora, modula kontrole napunjenosti akumulatora ili nečeg drugog...
Akumulator, i to sve oko akumulatora mi je sumnjivo vec odavno. Naime, kad sam kupio auto prije 3-4 godine, sam skontao da kad je auto ugaseno muzika radi par minuta, i upali mi economic mode acitve, ili vec kako pise i ugasi muziku, tj.potrosace.
Prosle godine sam stavio novi akumulator, jer mi je malo bezvoljno verglao, Varta plavi 74ah i skontam nakon kratkog vremena da mi se desava isto, tj. pali taj economic mode.
Sad uz sve te kabele, treba locirati i taj modul napunjenosti, i provjeriti alternator.

Ajme meni, nije mi dobro :eek:
 
Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Normalno je da pali economy mode,.ne znači da je nesto neispravno. Treba ti neko sa Lexia da proveri pritisak u hidrobloku. Meni se ranije javljala na kratko greska gearbox faulty, pa nestajala. Bio je elektromotor hidraulicne pumpe, koji stvara pritisak u tom bloku, kako bi se kvačilo stislo. Imas još dva aktuatora, jedan šalta na veći stepen, drugi na niži. Bez dobre dijagnostike, poprilično lutanje.
 

thenoise

Member
Normalno je da pali economy mode,.ne znači da je nesto neispravno. Treba ti neko sa Lexia da proveri pritisak u hidrobloku. Meni se ranije javljala na kratko greska gearbox faulty, pa nestajala. Bio je elektromotor hidraulicne pumpe, koji stvara pritisak u tom bloku, kako bi se kvačilo stislo. Imas još dva aktuatora, jedan šalta na veći stepen, drugi na niži. Bez dobre dijagnostike, poprilično lutanje.
Ne znam kako je u redu da na nov akumulator pali economic mode nakon jedne minute slušanja muzike na ugašenom autu :confused:

To je hidraulična pumpa koja dođe na aktuatoru, ili je neka zajednička pumpa za volan i za aktuator?

Čini mi se da smo preko podataka uživo vidjeli da je neki pritisak mjerio 43-44 bara, sad od kud je kupio podatke...
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Pumpa je kod samog menjača. Treba proveriti onda aktuatore, svakako dijagnostika. Računar ce ugasiti radio svakako, mislim posle 10-15 min, ako ne uključis motor. Zamisljam da drzim auto u leru, samo da bi slušao radio :D
 
Na vrh