Automatizirani mjenjač se blokira i ostaje u manualnom modu

tompa

New member
U vožnji je mjenjač ostao blokiran u 2 brzini (isključio se auto mod i prebacio u manualni). Stao sam i ugasio ga, i nisam ga vise mogao upaliti jer ga automat nije htio prebaciti u N. Drugi dan ujutro probao i sve radi OK. Tak mi se dogodilo još 2 puta (mjenjač ostao u brzini i kod paljenja nije htio ubaciti u N). Dijagnostika pokazivala da je problem u upravljačkoj jedinici jer nije bilo komunikacije. Sporedna greška je bila nizak tlak ulja u mjenjaču. Ali kao sto sam rekao drugi dan je sve proradilo. Nakon uparivanja mjenjača, sve bilo ok cca 2-3 tjedna (gradska vožnja) i danas opet ostao blokiran u A6. Manualno sam ga spustio u 3 (Safe mode do 2.500okr). Jel imao tko slična iskustva?
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Moze biti:
Da je pri kraju kvacilo, odnosno da je otislo skroz, ne bi vise mogao da ga ubaci u brzinu.
Da je hidraulicna pumpa kvacila(mozda samo elektromotor pumpe). Da li je originalna dijagnostika? Ne originalna ce prikazati svasta nesto. Tipa hidraulika, a u realnosti ručica menjaca.
 

tompa

New member
A da vidis zasto je to tako? Vjerojatno padne tlak/razina ulja u sustavu pa gasi pumpu da ne zariba.
Moram priznati da se ne kuzim u to, ali veli majstor da je to zatvoreni sustav i da padne tlak ulja značilo bi da negdje curi i da bi se vidjelo. Dolje je sve suho. Iako ovo kaj si napisao zvuci logično.
 

Spallato

Active member
Meni je curilo ulje jako malo, na onom srebrenom crijevu (ne znam točan naziv). Nakon zamjene ispostavilo se da pušta i na drugom crijevu, crne boje. Dosta su skupa ta crijeva, pa dobro provjeri prije nego šta budeš mijenjao.

Pogledaj tu jednu od tema u kojoj sam pisao kakve sam ja probleme imao sa mjenjačem, i šta sam sve mijenjao.

Meni su promijenili cijeli blok iako sam uvjeren da nisu trebali. Sada imam nova crijeva koja sam promijenio prije zamjene cijelog bloka, a i siguran sam da se još dosta toga od starog bloka može iskoristiti.

Nađi pravog, provjerenog meštra i ne dozvoli svakome da radi na autu. Kad pročitaš šta sam pisao sve će ti biti jasno.

Sretno!
 

tompa

New member
Čini se da je ipak hidroblok. Problem mi se javio još 2-3 puta (ostao blokiran u brzini). Skinuo klemu s akumulatora, sve se resetiralo i mogao sam dalje voziti. Gledam po webu da je glavni problem u hidrobloku magnetni ventil (solenoid). Najbolje od svega kaj nitko ne garantira da će se zamjenom hidrobloka trajno rješiti problem. Da li imate iskustva sa reparacijom hidrobloka tj. zamjenom solenoida na njemu? Na jednom forumu je čovjek stavio sliku solenoida uz originalnu PSA kutiju pa se očito to može mijenjati.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Mislim da sam vec spominjao, nije to nista strasno, postoje polovni delovi. Kod mene je menjan elektromotor hidraulicne pumpe kvacila. Uzet je nov, sa 2 godine garancije. On u sustini se okrece i stvara hidraulicni pritisak. Pumpa je bila ispravna, samo je elektromotor riknuo. Polovna pumpa sa elektromotorom je ovde oko 250e. Novu hidrauliku ne bih uzimao. U tvom slučaju, rekao bih da je pumpa hidraulike koja menja brzine (aktuator). Jako je bitno da ko god da servisira, zna sta radi, i razume se u taj menjač. I da ima originalnu dijagnostiku, Lexia, kako bi mogao pravilno procitati greske i kalibrirati menjač.
 
Na vrh